تور فرانسه

در ایران معمولا برای سفر به فرانسه هم تورهای ترکیبی یعنی کشورهای ایتالیا و آلمان و هلند و هم تورهای تکی یعنی صرفا با نام تور فرانسه برگزار می شوند. شما باید با توجه به شرایط و زمان سفری که برای خود در نظر گرفته اید، تورها را انتخاب کنید. تور ها معمولا به این صورت است که هزینه سفر را به صورت پول رایج فرانسه یعنی یورو محاسبه می کنند و هزینه پرواز را نیز جدا دریافت می کنند که در ایام مختلف سال هزینه پرواز متغیر است .

 از اگاهی های لازم دیگر دانستن این نکته است که هر هفته سه پرواز به صورت مستقیم از فرودگاه بین المللی امام خمینی به فرودگاه شارلدوگل پاریس پرواز دارند که گه گاهی به دلیل کم و زیاد شدن مسافرین، این برنامه کمی تغییر می کند.

زمان سفر نیز در حدود ۵ساعت و ۵۰ دقیقه توسط ایرلاین های ایران می باشد. به طور حتم می توان گفت تور فرانسه می تواند سفری باور نکردنی برای شما ایجاد کند و برایتان بسیار خاطره انگیز باشد.

روش اخذ ویزا توریستی فرانسه

برای آگاه شدن از روش اخذ ویزای توریستی فرانسه می توانید از آژانس های مسافرتی، توریستی اطلاعات لازم را کسب کنید. لازم است بدانید که برای سفر با تور فرانسه اولین نکته و ضروری ترین کار داشتن ویزای شینگن است، چون فرانسه جزو اتحادیه شینگن است و با داشتن ویزای فرانسه می توانید ۲۵ کشور دیگر که جزو اتحادیه شینگن هستند را در مدت ویزای خود سفر کنید.

شما برای دریافت ویزای توریستی فرانسه یا باید به سفارت فرانسه در ایران مراجعه کنید یا می توانید به دفتر VFS GLOBAL که واقع در خیابان هروی تهران است، مراجعه کنید که خدمات دریافت مدارک متقاضیان و یا امورات مربوط به انگشت نگاری و کارهای مهاجرت را انجام می دهند.

اگر تمکن مالی حدودی بالای ۲۰۰میلیونی برای هر شخص دارید و گردش مالی ۶ماهه قبل خود را بسیار خوب می دانید، برای ادامه کار اقدام کنید. کشور فرانسه برای ویزا اولی ها، شینگن نمی دهد و کمی سخت گیر است و بهتر است برای دریافت ویزای شینگن از طریق ایتالیا که سخت گیر نیست اقدام کنید، سپس در دفعه بعد سراغ ویزای فرانسه بروید.

توجه داشته باشید که همه اعضای خانواده باید ویزای شینگن داشته باشند و اکتفا به این که سرپرست خانواده ویزای شینگن دارد کافی نیست. کارها و اقدامات لازم دیگر را در آژانس های مسافرتی برای شما واضح بیان خواهند کرد.

بهترین زمان سفر به فرانسه

بهترین زمان سفر به فرانسه

سوال بهترین زمان تور فرانسه چه زمانی است دارای چندین پاسخ است، چرا که هر فصلی متقاضیان خود را دارد، مثلا عکاسان و هنرمندان فصل بهار زیبا و سرسبز و همچنین فصل پاییز نارنجی رنگ فرانسه را می پسندند، چرا که فضای عکاسی و شاعرانه بسیار داغ می باشد، اما با توجه به اینکه بیشتر مردم از هوای معتدل بهاری استقبال می کنند، باید بگوییم که در ماه های ژوئن تا اگوست که فصل خرداد تا تقریبا شهریور است، بسیار هوا عالی بوده و دمای نهایی هوا به ۲۰ درجه بالای صفر در روز می رسد و ایده آل ترین هوا می باشد.

باران، یار همیشگی هوای کشور فرانسه می باشد و باید بگوییم که انقدر بارش باران متداول است که دیگر کسی را شگفت زده نخواهد کرد، اما بارش برف در زمستانی که دمای هوا به منفی ۳ درجه نیز می رسد، در حوالی برج ایفل بسیار کم می باشد. باید بگوییم که اگر می خواهید فرانسه را در آرامش ببینید و هیاهوی توریست ها در آن کمتر باشد، بهتر است در ماه هایی که رو به پاییز می روند یعنی، سپتامبر تا اکتبر به فرانسه بروید. دمای هوای ۱۶ تا ۱۰ درجه در این ماه ها محسوس است .

