تور استانبول هتل میل بومونتی + عکس

تابستان رو به اتمام است و بسیاری به دنبال قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول علی بابا (https://www.alibaba.ir/international/IKA-IST) و هتل هایی مناسب برای اقامت هستند تا تعطیلات را در یکی از ۱۰ مقصد گردشگری دنیا بگذرانند، گاهی اما تنوع قیمت بلیط استانبول تهران و بالعکس و وجود هتل های بسیار در استانبول ممکن است گیج کننده باشد، اما نگران نباشید در این مقاله ما درباره تور استانبول هتل میل بومونتی صحبت می کنیم و شما می توانید برای رزرو تور استانبول به سایت علی بابا بروید و تور بخرید و بدون دردسر از تعطیلاتتان لذت ببرید.

معرفی هتل میل بومونتی

هتل میل بومونتی (The Mill Hotel Bomonti) استانبول در محله شیشلی قرار دارد. این هتل در محلی آرام دور از هیاهوی شهر قرار دارد اما دسترسی آسان آن به مرکز شهر استانبول و نزدیکی به حمل و نقل عمومی یکی از دلایل محبوبیت این هتل است.

فرقی ندارد بخواهید از جاذبه های تاریخی و دیدنی مانند کاخ دولما باغچه و میدان تقسیم بازدید کنید یا به گشت و گذار در مرکز خرید جواهر (Cevahir) و نیشان تاشی (Nişantaşı) بپردازید، در هر صورت از اقامت در این هتل لذت می برید. از هتل میل تا رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و گالری‌های هنری تنها 2 دقیقه پیاده روی است.

موقعیت مکانی هتل

این هتل در بومونتی (Bomontiada) قرار دارد که جدیدترین و بزرگترین مرکز فرهنگی استانبول است و در آن موسیقی زنده، بازارهای آخر هفته برگزار می شود و رستوران و کافه های زیادی در آن قرار دارد.

شنبه ها اولین بازار محصولات طبیعی و ارگانیگ در بومونتی برگزار می شود و بسیار از سرآشپزهای مطرح را می توانید در آنجا ببینید، همچنین یکشنبه ها بازار محصولات آنتیک و عتیقه جات Feriköy در این منطقه برقرار است.

با اقامت در هتل میل بومونتی تنها 6 دقیقه تا مترو عثمانی، 10 دقیقه تا خیابان روملی و نیشانتاشی و 19 دقیقه تا مرکز خرید جواهر پیاده روی فاصله است. برای رسیدن به خیابان استقلال باید 35 دقیقه و کاخ دولما باغچه 41 دقیقه  پیاده روی کنید.فرودگاه استانبول تا هتل 35 دقیقه و فرودگاه سابیها گوکچن 45 دقیقه با تاکسی فاصله است.

اتاق های هتل، اقامتگاهی منحصر به فرد

طراحی داخلی این هتل را یک معمار بریتانیایی انجام داده است، کف های آن بتنی است و در طراحی داخلی هتل میل از سنگ های طبیعی و سنگ های مرمری ظریف استفاده شده است.

هتل میل بومونتی طراحی ای مجلل و مدرن دارد و چیدمان داخلی آن کاربری است بگونه ای که مبلمان نرم و آثار هنری با دقت انتخاب شده با هم ترکیب می‌شوند تا ظاهری پیچیده و مدرن ایجاد کنند.

هتل میل استانبول 51 اتاق دارد از جمله 6 سوئیت لوکس مجهز به امکانات مدرن فراوان، سالن استراحت چند منظوره و مجموعه سلامتی با تمامی امکانات.

 همه اتاق‌ها دارای مبلمان و وسایل روشنایی سفارشی، حمام‌های مرمرین، لوازم بهداشتی، دسترسی به Wi-Fi رایگان در سراسر هتل، تلویزیون ۴۳ اینچی فول اچ‌دی و امکانات ویژه وی‌پی هستند. علاوه بر این، سوئیت‌های جونیور یک آشپزخانه کوچک با فضای نشیمن اختصاصی ارائه می‌دهند، در حالی که سوئیت‌های Executive  فضای نشیمن جداگانه برای راحتی بیشتر دارند.

