آشنایی با انواع درب اتوماتیک

  ما در این مقاله ی جامع همه نکات مربوط به سفارش قابل اطمینان درب اتوماتیک شیشه ای، پارکینگی، صنعتی به همراه گیت کنترل تردد و راهبند را به طور کامل شرح داده و نحوه سفارش درب برقی از طریق مشاوره با کارشناسان آماج صنعت آذر را بیان می کنیم.

درب اتوماتیک استیل طلایی

درب اتوماتیک استیل طلایی یکی از شیک ترین و در عین حال پرفروش ترین فریم های مربوط به درب اتوماتیک می باشد.یکی از پرکاربردترین فریم های استیل شرکت آماج صنعت آذر درب شیشه سکوریت استیل طلایی از نوع ۳۰۴ می باشد.

این استیل مقاوت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد و در مناطقی که دارای رطوبت هستند پرکاربرد می باشد. درب ورودی از مهم ترین قسمت های یک ساختمان می باشد به همین دلیل چشم نواز بودن آن همواره مورد توجه کارفرمایان بوده است.

درب برقی استیل طلایی با زیبایی خاصی که در نمای وردی ایجاد میکند، نظر اکثر کارفرمایان را به خود جلب می نماید، همچنین درب اتوماتیک استیل طلایی هماهنگی ویژه ای می تواند با نمای ساختمان برای شما ایجاد کند که در زیبایی بصری می تواند بسیار موثر باشد.

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی

درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی (سکشنال)

درب اتوماتیک سکشنال نیز یکی از انواع درب اتوماتیک پارکینگ بوده که این سیستم درب برقی پارکینگی به شکل پنل های بزرگ و گاها یک تکه می باشد .در زمان باز شدن تمام صفحات و یا پنل یک تکه به زیر سقف می رود .یعنی مانند یک سقف متحرک در آنجا میماند . مجددا درب سکشنال زیر سقفی به پایین آمده و فضای عبور را مسدود می نماید.

این نوع درب پارکینگ خودکار بسیار گرانتر از انواع دیگر دربهای برقی پارکینگی  بوده است .صرفا درب سکشنال یک تکه  دارای جنبه زیبایی و نمایشی دارند و از نظر فنی هیچگونه برتری نسبت به سایر انواع درب های پارکینگی اتومات ندارند.این نوع از درب پارکینگ زیرسقفی عموما در فیلم های هالیوودی برای درب های گاراژ ها نشان داده شده است.دوستانی که تا به امروز این مدل از درب اتومات سقفی را ندیده اند ؛میبایست بیشتر به پارکینگ ها و گاراژ های کنار منازل فیلم های هالیوودی دقت کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای بانک

با نصب درب اتوماتیک شیشه ای برای بانک، صرفه جویی در هزینه برق مصرفی و همچنین سیستم های سرمایش مانند کولر گازی و سیستم هوا ساز در فصل تابستان به شدت کاهش می یابد.

همچنین هزینه گرمایش در فصل زمستان نیز کاهش می یابد و دیگر نیاز نیست که مدام از مشتریان درخواست کنیم که درب را ببندند. ولی یکی از مزیت های بسیار مهم درب اتومات شیشه ای بانک ، امکان یکطرفه نمودن درب در ساعت 2 و پایان ساعات کار بانک می باشد .با یکطرفه نمودن درب، مشتریانی که داخل بانک هستند، به آسانی خارج می شوند ولی افرادی که خارج از درب ایستاده اند امکان وارد شدن به بانک را نخواهند داشت.

درب اتوماتیک مغازه و فروشگاه کوچک | کرکره اتوماتیک

یکی از برتری های اصلی این دربها برای مغازه ها، زیبایی و مدرن نمودن مغازه است. اگر چه نصب درب اتوماتیک اندکی هزینه بر است ولی با نصب آن ، مغازه شما بسیار منحصر به فرد تر از قبل خواهد بود و علاوه بر آن در زمان فروش مغازه نیز ارزش افزوده بسیار بالایی را برای ملک شما بهمراه خواهد داشت.

با توجه به اینکه اکثر مغازه ها فاقد سیستم های گرمایش مدرن می باشند و نهایتا از کولر گازی برای سرد و گرم نمودن فضای داخلی استفاده می کنند، صرفه جویی این دربها در مصرف انرژی بسیار بالا است، بطوریکه با توجه به رقم بالای برق تجاری مصرفی توسط کولر گازی، با نصب درب اتوماتیک برای مغازه ، بعد از حدود 2-3 سال کل هزینه درب اتوماتیک از محل صرفه جویی در قبض برق تامین خواهد شد.

