یلدای کویر

نحوه خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

در خرید مستقیم و بدون واسطه هزینه‌های جانبی از جمله هزینه فروشگاه و پرسنل از قیمت فرش کم می‌شود. در واقع شما فقط قیمت تمام‌شده در کارخانه را می‌پردازید. به‌ همین علت بسیاری از افراد خرید بدون واسطه از کارخانه را ترجیح می‌دهند.

همچنین تمامی طرح‌ها در رنگ‌های مختلف موجود است. برای خرید مستقیم از کارخانه می‌توانید به سایت فرش یلدای کویر کاشان مراجعه کنید و طرح مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

مدل‌های مختلف فرش ماشینی کاشان

فرش‌های مدرن تنوع گسترده‌ای دارند که باعث محبوبیت آن‌ها به‌خصوص بین جوانان شده است. کارخانه فرش کاشان دستگاه‌های پیشرفته‌ای دارد که با استفاده از آن هر نوع طرحی را می‌توان تولید کرد.  فرش های  ماشینی سه بعدی یکی از جدیدترین انواع این محصولات است که برای دکوراسیون‌های مدرن بسیار مناسب است. در ادامه به انواع مدل‌های این کفپوش­های شیک اشاره می‌کنیم.

مدل‌های فرش ماشینی دستباف گونه

این مدل‌ها در کارخانه فرش کاشان با بافت‌هایی بسیار ریز و در طرح‌های زیبا و متنوع تولید می‌شوند. مزیت این محصولات در تراکم بالا و بافت ریز آن است به ‌طوری که بسیار شبیه به انواع دستباف هستند.فرش‌ دستباف گونه به ‌صورت 1000 یا 1200 شانه بافته می‌شوند و از طرح‌های سنتی دستباف برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود.

نکات مهم در مورد خرید فرش ماشینی

نکات مهم در مورد خرید فرش ماشینی

فرش یکی از اجزای اصلی خانه ما ایرانیان است که تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارد؛ اما از آنجا که معمولا قیمت آن کمی بالاست، انتخاب محصولی که همه معیارهای مهم از جمله کیفیت، طراحی زیبا، ابعاد مناسب و قیمت خوب و به‌ صرفه داشته باشد، اهمیت بالایی دارد.

کیفیت متریال و نخ استفاده شده در فرش

یکی از نکات مهم و اصلی در تعیین کیفیت یک فرش، نوع نخی است که برای بافت آن استفاده شده است. هر قدر که این نخ استحکام بیشتری در برابر حرارت، پاخوردگی و موارد مشابه داشته باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و دوام بیشتری خواهد داشت.

نخ‌هایی که در کارخانه فرش کاشان برای بافت این محصولات استفاده می‌شوند عبارتند از :

  • نخ آکریلیک

  • نخ پلی‌استر یا pcs

انواع محصولات با نخ آکریلیک 100 درصد، باکیفیت‌ترین فرش‌ها از نظر متریال هستند. برخی از تولیدکنندگان برای کاهش قیمت، از نخ‌ 100 درصد آکلریلیک استفاده نمی‌کنند، بلکه ترکیب پلی‌استر و اکریلیک را به ‌کار می‌برند.

با خرید از کارخانه معتبر فرش کاشان، می‌توانید از کیفیت نخ به ‌کار رفته در محصول مطمئن باشید. این پوشش­ها ضد آلرژی و ضد حساسیت بوده و پرزدهی ندارند. محصولات کارخانه فرش کاشان با بهترین متریال و نخ‌ها بافته می‌شود و دوام و طول عمر بالایی دارد.

تناسب طرح و رنگ فرش کاشان با دکوراسیون منزل

در انتخاب رنگ و طرح فرش باید به دکوراسیون منزل خود و رنگ و طرح قسمت‌های مختلف آن توجه کنید. برای مثال یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید، نوع کفپوش منزل است. ست‌ کردن رنگ فرش با پرده‌ها نیز می‌تواند دکوراسیون منزل شما را زیباتر کند. این محصولات را از کارخانه فرش کاشان تهیه کنید.

اگر پذیرایی شما پرده‌هایی با رنگ روشن دارد بهتر است محصولاتی روشن برای فضاهای کوچک و فرش‌هایی تیره برای فضاهای بزرگ انتخاب کنید. کفپوش تیره باعث کوچک‌تر دیده‌شدن فضا می‌شود. به ‌همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید فضای اتاق یا سالن شما بزرگ‌تر دیده‌ شود فرش‌های با رنگ روشن انتخاب کنید.

