تجهیزات و قطعات آسانسور نادری

با توجه به تنوع در نوع آسانسور ها از نظر ظرفیت، کاربری و محل استفاده، انتخاب تجهیزات مناسب از قبیل موتور مناسب، درب کابین استاندارد و...در کارایی و قیمت تمام شده بسیار موثر است. نکته مهم این است که سازندگان همواره سعی می کنند تا نسبت به هزینه و قیمت تمام شده ساخت بنای خود از بهترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین نوع آسانسور استفاده نمایند،فروشگاه آسانسور نادری  با مدیریت پوریا نادری با بهره گیری از حضور مستمر و سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش آسانسور و تجهیزات آن از صفر تا صد گزینه مناسبی برای دریافت مشاوره و خریدی مطمئن خواهد بود.

چه تجهیزات و قطعاتی از فروشگاه آسانسور نادری قابل خرید است؟

خرید آسانسور و قطعات آن از صفر تا صد از فروشگاه آسانسور نادری با تنوع بالا امکان پذیر است که برخی از آنها شامل :

  • خرید موتور آسانسور گیرلس و گیربکس از برندهای معتبر خارجی ساسی، الکمپ، ایتال و ... و همچنین برترین تولیدکنندگان داخلی نظیر بهران، یاران، الکو، فرشباف و ... با بهترین کیفیت ، قیمت و همچنین ضمانت اصالت.

  • فروش انواع تابلوفرمان

  • فروش درب کابین و طبقه آسانسور از تولیدکنندگان داخلی یاران، حریری، درب نوین و ...

  • انواع کابین آسانسور ریل و شستی و سایر قطعات

 

 

خرید آسانسور

قطعات اسانسور

نحوه سفارش و خرید از فروشگاه آسانسور نادری به چه صورت است؟

یکی از مهمترین دغدغه های حال حاضر سازندگان و مشتریان این حوزه پیش از خرید ، قیمت می باشد که این فروشگاه به خوبی به این مهم پاسخ گفته است، خرید آسانسور و قطعات از فروشگاه آسانسور نادری به دلیل به روزرسانی مداوم قیمت ها ساده است به این صورت که شما می توانید به آسانی از طریق مراجعه به سایت این مجموعه ضمن مشاهده محصولات مورد نیاز خود و بررسی قیمت ها اقدام به اخذ پیش فاکتور نموده و سفارش خود را ثبت نمایید. پشتیبانی آنلاین نیز در حین خرید پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات احتمالی در خصوص خرید خواهد بود.همچنین امکان ارائه مشاوره دقیق پیش از خرید جهت افزایش میزان رضایت مندی مشتریان این مجموعه در نظر گرفته شده است.

چه عواملی در قیمت آسانسور تاثیر گذار است؟

همان طور که میدانید عوامل گوناگونی در قیمت آسانسور موثر است. از جمله موارد تعیین کننده‌ی قیمت میتوان ظرفیت آسانسور، ابعاد، قطعات مورد استفاده، نوع آسانسور، تعداد توقف و ... را نام برد.

با توجه به اینکه فروش آسانسور و قطعات آن با تنوع بالایی در آسانسور نادری انجام می شود، جهت افزایش رضایت مندی مشتریان قیمت محصولات به طور مداوم به روز می گردد.با این حال امکان استعلام قیمت از طریق پشتیبانی آنلاین موجود در سایت این مجموعه و همچنین تماس با کارشناسان نیز فراهم است

پشتیبانی پس از خرید از آسانسور نادری به چه صورت است؟

علاوه بر ارائه مشاوره به صورت تلفنی و آنلاین از طریق سایت پیش از خرید، پس از ثبت سفارش تا زمان تحویل،کارشناسان فروشگاه آسانسور نادری علاوه بر پاسخگویی به سوالات،جهت اطمینان از خرید در تمامی مراحل تا تحویل محصول در کوتاهترین زمان در کنار شما خواهند بود، محصول خریداری شده نیز بنا به نوع و ابعاد در بسته بندی مطمئن و با رعایت موازین ایمنی در هر نقطه از کشور تحویل خریداران محترم خواهد شد.

جهت ارتباط با فروشگاه آسانسور نادری و خرید محصول مورد نیاز خود علاوه بر مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس www.naderilift.com/  می توانید از طریق شماره های تماس : 66396976-021 و 66398481-021 و 09193500559 اقدام نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.