چرا لوازم خانگی را پیش خرید کنیم؟

 تو زندگی هممون این وسایل بخشی از مایحتاج ضروری زندگی محسوب می‌ شه که نمی تونیم برای خریدشون صبر کنیم و از طرفی هم گرون بودن این وسایلا، خریدشونو برای ما سخت ترکرده. برای این که بتونید وسایل و لوازم خونتونو بخرید، پیش خرید از انتخاب سنتر پیش روی شماست که در ادامه بیشتر راجبه خرید لوازم خانگی آنلاین و عوامل مرتبط باهاش با هم صحبت می کنیم.

از انتخاب سنتر چی می دونی؟

انتخاب ‌سنتر مجموعه ایه که تخصصی ‌ترین مرجع فروش آنلاین انواع لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبره. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی "گروه صنعتی انتخاب" و برندهای معتبری نظیر اسنوا، دوو، بست و تکنوگاز. از مزایای مهم خرید شما از انتخاب سنتر اینه که ، تمام لوازم خانگی مورد نیازتون رو با نازل‌ ترین قیمت بازار، همراه با ضمانت ‌نامه رسمی تمام برندهای معتبر به دستتون می رسونه و دریافت می کنین.

انتخاب ‌سنتر این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده که بدون نیاز به حضور فیزیکی، با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات تمام برندهای معتبر، از طریق درگاه‌ های آنلاین انتخاب‌سنتر خرید کنند. در این درگاه ‌های آنلاین، اطلاعات کامل تمام محصولات ارائه شده و شما می ‌تونید علاوه بر برخورداری از مشاوره شبانه‌ روزی متخصصان و فروشندگان مجرب و باسابقه انتخاب ‌سنتر، نسبت به ثبت سفارش کالای خود مد نظرتون اقدام کنید. همکاران ما در انتخاب‌سنتر، پس از بررسی وضعیت سفارشتون، در سریع ‌ترین زمان ممکن، نسبت به ارسال سفارش‌ های ثبت‌ شده توسط شما به اقصا نقاط کشور اقدام می کنن. منتظر حضور گرمتون هستیم.

طرح پیش خرید از انتخاب سنتر چیه و چه مزیت هایی داره؟

طرح پیش خرید از انتخاب سنتر چیه و چه مزیت هایی داره؟

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر برای اولین بار تو ایران به خاطر افزایش ناگهانی قیمت ‌ها و کم شدن قدرت خرید مردم، طرح ویژه پیش خرید لوازم خانگی آنلاین رو برای شما عزیزان فراهم کرده تا شما بتونین کالاهای مورد نیازتونو با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کنین که تو این طرح، زمان تحویل کالا بین ۲۰  تا ۶۰ روز کاریه.

معمولا مشتریانی که کالایی رو پیش خرید می کنن، دغدغه ‌شون اصالت کالا و تحویل به موقع سفارشه. انتخاب سنتر دارای مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویریه و همونطور که بالا هم اشاره کردیم، نماینده رسمی گروه صنعتی انتخابه.

مهم ترین مزیت طرح پیش خرید لوازم خانگی از انتخاب سنتر اینه که شما محصولو امروز به قیمتی پایین ‌تر از قیمت روز بازار می ‌خرین و نهایتا تا دو ماه بعد تحویل می ‌گیرین. بنابراین اگه تو این دو ماه هر افزایش قیمتی اتفاق بیفته، شما ضرر نمی کنین.

این یه پیشنهاد عالی برای کسایی هستش که در حال خرید جهیزیه هستن و دغدغه جا برای نگهداری وسایل دارن. امتیاز دیگه این طرح اینه که همه کالاهایی که قابلیت پیش خرید دارن ارسالشون به کل ایران رایگانه و شما عزیزان برای حمل و نقل کالاتون هزینه ای رو متقبل نمیشین. 

برای مثال اگه قیمت یه کالایی داخل سایت ۳۰ میلیون هست، شما میتونید اون محصولو با قیمت ۹۰۰/۲۸ پیش خرید کنید و تا ۶۰ روز کاری محصولتونو بدون هزینه ارسال و به صورت رایگان تحویل بگیرید. مزیت دیگه این طرح اینه که امکان پیش خرید کردن کالاهای ناموجودی که شامل این طرح هستن هم وجود داره. این یه امکان فوق العاده برای کساییه که به دنبال یه مدل خاص هستن که تو سایت موجود نیست.

بعد از تایید سفارش توسط انتخاب سنتر، برای پرداخت آنلاین چه مقدار فرصت دارم؟

زمان و فرصت برای پرداخت آنلاین بعد از تایید سفارش توسط انتخاب سنتر به این صورته که شما بعد از تایید موجودی و قیمت کالا توسط انتخاب سنتر، وضعیت سفارشتون به "در انتظار پرداخت" تغییر می کنه و شما تا ۲۰ دقیقه فرصت دارین که از طریق درگاه پرداخت ، مبلغ کالا را پرداخت کنین. اگه در این زمان قادر به پرداخت نباشین وضعیت سفارش به ناموفق تغییر پیدا می کنه که در این صورت کارشناسان فروش ما برای پیگیری سفارش با شما تماس می گیرن.

نماینده فروش لوازم خانگی در انتخاب سنتر

نماینده فروش لوازم خانگی در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر یه بستر فوق العاده برای فروشندگان فراهم کرده تا بتونن انواع لوازم خانگی رو به مشتریان در سراسر ایران و تو پربازدید ترین فروشگاه آنلاین لوازم خونگی به فروش برسونن و کمیسیون بگیرن. تنوع کالایی جذاب، مشاوره تخصصی خرید، پشتیبانی حرفه ای و شبکه حمل و نقل اختصاصی انتخاب سنتر، این فروشگاه رو به اولین مقصد برای خرید لوازم خانگی تبدیل کرده. بیش از 15 هزار بازدید روزانه و حدود 10 هزار کالا از تمامی برندها در سایت، این امتیاز رو برای نمایندگان فروش فراهم می کنه تا بتونن کسب درآمد خوبی داشته باشن. فقط کافیه بعد از مطالعه جزئیات این طرح با تکمیل فرم ثبت نام قدم اول رو به سمت کسب درآمد بردارین.

در طرح های مشابه تحت عنوان "همکاری در فروش" شما به عنوان فروشنده وظیفه تامین، معرفی، قیمت گذاری و ارسال کالا رو به عهده خواهید داشت اما در طرح نمایندگی فروش لوازم خانگی آنلاین انتخاب سنتر برای اولین بار این امکان برای شما به وجود اومده که بدون داشتن دردسرهای تامین، معرفی و ارسال کالا و فقط با ثبت سفارش از طریق گوشی برای مشتری، کمیسیون بگیرین و درآمدتونو افزایش بدین. راستی شما تنها با داشتن سابقه فروشندگی و توانایی جذب مشتری برای کالاهای سایت می تونید با ما همکاری داشته باشین.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.