البته در ماه اکتبر هفته مد و لباس نیز برگزار می شود که اگر محل سکونت خود را معین نکرده اید، ممکن است در این هفته شما با مشکل کمبود مکان مواجه شوید

اگر قصد سفر با تور اروپا به فرانسه هستید حتما سری به لینک زیر بزنید

بهترین شهر های فرانسه برای سفر

بهترین شهر های فرانسه برای سفر

فرانسه در طی ۵۰۰ سال گذشته جزو کشورهایی است که صنعت و فرهنگ و سیاست در آن بسیار داغ بوده و جزو کشورهای تاثیرگذار در منطقه بوده است.  از شهر های معروف فرانسه ، پاریس مشهور است که ۲.۲ میلیون جمعیت دارد و سالانه ۱۶ میلیون نفر به این شهر سفر می کنند و از دیدنی های آن لذت می برند .

پاریس مساحت ۱۰۵ کیلومتر مربعی دارد و شهری است که از نظر اقتصاد و صنعت و بازگانی، مُد ولباس ، تغذیه و.. سرآمد منطقه و حتی جهان است. پاریس طبق نظر سنجی انجام شده، دومین شهر گران در دنیا می باشد و زندگی کردن در آن در کنار لذت های زیاد، سختی هایی نیز دارد.

لیون دیگر شهر معروف فرانسه است که دارای ۵۰۰هزار جمعیت است و تا پاریس ۵۰۰ کیلومتر فاصله دارد و طبق باور مردم فرانسه دومین شهر فرانسه به حساب می آید. گذشته تاریخی این شهر در امپراتوری روم دوم است که در تاریخ بسیار مشهور و معروف بوده است، در زمان حال نیز از نظر ارتباطات و موقعیت جغرافیایی که دارد و از لحاظ اقتصاد و غذایی بسیار سرآمد است.

در شهر لیون رستوران های فراوان دیده می شود که در آنها همه نوع غذا به خصوص غذاهای محلی فرانسوی طبخ می شود.

از دیگر شهر های معروف فرانسه، بوردو است که به شهر انگور و تاکستان معروف است و به طبع موقعیت کشاورزی که دارد، تولید نوشیدنی های معروف جهان در آن بسیار رواج دارد.

جاذبه های توریستی فرانسه

از جذاب ترین مباحث دنیا، معرفی مکان های دیدنی فرانسه است.

اولین مکان فرانسه، برج ایفل با طراحی بی نظیر و دلفریب آن است که به عنوان پربازدید ترین مکان جهان شناخته شده است و نماد کشور فرانسه است. برج ایفل ۳۳۰ مترارتفاع دارد و ۱۰ هزار تن وزن که ۷ هزار تن آن از فولاد است و به خاطر سازنده آن گوستاو ایفل، نام آن را ایفل نهادند و به مناسبت ۱۰۰مین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شد است.

نورپردازی برج ایفل بسیار متبحرانه و زیبا انجام شده و در شب بسیار دیدنی است. جالب است بدانید که تا ۸۰کیلومتری برج نورپردازی آن دیده می شود.

مکان معروف و دیدنی دیگر فرانسه، موزه لوور فرانسه است. موزه ای که ابتدا کاخ سلطنتی بوده و بعد از انقلاب کبیر فرانسه شکل موزه گرفته و رسمیت پیدا کرده است. آثار متعدد و ارزشمند موزه که از سراسر جهان به انجا اورده شده است، از جمله ۲۵۰۰ اثر تاریخی است که در آنجا نگهداری می شود مانند کتیبه کوروش بزرگ و سرستون های تخت جمشید و... که از افتخارات جهان است.

پل بزرگ و بسیار جذاب میلائو که در شهر کوچک میلائو واقع شده است، بسیار زیبا و ستودنی است و ابعاد و ارتفاع آن بسیاری از رکوردها را جابجا کرده و یک پل کابلی رویایی است که در دهانه رود تارِن قرار گرفته و در پس آن مناظر زیبا و دیدنی و جذابی خودنمایی می کنند و دل هر توریستی را می رباید.

در مجموع باید گفت فرانسه کشوری بسیار سرسبز و با آب و هوایی معتدل است که دارای باغ های فراوانی است که در جای جای این کشور خودنمایی می کنند و در حقیقت یکی از عوامل اصلی جذب توریست این کشور می باشد.

هتل های معروف فرانسه

پس از آنکه قصد سفر به کشور هنر و فرهنگ و تاریخ را پیدا کردید، مطمئنا به هتل های معروف فرانسه نیز فکر خواهید کرد. در واقع از مهم ترین نکات یک سفر ایده آل، داشتن محل استراحتی است که با خیال راحت خستگی های گردش و تفریح و خرید را از تن به در کرده و آمادگی پیدا کردن برای ادامه سفر است.

