نرم افزاری برای افزایش فروش 300 درصدی در کسب‌وکارها

 نرم افزارهایی که کارهای مدیریتی یک سازمان یا کسب و کار را راحت تر کرده و به بهره وری و فروش نهایی آن کمک می کنند.

یکی از نرم افزارهایی که هر کسب و کاری با آن سر و کار دارد، نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. در این مقاله کوتاه از دنیای اقتصاد قصد داریم تا با این نرم افزار بیشتر آشنا شویم.

نرم افزار CRM چیست؟

اگر صاحب یک کسب‌وکار باشید احتمالاً فهرستی از اهداف کلی را برای خودتان تهیه کرده‌اید که می‌خواهید به آن دست یابید. برای اکثر مشاغل یکی از برجسته‌ترین این اهداف افزایش فروش است. 

یکی از قابل اطمینان‌ترین روش‌ها برای دستیابی به افزایش فروش و جلب رضایتمندی مشتری‌ها در بلند مدت، استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) یا CRM است. همانطور که از نامش پیدا است، این نرم افزار برای مدیریت روابط شما با مشتری‌هایتان به شکلی موثر به کار می‌رود.

از این نرم افزار می توانید برای پیگیری تعاملات مشتری‌ها، گردآوری داده‎ها و اطلاعات مربوط به مشتری‌ها یا مشتری‌های بالقوه استفاده کنید. هر چند این سیستم تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری نامیده می‌شود اما قابلیت‌های آن بسیار فراتر از این است. 

نرم افزار CRM کمک می‌کند تا بتوانید فرآیندهای تجاری مربوط به کسب‌وکارتان را به راحتی مدیریت کنید. کارایی این ابزار تنها به بهبود خدمات مشتری و ساده کردن وظایف محدود نمی‌شود. به کمک سی آر ام می‌توانید از مزایایی از قبیل بهبود کارایی اعضای تیم، افزایش فروش و افزایش نرخ تبدیل بهره‌مند شوید. همچنین ابزارهای موجود در این سیستم دقت پیش‌بینی را هم افزایش می‌دهد تا بهتر بتوانید در ارتباط با اقدامات بعدی در کسب‌وکارتان تصمیم‌گیری کنید. 

CRM

نرم افزار CRM چه قابلیت‌هایی دارد؟

هماهنگی میان اعضای تیم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند به شکلی باعث ایجاد هماهنگی میان اعضای تیم فروش موثر شود. در این صورت همه‌ افراد با داده‌های به روز شده در جریان اطلاعات قرار می‌گیرند و خطر اشتباهاتی که ممکن است به اعتبار یک کسب‌وکار ضربه بزند، کاهش می‌یابد. 

به عنوان مثال اگر از سوی شرکتی دو بار با یک سرنخ تماس گرفته شود، می‌تواند نشانی از بی‌نظمی و ناهماهنگی در فرآیندهای آن شرکت باشد و باعث کاهش اعتماد افراد می‌شود.

پیگیری فروش

اگر بخواهید معاملات بیشتری را ببندید و روابط خود را با مشتری‌ها حفظ کنید لازم است که دائماً به شکلی دقیق روی فرآیندهای فروش کنترل و نظارت داشته باشید. با استفاده از نرم افزار CRM به خوبی می‌توانید روی تمام فرآیندهای مربوط به فروش نظارت داشته باشید و در صورت بروز هر گونه مشکل، آنها را برطرف کنید تا به این طریق فروش را بهبود ببخشید. 

شناخت بهتر از مشتری‌ها

نرم افزار CRM به تیم فروش کمک می‌کند تا حجم بالایی از داده‌های موثر و قابل اعتماد را در یک جا جمع‌آوری کنند. این اطلاعات کمک می‌کند تا بتوانید پیشنهادات سفارشی را بر اساس اطلاعاتی که از مشتری‌ها به دست آورده‌اید به آنها ارائه دهید تا از این طریق فروش افزایش یابد.

