شرکت سیمان صوفیان موفق به دریافت گواهینامه و تندیس ششمین همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی شد

سعید دلفکار، مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در حاشیه این مراسم گفت: شرکت سیمان صوفیان تولید کننده انواع سیمان پرتلند خاکستری با بیش از  نیم قرن تجربه تولیدی در حال حاضر تأمین کننده بخشی از نیازهای سیمان کشور می باشد. یکی از برنامه های اصلی شرکت، تولید محصول با کیفیت، حفظ محیط زیست و رعایت حقوق مصرف کنندگان است.

 دلفکار افزود: جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه محصولات با کیفیت بالا، اولویت بسیار مهم شرکت بوده و این اصل همواره مورد رعایت و توجه کامل می باشد و حفظ منافع متقابل در ارتباط با همة ذینفعان از اهداف این  شرکت است. دلفکار اظهار امیدواری کرد: با توکل به خداوند متعال و همدلی تمامی همکاران عزیز امیدوارم شرکت سیمان صوفیان یکی از شرکت های سرآمد در صنعت سیمان باشد و به سود آوری مطلوب دست یابد.

افتتاح خانه محیط زیست در شرکت سیمان صوفیان برای اولین بار در آذربایجان شرقی

شهنام اشتری، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی به همراه معاونین و مدیران این سازمان با سعید دلفکار مدیر عامل شرکت دیدار و پیرامون مسائل زیست محیطی تبادل نظر کرده و همچنین برای اولین بار در شرکت سیمان صوفیان خانه محیط زیست افتتاح گردید.

2

سعید دلفکار؛ مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان در این دیدار، با تأکید بر حفاظت از محیط زیست، به عنوان نوعی مسئولیت اجتماعی که ریشه در اخلاق، فرهنگ و اعتقادات مدیریت و کارکنان این شرکت دارد، تصریح کرد: این نگرش والا در سایۀ اصول و بایدها و نبایدهای نحوۀ برخورد همکاران این شرکت با مسائل زیست محیطی ایجاد شده است به طوریکه این شرکت برای بهبود فرایندهای زیست محیطی خود هیچگاه نقطه پایانی متصور نبوده است و به همین منظور همواره توسعۀ همکاری با اداره حفاظت محیط زیست را در دستور کار خود  قرار داده است و اقدامات قابل توجهی در جهت کاهش آلایندگی های سیستم انجام داده است که از اهم آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-        نصب و بهره‌گیری از سیستم پایش مداوم آلودگی هوا On Line Monitoring System بر روی دودکش های اصلی از سال 92 و خروجی تصفیه خانه فاضلاب انسانی- بهداشتی از سال 94 به منظور پایش لحظه‌ای و مداوم.

-        استفاده از ضایعات دیگر شرکت ها به عنوان مواد اولیه در فرایند تولید از جمله (ضایعات آهکی پالایشگاه نفت تبریز، نیروگاه حرارتی، پتروشیمی، نساجی (شرکت چاپ رنگ)، کاشی تبریز و ... در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی.

-        ایجاد تصفیه خانه فاضلاب انسانی و استفاده از آب تصفیه شده در امر آبیاری باغبانی و فضای سبز با ظرفیت 180 متر مکعب در شبانه روز از سال 87 .

-        تبدیل بیش از 30 درصد کل مساحت شرکت به فضای سبز

در این مراسم شهنام اشتری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نیز ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات قابل توجه زیست محیطی در شرکت سیمان صوفیان بر ادامه همکاری جهت بهبود شرایط زیست محیطی تآکید کرده و توصیه ها و رهنمود های لازم را در این زمینه ارائه نمودند.

 در پایان این مراسم به مناسبت بزرگداشت روز درختکاری چند اصله نهال نیز کاشته شد.

3

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.