برای انتخاب هتل دو راه داریم، یا باید در خانه های کوچک که امکانات رفاهی بسیار معمولی دارند اقامت کنیم یا اینکه چشمان خود را ببندیم و سرکیسه را شل کرده و به مکان رویایی در عروس اروپا فکر کنیم و هتل های بی نظیر فرانسه را که سالانه درحدود ۳۰ میلیون توریست را در خود جای می دهند، انتخاب کنیم.

در نظر داشته باشید که وجود این تعداد از توریست در یک کشور مطمئنا هزینه های سفر را بسیار بالا خواهد برد، اما باید بگوییم که اگر قصد جفت و جور کردن دخل و خرج خود را دارید، باید با مزاح به شما بگوییم که اصلا به فرانسه سفر نکنید.

هتل شاتو گرند بریل فرانسه از هتل هایی است که در قرن ۱۹ ساخته شده و طراحی کلاسیک و با اصالتی دارد که بسیار زیباست. انگار که شما صاحب یک خانه قدیمی با طراحی بی نظیر به مدت چند شب هستید. این هتل فضای سبز زیبایی داشته و امکان استفاده از استخر های آبگرم روباز و رستوران زیبای رنگی آن را نیز دارید.

هتل دیگری که تمام دیوار های ان پوشیده شده از پیچک های پر و سبز و زیباست که در کنار چترهای قرمز نمای بسیار شاعرانه ای را ایجاد کرده است، پلازا اتین نام دارد. این هتل در چند قدمی خیابان معروف شانزلیزه قرار دارد و به خاطر طراحی لوکس و متفاوت، پاتوق افراد مشهور و سرشناسی نظیر بازیگران و هنرمندان و سرمایه داران است.

بهترین غذا های فرانسه

همانطور که در ایران هر شهری غذای محبوب و خوشمزه خود را دارد، در کشور فرانسه نیز این مسئله وجود دارد و با توجه به آب و هوا و فرهنگ شهرهای آن، می توانید بهترین غذای فرانسه را از نظر سلیقه خود کشف کنید. البته باید بگوییم که فرانسه به کشور پنیر و نوشینی های طعم دار معروف است و باید بگوییم تعجب نکنید که اگر بعد از سرو غذا برای شما پنیر ترش ، پنیر نرم ، پنیر نیمه خشک شده یا پنیر کپک زده که شاید کمی به دور از ذائقه تان باشد، بیاورند.

از بهترین غذا های فرانسه می توان به غذای راتاتویی که شکل خوبی نیز دارد، اشاره کرد. این غذا بدون گوشت است و ترکیبی خوشمزه از بادمجان و کدو سبز و پیاز و گوجه فرنگی و سیب زمینی و انواع ادویه جات نظیر آویشن می باشد.

در رستوران های فرانسوی غذای موله فریت را فراموش نکنید، چرا که با صدف سیاه پخته می شود که سرشار از انواع ویتامین ها می باشد و به همراه سیب زمینی پخته شده سرو می شود.

دیگر غذای محبوب اما ناخوشایند فرانسوی ها، خوراک جگر غاز است که بسیار خوشمزه است، اما برای آنکه جگر غاز به اندازه کافی بزرگ شود لوله ای را در گلوی غاز کرده و به مدت ۲۱ روز غذا به جگر آن وارد شود و اگر حجم آن از ۸۰ گرم به ۶۰۰ گرم برسد، آماده طبخ غذا می شود.

قیمت تور فرانسه

تور ارزان فرانسه  و قیمت تور فرانسه مسئله هایی است که برای سفر به فرانسه حتما به آنها فکر خواهیم کرد و طبق نرخ های معین تصمیم خود را خواهید گرفت. در بعضی از پکیج های تور فرانسه به عنوان مثال هتل های سه ستاره و خدمات رفاهی نظیر غذاهای معمولی تر ارائه می شود و در نتیجه قیمت تور فرانسه پایین تر ارائه می شود، اما در برخی پکیج ها که هزینه بیشتری نیز دارند، شما حتی جزئی ترین خرج های لازم برای خروج از کشور را به آژانس خود می سپارید و نیاز نیست که خودتان مخصوصا در هنگام خروج از کشور در فرودگاه پولی تحت عنوان عوارض خروج از کشور پرداخت کنید.

اختلاف قیمت ها به خاطر خدمات قابل ارائه می باشد و همچنین هرچه شما پول نقد کمتری با خود حمل کنید، امنیت سفر بهتری خواهید داشت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.