این شرکت تمام تلاش خود را بر آن گذاشته است تا بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا را در ساخت لوازم خانگی خود پیاده کند و برای تحقق این امر مهم، مهندسان و متخصصان زبده ای را به کارگرفته است که در این راه پر فراز و نشیب، SAMSUNG را یاری می کنند.           

این برند همچنین امروزه به یکی از مطرح ترین شرکت های طراحی و تولید لوازم خانگی و علی الخصوص تلویزیون های هوشمند در جهان تبدیل شده است که پیشرفت چشمگیر این کمپانی را در سال میلادی جدید هم به خوبی شاهد هستیم.

تلویزیون سامسونگ

SAMSUNG در سال ۲۰۲۲ میلادی شاهکاری نظیر تلویزیون سامسونگ BU۸۵۰۰ را تولید کرده است که به راستی با وجود طراحی و کیفیت ساختی که دارد، در همان نگاه اول هر خریداری را مات و مبهوت خود می کند. درست است که با آمدن تلویزیون های جدید به بازار، باید از خرید مدل های قدیمی صرف نظر کنیم اما در واقعیت و در خصوص بعضی از مدل ها از جمله سری ۸ سامسونگ، این مطلب کاملا بی اساس است و قابل اکتفا نیست، چرا که با وجود عرضه ی TV های ۲۰۲۳ در بازار، باز هم می بینیم که این مدل از شرکت سامسونگ، محبوبیت ویژه ای در میان کاربران خود دارد و به یکی از پرفروش ترین ها در رنج اقتصادی خود تبدیل شده است.

با این حال اگر شما عزیزان به بررسی های تخصصی تر در خصوص این مدل نیاز دارید و صرفا توضیحات اجمالی را برای قانع کردن خود کافی نمی دانید می توانید به مقاله ی خرید تلویزیون سامسونگ BU8500 در لینک فوق هم سری بزنید و علاوه بر مطالعه ی کامل مشخصات این میان رده ی شگفت انگیز، نسبت به خرید آن هم اقدام کنید.

البته توجه داشته باشید که مدل BU8000 سامسونگ هم از نظر مشخصات فنی و قابلیت های موجود ، کاملا شبیه به BU8500 است و تنها تفاوت این دو در پایه ی های آن ها خلاصه می شود، چرا که BU8500 پایه وسط است و BU8000 پایه کنار. پس اگر قصد تهیه ی یک تلویزیون با کیفیت را دارید ، این مدل هم می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید باشد.

تلفیق وضوح و کیفیت تصویر

در نظر گرفتن کیفیت و قابلیت های تصویری هر تلویزیون، می تواند نقش مهمی در انتخاب شما عزیزان ایفا کند، چرا که امروزه با مجهز کردن پنل تلویزیون ها به فناوری حیرت انگیز 4K، وضوح تصویری بالا به یکی از ویژگی های اساسی در اکثر برند ها تبدیل شده است.

تلویزیون سامسونگ BU8500 از جمله نمایشگر های کریستالی به حساب می آید که یک سر و گردن از سایر LED های موجود بالاتر است، چرا که در تولید و ارائه ی تصاویر زنده و پویا تبحر فراوانی دارد و می تواند به راحتی ریز ترین جزئیات موجود را برای مخاطب نمایان سازد.

تلفیق وضوح و کیفیت تصویر

در مورد دقت کنتراست این تلویزیون هم می توانیم بگوییم که تا حدودی منطبق بر استاندارد های جهانی است، و در نهایت نسبت روشن ترین نقاط تصویر تا تاریک ترین نقاط آن از ۱ به ۳۹۰۰ تا ۴۲۰۰ می رسد که این در نوع خود بی نظیر است و می تواند در محیط های کاملا تاریک تصاویری واضح را در اختیار شما قرار دهد. به طور کلی این مدل در زمینه ی کنتراست، نسبت به مدل های قبلی خود مانند AU۸۵۰۰ پیشرفت چشمگیری داشته است.

نقش پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ی Crystal Processor ۴K در این تلویزیون را هم نمی توانیم نادیده بگیریم، چرا که با دقت و سرعت بالا به پردازش تصاویر پرداخته و هرگونه نویز و ناخالصی را برطرف می نماید، و در بهبود رنگ های تصویر هم نقش موثری دارد.

