بهترین ایرلاین ها برای سفر به مشهد

 برای تهیه بلیط مشهد کدام شرکت‌های هواپیمایی را انتخاب می‌کنید؟ بهترین ایرلاین‌ها برای سفر به مشهد را می‌شناسید؟ بهترین هواپیمای مسافربری ایران برای سفر به مشهد متعلق به کدام شرکت است؟ حدود ۱۲ شرکت هواپیمایی در مسیر مشهد فعال هستند. در این مقاله با بهترین‌ها آشنا خواهید شد.  

رزرو بلیت مشهد با ایرلاین های معتبر

۱. هما 

هما

ایرلاین هما از سال‌های بسیار دور در ناوگان هوایی کشور مشغول به فعالیت است. برای سفر به مشهد هم می‌توانید بلیط هواپیما پروازهای این ایرلاین را تهیه کنید. در گذشته، مواردی از سوانح هوایی در پروازهای این شرکت وجود داشته اما ایرلاین مذکور هواپیماهای خود را در موارد متنوعی تغییر داده و سعی دارد که پروازهای امن و بی‌حاشیه‌ای را به‌سمت مشهد و شهرهای مختلف هدایت کند. 

۲. کاسپین 

این شرکت هواپیمایی هم سابقه طولانی در مسیرهای هوایی دارد و یکی از انتخاب‌های خوب برای سفر به مشهد است. کاسپین در پی حوادثی که برای هواپیماهای توپولوف در آسمان ایران رخ می‌داد، اقدام به تعویض وسایل پروازی خود کرد و به‌سراغ برندهای بهتری مانند بوئینگ رفت. 

ایرلاین کاسپین دو کلاس پرواز اکونومی و تجاری دارد. برای سفر به مشهد هم می‌توانید بلیط پروازهای آن را تهیه کنید. اگر پروازتان با کلاس اکونومی هم باشد، از شما پذیرایی رایگان به ‌عمل می‌آید. 

۳. ماهان 

شرکت هواپیمایی ماهان از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین ایرلاین‌های ایرانی است. این شرکت سعی دارد که با استفاده از بهترین هواپیماهای مسافربری ایران به رقم‌زدن سفری امن و آرام برای مسافران کمک کند. 

برای همین است که از بهترین هواپیماهای موجود در ایران مانند بوئینگ ۷۷۷ یا ایرباس ۳۲۰A برای پروازهایش به‌سمت مشهد استفاده می‌کند. این هواپیماها در شمار وسایل نقلیه هوایی غول‌پیکر قرار می‌گیرند و کیفیت و امنیت پروازشان بالا است. 

۴. معراج 

شرکت معراج صاحب سابقه‌ای طولانی در ناوگان هوایی کشور نیست اما توانسته در حدود یک دهه فعالیت خود، پروازهای زیادی را مدیریت کند. یکی از مسیرهای پرتردد آن هم، سفر از مبدأهای مختلف به‌سمت مشهد و برعکس است. 

این ایرلاین از هواپیماهای ایرباس برای جابه‌جایی مسافرانش کمک می‌گیرد و گواهینامه‌هایی بین‌المللی را هم از آن خود کرده است. معراج دارنده گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی است. این عنوان و گواهینامه پیش از معراج به هیچ شرکت هواپیمایی دیگری در ایران اعطا نشده بود. 

۵. آسمان 

هواپیمایی آسمان هم در مسیر مشهد فعالیت می‌کند. برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد می‌توانید به‌سراغ شرکت آسمان هم بروید. این ایرلاین بیشتر از هواپیماهای کوچک برای پرواز در مسیرهای مختلف استفاده می‌کند. 

در سال‌های اخیر، آسمان دست به خریدهای تازه‌ای هم زده و علاوه بر هواپیماهای کوچکی که اغلب از برند فوکر هستند، برندهای تازه‌ای به مجموعه پروازی‌اش اضافه کرده است. از جمله خریدهای این ایرلاین باید به انواعی از بوئینگ و ایرباس اشاره کنیم. 

