دلایل ریجکتی ویزای شینگن چیه؟!

کسانی که برای گرفتن این ویزا درخواست میدن، نگران ریجکت شدن ویزاشونن. اما بیاین باهم بررسی کنیم که چه دلایلی باعث ریجکتی ویزای شینگن شما میشن؟!

۱.افسرده پرونده قانع نشده: یکی از بیشترین دلایل ریجکتی ویزای شینگن، قانع نشدن افسر پروندتونه. روز مصاحبه و انگشت نگاری یک سری سوال که انگیزه و هدف شما از سفر رو مشخص میکنه میپرسه.

۲.نداشتن مدارک شغلی معتبر: هیچوقت سعی نکنید مدارک جعلی به سفارت ارائه بدین. ارائه مدارک جعلی از طرف افسر پرونده غیر قابل قبوله و در صورت ریجکتی اجازه اعتراض هم ندارین. سعی کنید اطلاعات خودتون رو به طور کامل در پروندتون درج کنین تا باعث ریجکتی ویزای شینگن نشه.

۳.کافی نبودن مدارک مالی: هنگام درخواست ویزای شینگن، حتما نامه تمکن مالی و گردش حساب چند ماه گذشته خودتون رو در پرونده قرار بدین تا افسر ویزا مطمئن بشه که از پس مخارج سفر خودتون برمیاین.

۴.پر کردن ناگهانی حساب: اگر قصد شرکت در تور فرانسه یا تور اسپانیا رو دارین، باید مبلغ ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومن حداقل توی حسابتون باشه تا به عنوان تمکن مالی نشون افسر پرونده بدین. ناگهانی و هیجانی پر کردن حساب میتونه افسر ویزا رو روی پروندتون حساس کنه و باعث ریجکتی ویزای شینگن شما بشه.

۵.نداشتن بیمه مسافرتی و رزرو هتل معتبر: حتما چک کنید که قبل از سفر به اروپا هتلتون رو رزرو کرده باشین و برای اون مدتی که در سفرین بیمه مسافرتی کل سفرتون رو پوشش بده در غیر این صورت ممکنه افسر ویزا درخواست شما رو رد کنه.

ویزا

6.ارائه ندادن توضیحات کافی درباره هدف سفر: یکی دیگه از علت‌های ریجکتی ویزای شینگن اینه که نتونین روز مصاحبه، درباره هدف خودتون از سفر به اروپا، نحوه برنامه ریزی و برنامه سفر و محل اقامتتون، توضیحات کافی رو به افسر پرونده ارائه کنین.

7.داشتن سوء سابقه و یا سابقه فعالیت‌های مجرمانه: هرگونه سابقه مجرمانه‌ای که در گذشته داشتین، هرچقدر هم کوچیک باشه، بی شک باعث ریجکتی ویزای شینگن شما میشه!

8.عواملی مثل سن یا مجرد بودن: یک سری از سفارت‌های اروپایی به افراد زیر 30 سال و مجرد که تنها سفر می‌کنند(نه در قالب تور) به راحتی ویزای شینگن صادر نمیکنن و در این مورد سخت گیری میکنن. دلیل اصلی ریجکتی ویزای شینگن زیر 30 سال و مجرد، عدم اطمینان افسر پرونده از بازگشت آنها از سفر است.

9.عدم ارتباط مدارک شغلی با میزان درآمد: اگر مدارک شغلی که به سفارت ارائه میدین با میزان درآمدتون همخوانی نداشته باشه، به نظر افسر پرونده مبهم و یک نوع پرونده سازیه و احتمال ریجکتی ویزای شینگن شما بالا میره.

10.ارائه نامه اشتغال به کار نامعتبر: اگر نامه اشتغال به کار شما سوری باشه مثلا نامه اشتغال به کارتون با شرکتی که برای شما بیمه کاری رد میکنه متفاوت باشه و یا 3 ماه از تاریخ صدور نامه اشتغال به کار شما گذشته باشه، احتمال ریجکتی ویزای شینگن زیاد میشه.

حرف اخر..

اینجا سعی کردیم 10 مورد از مهمترین دلایل ریجکتی ویزای شینگن رو بهتون بگیم اما آخرین و مهمترین دلیل گرفتن ویزای شینگن اینه که حتما از طریق یک آژانس معتبر اقدام کنین. آژانس مسافرتی ژیوار، یکی از آژانس‌های معتبره و متخصص در برگزاری تورهای اروپاییه که رجیستر 3 سفارت فرانسه، سوئیس و جمهوری چک بوده و شما از طریق این آژانس می‌تونین به راحتی برای گرفتن ویزا اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت آژانس ژیوار مراجعه و یا با شماره 02154795000 تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.