سامسونگ همچنین برای نمایش محتوایی سریع تر، از فناوری Motion Xcelerator در تلویزیون های خود استفاده کرده است که به صورت خودکار به جبران فریم های از دست رفته می پردازد تا جزئیات در تصاویری که دارای صحنه های سریع هستند حفظ شود و مشاهده ی محتوا در واقعی ترین حالت ممکن امکان پذیر باشد

حس صدایی دلنشین و استثنایی در تلویزیون های سامسونگ

همانگونه که در مطلب قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000 هم به صورت جامع به آن پرداختیم، TV های تولید شده در این شرکت، از نظر قدرت و عملکرد سیستم صوتی به راستی حرفی برای گفتن دارند و می توانند به راحتی نیاز های کاربران را بر آورده کنند. چرا که اگر اصوات وجود نداشته باشند، تماشای تصاویر به یک تجربه ی پوچ و بیهوده تبدیل خواهد شد. البته توجه داشته باشید که شما همراهان گرامی در صورت نیاز به بررسی موشکافانه تر این موضوع، می توانید لینک فوق را دنبال کنید و مقاله ی مربوطه در این خصوص را هم مطالعه نمایید.

سامسونگ در طراحی این تلویزیون از بلندگوهای 2.0 کاناله ی پرقدرتی استفاده کرده است که صدای خروجی 20 واتی را برای شما تولید می کنند و می توانیم بگوییم که در این رنج قیمت اقتصادی بهترین عملکرد صوتی را ارائه می دهد . این سیستم همچنین با بهره گیری از قابلیت Dolby digital plus اصوات را به صورت همه جانبه در فضای خانه ی شما پخش می کند و با حضور پر افتخارش نوید تولید صدایی فراگیر و هیجان انگیز را به شما می دهد.

این سیستم صوتی همچنین با استفاده از فناوری Q-Symphony، اصوات را به صورت همه جانبه و فراگیر در فضای خانه ی شما پخش می کند و به شما این امکان را می دهد که انواع شیک و ساندبار های صوتی را به راحتی با تلویزیون خود مچ کنید.

OTS Lite یکی دیگر از ویژگی های جذاب صوتی به شمار می رود که هر کاربری را شیفته ی خود می کند، این قابلیت اصوات را به صورت کاملا سه بعدی برای شما به ارمغان می آورد و با بهره گیری از یک نوع هوش مصنوعی پیشرفته، می تواند اشیاء متحرک روی صفحه را ردیابی کند و حس صدایی بی حد و مرز را در شما ایجاد کند.

سیستم عامل تایزن را بهتر بشناسید

رابط کاربری تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۳، باز هم مثل همیشه مبتنی Tizen است و از آنجایی که همواره ارتقا داده می شود، شباهت زیادی به سیستم عامل اندروید دارد و به راحتی می تواند بروزرسانی های شرکت خود را دریافت کند. پس می توان عنوان کرد که این سیستم، دنیایی از قابلیت های هوشمند و سرگرمی های نامحدود را برای شما به ارمغان می آورد.

سیستم عامل تایزن

پشتیبانی از دستیار های صوتی Google ،Alexa وBixby، هوشمند بودن این مدل را به صورت کامل بیان می کند چرا که شما از این طریق می توانید به راحتی و با استفاده از صدای خود ، دستوراتی کلامی را به تلویزیون منتقل کنید و هر کاری مانند وب گردی و مواردی از این دست را به سادگی انجام دهید .

از جمله مهم ترین اقلام همراه در تلویزیون های سری ۸ جدید سامسونگ، می توانیم به ریموت کنترل خورشیدی جذاب آن اشاره کنیم که کیفیت ساخت بالایی دارد و با استفاده از پنل مربعی شکل کوچکی که روی آن تعبیه شده است، به محض قرار گرفتن در معرض نور خوشید یا هر نور مصنوعی دیگری به صورت کامل شارژ می شود و شما را از جای گذاری هر نوع باتری اتمی دیگری درون ریموت بی نیاز می سازد.

کلام آخر

تلویزیون های محبوب و پرطرفدار شرکت سامسونگ، امروزه در مدل و سایز های متنوعی تولید و روانه ی بازار می شوند که می توانند به نیاز های مختلف انواع کاربران جامه ی عمل بپوشانند، به علاوه از بهترین گزینه های شما مشتریان عزیز برای خرید باشند، پس اگر یک تلویزیون فول امکانات یا به اصلاح همه چی تمام می خواهید، وقت را تلف نکنید و یکی از مدل های جذاب سری ۸ را به لیست لوازم خانگی خود اضافه کنید.

شما همچنین می توانید این تلویزیون شگفت انگیز را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ممتاز کالا خریداری کنید و از ۲ سال گارانتی معتبر شرکتی و ۵ سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید. از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید. همچنین می توانید برای اطلاع از لیست قیمت تلویزیون و ثبت سفارش، علاوه بر دنبال کردن لینک مورد نظر، از طریق راه های ارتباطی موجود در پایین صفحه هم با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس : ۰۹۱۸۶۶۶۳۷۴۲

آدرس سایت : momtazkal

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.