سیستم حضور و غیاب آنلاین کسرا 

هدف اصلی سیستم های حضور و غیاب هوشمند، کنترل و نظارت بر کارکرد پرسنل و میزان بهره وری آن هاست. سامانه حضور و غیاب آنلاین کسرا، یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای حضور و غیاب است. مهم ترین این نرم افزار، ثبت کارکرد پرسنل براساس زمان تردد آن ها است. اما با استفاده از سیستم حضور غیاب و مدیریت تردد کسرا می توان قوانین پرداخت، شیفت های کاری و ماموریت ها را تعریف و از سیستم گزارش تهیه و دریافت کرد. 

گزارش تهیه شده توسط نرم افزار تردد کسرا، به سازمان ها برای محاسبه میزان کار کارمندان، اضافه کاری، مرخصی های باقی مانده، محاسبه هزینه ماموریت ها در و نهایت محاسبه کارکرد و پرداخت حقوق کمک می کند. سیستم حضور و غیاب کسرا، در کمترین زمان و با بیشتری بازدهی، امکان مدیریت حضور و غیاب پرسنل، کنترل تردد و محاسبه کارکرد کارمندان را فراهم کرده و در وقت و هزینه های بخش منابع انسانی سازمان ها صرفه جویی می کند. 

ویژگی های اصلی سیستم حضور و غیاب کسرا

ویژگی های اصلی سیستم حضور و غیاب کسرا 

کنترل حضور و غیاب در یک شرکت، زوایای پنهان بسیاری دارد. امکان وجود شیفت های مختلف، ساعت های کاری مختلف، تنوع کسب و کار و روال امنیتی متفاوت برای هر بخش باعث شده تا سازمان ها نیاز بسیاری به داشتن یک سیستم کامل و جامع را احساس کنند. نرم افزار حضور و غیاب کسرا با بهره گیری از دانش روز و انعطاف پذیری بالا، بهترین گزینه برای انواع سازمان ها و شرکت ها است. برخی از مهم ترین ویژگی های سیستم حضور و غیاب کسرا عبارت اند از:

  • امکان تعریف شیفت های مختلف کاری

  • قابلیت تعریف پرونده پرسنلی برای هر نیرو 

  • ثبت و اصلاح ترددها به صورت دستی

  • برخورداری از بانک اطلاعاتی SQL

  • امکان شخصی سازی براساس قوانین شرکت 

  • محاسبه کاردکس پرسنل جهت انتقال به سال بعد

  • امکان گزارش گیری در فرمت های مختلف

  • ارتباط با همه دستگاه های حضور و غیاب سازمان 

  • امکان مشاهده لحظه ای میزان مرخصی باقی مانده هر پرسنل

  • نمایش تردد به صورت زنده 

  • قابل ارتباط با انواع دستگاه های حضور و غیاب

  • برخورداری از انواع تقویم های شمسی، میلادی و قمری ( مناسب برای شرکت های بین المللی)

  • امکان تعریف چارت سازمانی، میزان دسترسی ها و سلسله مراتب

  • محاسبه آنی کارکرد و حقوق پرسنل

چرا سامانه حضور و غیاب کسرا را انتخاب کنیم؟

شرکت کسرا با اتکا به 23 سال تجربه در ارائه راهکارهای یکپارچه به شرکت ها و سازمان ها کوچک و بزرگ،‌ توانسته به خوبی نیاز مشتریان خود را درک کرده و بهترین راه کارها را به مدیران ارائه کند. سیستم حضور و غیاب کسرا، با نیازهای متفاوت شرکت و سازمان سازگار بوده و تجربه بی نظیری از استفاده از دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. مشتریان ما، مهم ترین علل خرید سیستم حضور و غیاب کسرا را بیان کرده اند: 

کاهش نارضایتی های پرسنل با استفاده از سیستم یکپارچه کسرا

معمولا پرسنل شرکت ها، نسبت به سیستم های حضور و غیاب گارد زیادی دارند. پرسنل عموما احساس می کنند که این سیستم برای مچ گیری از آن ها در هنگام کار بوده و ارزش دیگری ندارد. در صورتی که یک نرم افزار حضور و غیاب کارآمد، می تواند یاری گر کارمندان بوده و هم زمان یک اهرم نظارتی خوب برای آن ها نیز باشد. سیستم حضور و غیاب کسرا، با محاسبه دقیق کارکردها، مرخصی ها و شیفت های کاری کارمندان در لحظه، موجب رضایت کارمندان شده و از ایجاد در هنگام محاسبه حقوق، مزایا و کسورات آن ها جلوگیری می کند. همچنین امکان بازدید لحظه میزان کارکردها، مرخصی های باقی مانده و ساعات کاری توسط کارمندان نیز از دیگر علت محبوبیت این نرم افزار بین پرسنل شرکت ها است. 