انداختن فرش کف منزل نه فقط در طرح‌های سنتی و کلاسیک کاربرد دارد، بلکه تنوع طرح‌های مدرن فرش کاشان، باعث شده که این محصولات برای خانه‌های مدرن نیز مناسب باشند.

کیفیت و طول عمر بالا

یکی دیگر از موارد مهم هنگام انتخاب این پوشش­ها، توجه به طول عمر و دوام آن است. انواع محصولات کارخانه فرش کاشان دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند و به ‌علت مواردی مثل شستشو، پاره یا خراب نمی‌شوند. اما دوام این محصولات به موارد زیر بستگی دارد:

  • نحوه بافت

  • دستگاه ماشین‌بافی

  • الیاف مورد استفاده

بنابراین؛ این تصور که صرفا اگر فرشی با تراکم بالا خریداری کنید طول عمر بیشتری خواهد داشت، اشتباه است. برای خرید فرش‌های باکیفیت بهتر است که تولیدکننده‌های معتبر را انتخاب کنید.

تفاوت شانه و رج در فرش

به تعداد گره‌هایی که در یک متر از عرض فرش زده می‌شود شانه می‌گویند. برای مثال، به پوششی که 1500 گره در هر متر از عرض آن زده شده است فرش 1500 شانه کارخانه فرش کاشان می‌گویند.

تعداد شانه‌های استاندارد به‌ صورت زیر است:

  • 500 شانه

  • 700 شانه

  • 1000 شانه

  • 1200 شانه

  • 1500 شانه

هرچه تراکم بالاتر باشد، کیفیت آن بهتر است. به‌ همین علت فرش‌ها 1200 و 1500 شانه بهترین انواع این محصولات از نظر تعداد شانه هستند.

تفاوت فرش‌های 1200 شانه و 1500 شانه کاشان

علاوه ‌بر تعداد شانه و تراکم که قبلا به آن اشاره شد، فرش‌های 1200 شانه و 1500 شانه در کارخانه فرش کاشان تفاوت‌های دیگری هم دارند. برای بافت انواع 1500 شانه از نوع خاصی نخ از نخ آکرولیک و نخ ترک استفاده می‌شود. به‌ همین جهت ظرافت بیشتر و بافت نرم‌تری نسبت به 1200 شانه دارد.

متریال هر دو نوع 1500 و 1200 شانه باکیفیت است؛ اما چون 1500 شانه تراکم بیشتری دارد، قیمت آن نیز گران‌تر است. ویژگی‌های بیشتر فرش ماشینی 1500 شانه و فرش‌های 1200 شانه را می‌توانید در سایت فرش یلدای کویر کاشان ببینید.

چرا کارخانه فرش کاشان؟

کارخانه فرش یلدای کویر کاشان کار خود را از سال 1370 و با چشم‌انداز از نخ تا فرش آغاز کرد. در حال حاضر انواع  700 تا 1500 شانه، تابلو فرش، فرش‌های پتینه و مدرن را تولید و عرضه می‌کند. تنوع و کیفیت محصولات فرش کاشان بسیار بالاست و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید محصول دلخواه خود را در این مجموعه پیدا کنید.

همچنین با توجه به امکان خرید مستقیم از کارخانه بزرگ فرش کاشان و حذف واسطه، قیمت نهایی فرش برای مشتری بسیار مقرون­به‌صرفه و منصفانه است. علاوه ‌بر این ضمانت 20 ساله محصولات، یکی از خدمات عالی این مجموعه است.

فرش کاشان

جمع‌بندی

کارخانه فرش کاشان، محصولاتی بسیار باکیفیت و با قیمت مناسب عرضه می‌کند. به‌علت استفاده از متریال عالی و نحوه بافت و تجهیزات این کارخانه، محصولات آن از ویژگی‌هایی مثل عدم پرزدهی، مقاومت در برابر سایش و شستشو برخوردار هستند.

محصولات این کارخانه ضد حساسیت بوده و بافتی مشابه با فرش‌های دستباف دارند. امکان خرید مستقیم از کارخانه با مراجعه به سایت فرش یلدای کویر کاشان نیز وجود دارد. در این مطلب به نکات مهمی که به شما هنگام خرید فرش کمک می‌کند اشاره کردیم. امیدواریم که خرید خوبی را تجربه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.