اتاق کلاسیک کوئین با نمای باغ یا تراس

اتاق های کلاسیک کوئین با 25 متر مربع برای استراحت آسان طراحی شده اند و شما می توانید روز خود را با منظره ای زیبا از باغ آغاز کنید. اتاق کلاسیک کوئین، دارای مبلمان و نورپردازی سفارشی، حمامی با دیوارهای شیشه‌ای با کرکره‌های خصوصی و کرکره‌های خاموشی هستند.

این اتاق ها 2 مدل دارند، یکی از آن ها با ویوی باغ است اما دیگری درهای شیشه ای کشویی دارد که به یک تراس خصوصی باز می شوند.

اتاق توئین کلاسیک با نمای باغ یا تراس

میانگین مساحت اتاق: 25 متر مربع

مساحت اتاق های توئین 25 متر مربع است و دارای مبلمان و نورپردازی سفارشی، حمامی با دیوارهای شیشه‌ای با کرکره‌های خصوصی و کرکره‌های خاموشی هستند، شما می توانید در اتاق توئین با چشم انداز باغ اقامت کنید یا اتاق توئین با تراس را رزرو کنید که درهای شیشه ای کشویی آن به یک تراس خصوصی باز می شوند.

اتاق سوپریور کوئین با تراس

اتاق سوپریور کوئین با تراس

میانگین مساحت اتاق: 29 متر مربع

با یک تراس زیبا از روز خود لذت ببرید

اتاق های سوپریور 29 متر مربع مساحت دارند. این اتاق بزرگ دارای منظره ای از شهر یا باغ با تراس خصوصی، علاوه بر مبلمان و نورپردازی سفارشی، حمام دیواری شیشه ای با کرکره های خصوصی و کرکره های خاموشی است. درهای شیشه ای کشویی به یک تراس خصوصی باز می شوند.

اتاق کرنر با تراس

اتاق‌های کرنر  با 41 متر مربع فضای نشیمن، دکور کلاسیکی دارند، در حالی که با در نظر گرفتن آسایش و راحتی مدرن طراحی شده‌اند. درهای شیشه ای کشویی به یک تراس خصوصی باز می شوند.

سوئیت جونیور نمای باغ

سوئیت‌های جونیور که به سبک مدرن تزئین شده و مبله شده‌اند، 42 متر مساخت دارند و دارای فضای نشیمن اختصاصی، آشپزخانه کوچک، کمد دیواری بزرگ، مبلمان و نورپردازی سفارشی، حمام دیواری شیشه‌ای با کرکره‌های خصوصی و کرکره‌های خاموشی است.

سوئیت Executive   با نمای باغ

سوئیت های Executive 62 مترمربع مساحت دارند و با اقامت در این سوئیت ها، خودتان را به تجربه ای لوکس دعوت می کنید. این سوئیت‌ها با طراحی هوشمندانه دارای یک اتاق نشیمن و اتاق خواب مجزا و دو حمام هستند. یک حمام با حوض و توالت به علاوه یک حمام با دوش، لگن و توالت، یک کمد دیواری بزرگ و همچنین مبلمان و نورپردازی سفارشی، یک حمام شیشه‌ای با دیوارهای شیشه‌ای با کرکره‌های خصوصی و کرکره خاموش.

دیگر امکانات هتل

در رستوران این هتل می توانید بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را امتحان کنید که به زیبایی برای شما سرو می شود.

همچنین می توانید از باشگاه ورزشی مجهز هتل، استودیوی پیلاتس و یوگا، استخر شنای سرپوشیده، اسپا، سونا، اتاق بخار و اتاق های درمان استفاده کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به خدمات لاندری، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ و ... اشاره کرد.

سخن پایانی

حال که با تمام اطلاعات هتل میل بومونتی آشنا شده اید، می توانید با مراجعه به سایت علی بابا قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را بررسی کنید و هتل را رزرو کنید اما پیشنهاد می کنم اگر اولین بار است که می خواهید به استانبول سفر کنید به جای بررسی قیمت بلیط استانبول تهران و قیمت هتل، از تورهای استانبول علی بابا استفاده کنید تا دیگر نگرانی ای از بابت ایجاد مشکل در رزرو و ... بر نخورید، با رزرو تور استانبول تنها کافی است به موقع خود را به فرودگاه برسانید و از تعطیلات لذت ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.