گزارش‌های دقیق

ابزارهای موجود در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کمک می‌کنند تا بتوانید به راحتی تجزیه و تحلیل و گزارش‌های دقیقی را از وضعیت کسب‌وکارتان به دست آورید. این سیستم با استفاده از داده‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید، اطلاعات دقیقی ارائه می‌دهد که از آن می‌توانید برای تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه در مراحل بعدی استفاده کنید. 

مدیریت وظایف

مدیریت وظایف به شکلی دقیق، برای کسب‌وکارها از اهمیت بالایی برخوردار است. نرم افزار CRM کمک می‌کند تا بتوانید اقداماتی که باید انجام شود، اولویت‌بندی شده و ارتباط و تعاملات خود با مشتری‌هایتان را به طور موثری حفظ کرده و توسعه ببخشید.

خدمات مشتری

با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده در سی آر ام راه‌حل‌های هر چه بهتری را برای حل مشکلات مشتری‌ها ارائه می‌دهید.

بهترین نرم افزار CRM فارسی کدام است؟

با توجه به امکانات نرم افزار CRM و قابلیت های آن، احتمالاً می‌خواهید بدانید از کدام نرم افزار CRM می توان استفاده کرد و بهترین در ایران کدام است.

در حال حاضر نرم افزارهای CRM مختلفی در بازار وجود دارد که شرکت دیدار یکی از بهترین‌ها در بین رقبا است. نرم افزار CRM دیدار ویژگی هایی دارد که وقتی از آنها اطلاع پیدا کنید، به این نتیجه می‌رسید بهترین انتخاب برای CRM کسب‌وکارتان است:

دیدار

• شاید شما هم هنگام انتخاب یک محصول یا خدمات از نظرات مشتری‌های قبلی استفاده کنید. وقتی بدانید که 99 درصد از مشتری‌ها (عدد واقعی) از نرم افزار دیدار رضایت دارند احتمالاً می‌توانید خیلی راحت‌تر به آن اعتماد کنید. 

• از جمله ویژگی‌ها قابل توجه نرم افزار CRM دیدار امکان استفاده رایگان به مدت 14 روز است تا مطمئن شوید که این سیستم برای کسب‌وکارتان کاملاً مناسب است و به نیازهایتان به بهترین شکل پاسخ می‌دهد.

• بر اساس نظرات مشتری‎های دیدار که از پلتفرم‌های خارجی هم استفاده کرده‌اند، نرم افزار CRM دیدار با همتایان خارجی خود به راحتی رقابت می‌کند که نشان از قدرتمند بودن و حرفه‌ای بودن این سیستم دارد.

• یکی از نقاط قوت دیدار به روز رسانی‌های آن است که بسیار مورد توجه مشتری‌هایش قرار گرفته است. دیدار هر دو هفته یک بار سیستم خود را بر اساس بازخورد کاربرانش به روز رسانی می‌کند تا آن را بهتر، سریع‌تر و راحت‌تر کند.

• طبق نظر سنجی‌هایی که انجام گرفته است یکی از نکات قابل توجه هنگام انتخاب یک نرم افزار CRM سادگی استفاده از آن است. 

نرم افزار CRM دیدار با وجود امکانات پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهد، کاربری بسیار ساده‌ای دارد و تنها با 9 دقیقه آموزش می‌توانید از آن استفاده کنید. با تهیه نرم‌افزار دوره آموزشی آنلاین و رایگانی هم برای کاربران دریافت می‌کنید. این ویژگی برای مشتری‌های دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است.

• مطئناً قیمت یک محصول در انتخاب آن نقش چشمگیری دارد. نرم افزار دیدار از این جنبه هم کاملاً منحصربه فرد عمل کرده و هزینه‌های بسیار مقرون به صرفه همراه با طرح‌های تخفیفی متنوعی ارائه داده است تا از این نظر هم بتواند هر چه بیشتر رضایت مشتری‌های خود را جلب کند. 

نکته‌ی بسیار قابل توجه در ارتباط با قیمت نرم افزار CRM دیدار این است که خدمات پشتیبانی و به‌روزرسانی و سایر خدمات آن بدون پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافی صورت می‌پذیرد.

از این لینک می توانید تعرفه های CRM شرکت دیدار را مشاهده کنید : https://didar.me/tariff/

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.