۶. سپهران 

ایرلاین سپهران در دهه ۹۰ شروع به کار کرده است. این شرکت از چند فروند هواپیمای بوئینگ برای سفر به نقاط مختلف ایران و جهان استفاده می‌کند. برای رفتن به مشهد هم می‌توانید بلیت پرواز سپهران را تهیه کنید. 

خلبان‌های سپهران آموزش‌های اختصاصی متنوعی دیده‌اند و مهمانداران آن هم طی دوره‌هایی ویژه و حرفه‌ای برای ارائه خدمات در طول سفر آماده می‌شوند. برای سفر به مشهد می‌توانید این نام را هم به ‌خاطر بسپارید. 

۷. تابان 

تابان از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی است که فعالیتش را در دهه ۸۰ شمسی شروع کرده و یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌هایش بلیط ارزان است. پروازهای تابان با قیمتی مقرون‌به‌صرفه انجام می‌شوند. برای تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد یا سفر از شهرهای دیگر به سمت مشهد می‌توانید از بلیط‌های تابان استفاده کنید. 

تابان تعداد اندکی فروند هواپیما در اختیار دارد و با آنها پرواز به‌سمت مسیرهای مختلف داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد. این ایرلاین هم در ایران فعال است و هم به کشورهای ترکیه، پاکستان و گرجستان پروازهایی دارد. 

۸. قشم 

در مرور بهترین هواپیمای تهران مشهد به قشم‌ایر هم می‌رسیم. این شرکت در حدود ۳۰ سال مشغول به فعالیت است و از هواپیماهایی بزرگ برای جابه‌جاکردن مسافرانش در مسیرهای مختلف از جمله مشهد استفاده می‌کند. قشم‌ایر از هواپیماهای مختلف و متنوعی برای پرواز استفاده می‌کند. درمیان برندهای مختلف، نام‌هایی مانند ایرباس و فوکر به‌چشم می‌خورند. 

۹. آتا 

آتا از شرکت‌هایی با سابقه طولانی نیست اما در شمار گزینه‌های مهم برای سفر جایی برای خود باز کرده است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ایرلاین آتا امن‌بودن آن است. این شرکت کمترین سوانح هوایی را درمیان موارد مختلف موجود دارد. 

ایرلاین آتا از هواپیماهای بوئینگ و ایرباس برای پروازهایش استفاده می‌کند. این ایرلاین هم به‌سمت مشهد پروازهایی دارد و هم هواپیماهایش را راهی شهرهایی خارج از ایران مانند ترکیه و عراق می‌کند. 

۱۰. کیش ایر 

کیش ایر

کیش ایر هم در مسیر حرکت به‌سمت مشهد فعالیت دارد. این شرکت از حوالی دهه ۷۰ شمسی شروع به کار کرده است و گواهینامه‌هایی بین‌المللی هم دارد اما متأسفانه تعداد سوانحی که از سر گذرانده اندک نبوده است. 

شاید نتوانیم کیش ایر را از بدترین شرکت های هواپیمایی ایران بدانیم اما باید دقت کنید که در سال‌های گذشته دچار مشکلات و سوانح پروازی قابل‌اعتنایی بوده است. حوادث سال‌های پیش دلیلی قاطع بر این نیستند که پروازهای کیش‌ایر مطلوب نیستند و کیفیت لازم برای سفر به مشهد را ندارند. 

در آخر 

برای سفر به مشهد از مبدأهای مختلف امکان انتخاب ایرلاین‌های گوناگونی وجود دارد. شرکت‌های هواپیمایی متنوعی بلیت پرواز مشهد را ارائه می‌کنند. با انتخاب از میان بهترین‌ها و معروف‌ترین‌ها می‌توانید سفری امن و راحت داشته باشید.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.