قابلیت نظارت بر عملکرد به صورت زنده با نرم افزار اندروید

قابلیت نظارت بر عملکرد به صورت زنده با نرم افزار اندروید 

بسیاری شرکت ها بسته به نوع فعالیت، نیروهایی در بخش های بازاریابی، نظارت و تعمیر، پخش و توزیع دارند که زمان زیادی از کار آنان در مکان های مختلف بیرون از شرکت انجام می شود. کنترل عملکرد و نظارت بر این نیروها دغدغه شرکت ها و مدیران است.

اپلیکیشن تردد کسرا آوید، با حضور و غیاب توسط موبایل بدون نیاز به دستگاه، این مشکل را حل کرده است. این سیستم حضور و غیاب آنلاین، به پرسنل اجازه می دهد تا اطلاعات دقیقی از موقعیت و زمان کار در محل ماموریت را با استفاده از حضور و غیاب با موبایل و ثبت موقعیت مکانی خود از طریق GPS تلفن همراه به صورت لحظه ای برای مدیران ارسال کنند.

رفع خطاهای انسانی در محاسبات با سیستم کنترل تردد هوشمند کسرا

محاسبه دقیق کارکرد، یکی از بزرگ ترین دغدغه های شرکت هاست. در شرکت های بزرگ با تعداد پرسنل بالا و شیفت های کاری پیچیده خطای انسانی در محاسبه حقوق و مزایای کارمندان بالاست. سیستم حضور و غیاب انلاین و یکپارچه کسرا با زیرساخت منعطف و پرقدرت خود با دقتی مثال زدنی تمامی محاسبات مربوط به حضور و غیاب و کنترل تردد کارمندان را انجام می دهد. 

برآورد مرخصی، اضافه کاری، شب کاری، تعطیل کاری، ضریب افزایش حقوق، جریمه تاخیرها و ماموریت ها از جمله محاسباتی هستند که سیستم حضور و غیاب آنلاین کسرا قادر به انجام است.  با بهره گیری از محاسبات اتوماتیک، احتمال خطای انسانی به شدت کاهش یافته و مشکلات ناشی از زمان بر بودن محاسبات نیز از بین می رود. 

امکان گزارش گیری از بخش های مختلف با سیستم تردد کسرا

یکی بزرگ ترین مزیت هایی که مدیران را به خرید سیستم حضور و غیاب کسرا تشویق می کند، قابلیت گزارش گیری از تمامی بخش های مختلف داده ها است. شما می توانید با دسته بندی و گروه بندی کارمندان، نوع چینش پرسنل را انتخاب و براساس این گروه بندی ها، به گزارش گیری و بررسی عملکرد کارمندان خود بپردازید. این گزارش ها در تصمیم گیری های مدیریتی بسیار پرکاربرد هستند. 

نرم افزار اتوماسیون تغذیه کسرا

جمع بندی

سیستم حضور و غیاب آنلاین کسرا، راه حلی یکپارچه و همه جانبه برای مدیران و شرکت ها فراهم می کند. نرم افزار حضور و غیاب کسرا، با محاسبه دقیق کارکرد و حقوق و مزایای کارمندان، به مدیران در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان کمک می کند. این نرم افزار روش نظارتی بسیار دقیق بر کارکرد کارمندان و بهره وری شرکت ها است. همچنین این نرم افزار قادر است به صورت یکپارچه با دیگر سامانه های منابع انسانی سازمان ها مثل نرم افزار اتوماسیون تغذیه کسرا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامنه های نرم افزاری و تجهیزات سخت اافزاری کسرا میتوانید با مراجعه به وبسایت شرکت مهندسی کسرا به آدرسkasraco  درخواست مشاوره خود را ثبت کرده با شماره تلفن‌های02141452000  داخلی ۳ یا ۰۹۱۹۶۷۶۹۹۷۴ تماس حاصل فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.