درب ورودی لابی مجتمع مسکونی

درب ورودی لابی مجتمع مسکونی

امروزه بسیاری از مجتمع های مسکونی دارای لابی های دیزاین شده و به اصطلاح لابی هتلی هستند. نصب درب اتوماتیک برای لابی، علاوه بر جنبه تجمل، رفا و آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت.

با نصب درب اتومات برای لابی علاوه بر موارد بالا، نیاز نیست مدام به همسایگان گوشزد کنید که درب را ببندند و دیگر هوای سرد، گربه وارد راهرو نخواهد شد.

پارتیشن اداری با درب اتوماتیک

 یکی از کاربردهای درب اتوماتیک، ساخت پارتیشن اداری است. با توجه به پاندمی کرونا درب اتوماتیک نصب می شود تا بدون تماس دست با دستگیره درب، توسط منشی با استفاده از ریموت کنترل باز شده  و مراجعه کننده وارد شود و پس انجام امور پزشکی، هنگام خروج مراجعه کننده به سمت درب که می آید رادار داخلی (چشمی) درب را باز می کند و مراجعه کننده خارج می شود.

ویژگی های درب اتوماتیک صنعتی کشویی

  • تردد بالا و بدون محدودیت

  • دارای سیستم خلاص کن دستی به همراه کلید خلاص کن

  • دارای کلاچ های هیدرولیکی و کلاچ های مکانیکی

  • قابلیت نصب باطری ذخیره کننده برای کارکرد در زمان قطع برق ماننند دیگر درب های صنعتی

  • امکان تنظیم قدرت و سرعت (تک سرعته و دو سرعته) از داخل تابلو فرمان

  • دارای سیستم حسگر مانع و توقف و حرکت معکوس هنگام برخورد با مانع

ساخت و نصب درب اتوماتیک چقدر زمان نیاز دارد؟

ساخت و نصب درب اتوماتیک چقدر زمان نیاز دارد؟

به طور معمول دو الی سه روز کاری زمان نیاز دارد. این زمان برای آماده شدن، شیشه ها و لت های درب اتوماتیک می باشد. همچنین آماج صنعت، درب سکشنال طرح چوب را به صورت تحویل فوری عرضه می کند.

قیمت درب اتوماتیک

درب اتوماتیک از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است که در تعیین قیمت آن موثر هستند، شرکت آماج صنعت آذر محصولات اصلی و با گارانتی معتبر را ارائه می نماید. پارامترهای تاثیرگذار در قیمت عبارتند از:

الف) اپراتور درب برقی: کورماس، دانکر، نایس، دورماکابا، بنتور

ب) شیشه در اتوماتیک : شیشه سکوریت فلوت، سوپر کیلیر، سند بلاست شده، سکوریت های خاص مانند برنز، دودی ، رنگی ، رفلکس ، لمینیت با ضخامت های 8 و 10 میل.

ج)فریم: جنس فریم ها آلومینیوم است و یکسری مویی و لاستیک های درزگیر و ضربه گیر در فواصل بین فریم ها با یکدیگر نصب می شود.  فریم های آندایز در واقع آلومینیوم آبکاری شده هستند.  همچنین فرم های استیل نیز در واقع از جنس آلومینیوم ساخته شده اند و فقط ورقه های استیل بر روی سطح خارجی آنها چسبانده شده است. فریم با رنگ کوره ای ارزانترین نوع فریم و فریم استیل گران قیمت ترین نوع فریم می باشد.

د) سایر قطعات مکانیکی، مانند شاسی اکسترود، ریل، تسمه و فولی و هرزگردها، بلبرینگ هنگرها نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

سفارش درب برقی

بنابراین با بررسی انواع درب اتوماتیک، بهترین روش سفارش درب اتوماتیک که به مشتریان توصیه می شود این است که با مشاورین متخصص آماج صنعت آذر به عنوان بزرگترین تولید کننده درب اتوماتیک در ایران، به شماره تلفن خط ویژه 4813-021 تماس حاصل نمایند تا با توجه به نیاز محل تردد و کاربرد در نظر گرفته شده، بهترین پیشنهاد مدل درب اتوماتیک با مناسبترین قیمت بازار ایران ارائه گردد. همچنین با مراجعه به دفتر مرکزی آماج صنعت به آدرس تهران، اشرفی اصفهانی، بلوار جلال آل احمد، پلاک174، طبقه 2، واحد 8 به صورت حضوری مشاوره رایگان دریافت نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.