اجاره نیسان بین شهری و درون شهری

یکی از ماشین‌های پر کاربرد برای اسباب‌کشی و باربری، نیسان بار است؛ زیرا نسبت به هزینه و کرایه آن حجم مناسبی از بار شما را می‌تواند جابجا کند. نیسان بار، نیسان آبی هم نامیده می‌شود و برای اجاره آن بهتر است از طریق شرکت های باربری اقدام کنید. شما باید ابتدا برای انتخاب ماشین تصمیم بگیرید که آیا انتخاب نیسان اجاره ای برای حمل بار شما مناسب است؟ اگر نیاز به مشاوره داشته باشید می‌توانید از مشاورین شرکت‌های باربری مثل نوبار مشاوره بگیرید.  زیرا شرکت‌های باربری در خصوص ارائه خدماتشان به شما ضمانت می‌دهند تا بار شما به بهترین شکل ارسال شود.

نیسان اجاره ای  

نیسان به دو صورت چادر دار (مسقف) و غیر مسقف ارائه می‌شود. نیسان مسقف برای حمل و نقل های بین شهری یا در شرایط جوی نامناسب و یا برای ارسال بارهای حساس به آب و هوا استفاده می‌شود.

نیسان یک ماشین سفت است که با توجه به عدم انعطاف آن، امکان آسیب به بار در جابجایی با آن وجود دارد پس در جابجایی با آن بهتر است وسایل را با طناب محکم کنید و آنها را روی هم نگذارید. به خصوص در مسافت‌های طولانی و برای بارهایی که ابعاد طول زیادی دارند احتمال آسیب و شکستگی بار بیشتر است.

ظرفیت نیسان ۲ تن است ولی تا ۴ تن هم می‌توان با آن جابجا کرد. اگر وزن بار شما از این مقدار کمتر است می‌توانید برای جابجایی بار از پیکان وانت استفاده کنید.

با اجاره نیسان چه کالاهایی را می‌توان جابجا کرد؟

برای باربری نیسان درون شهری و بین شهری از انواع وانت، نیسان و کامیونت می‌توان استفاده کرد و برای باربری بین شهری تمام کالاهایی که فاسد شدنی نیستند را با نیسان می‌توان جابجا کرد. در ادامه تمام وسایلی که می‌توانید با نیسان اجاره ای جابجا کنید را آورده ایم:

  • جابجایی اثاثیه منزل برای اسباب ‌کشی مانند مبل و وسایل چوبی مثل میز ناهارخوری

  • انتقال و ارسال وسایل آشپزخانه

  • جابجایی انواع دستگاه‌های پزشکی و دندانپزشکی

  • حمل دستگاه‌های صنعتی

  • جابجایی مواد اولیه برای کارخانه‌ها

  • جابجایی لوازم اداری شرکت‌ها و ادارات

  • حمل وسایل و ابزارهای ساختمانی

  • حمل بارهای تجاری و صنعتی

نرخ کرایه نیسان

نرخ کرایه نیسان

برای محاسبه کرایه نیسان اجاره ای باید به سایت نوبار که یکی از بهترین شرکت های باربری است مراجعه کنید. در آنجا می‌توانید از طریق سامانه استعلام قیمت، مبدا و مقصد را به همراه  کلیه امکاناتی که مدنظر دارید ثبت کنید تا مقدار کرایه نیسان را به شما نشان دهد. نکته مهم این است که نرخ کرایه تا انتهای کار ثابت است و تغییر نخواهد کرد.

نیسان بار بین شهری

نیسان یکی از بهترین ماشین‌ها برای جابجایی بین شهری است زیرا هزینه آن نسبت به میزان باری که جابجا می‌کند مناسب است. این ماشین باربری در سریع ترین زمان ممکن به مقصد می رسد و ممنوعیت تردد در داخل شهر را ندارد. نوبار با سرویس نیسان بین شهری برای همه شهرهای شمالی، جنوبی، شرق و غرب کشور خدمات خود را ارائه می‌دهد. این شرکت برای ارسال بار با نیسان بین شهری بارنامه رسمی صادر می کند.

کرایه نیسان بین شهری

نرخ کرایه نیسان بین شهری را می‌توانید از اپلیکیشن نوبار یا سایت استعلام بگیرید همچنین با کارشناسان نوبار تماس بگیرید و مبداء و مقصد خود را اعلام کرده تا به شما قیمت حدودی بدهند. نرخ  اجاره نیسان متناسب با کیفیت خدمات ارائه شده است. نمی‌توان برای کرایه نیسان بین شهری قیمت مشخصی داد زیرا قیمت آن به عوامل زیادی وابسته است.

عوامل موثر بر نرخ کرایه نیسان بین شهری

عوامل زیادی بر کرایه حمل بار نیسان نقش دارند که در ادامه آنها را آورده‌ایم.

  • آب و هوا: در صورتی که شرایط جوی مناسب نباشد، مثلا اگر هوا بارانی باشد کرایه حمل و نقل بالا می‌رود و برعکس اگر هوا مناسب و آفتابی باشد کرایه مناسب‌تر حساب می‌شود.

  • فاصله بین مبداء و مقصد: مسافت مسیری است که از محل بارگیری تا محل تخلیه بار محاسبه می‌شود. این مقدار بر اساس کیلومتر محاسبه می شود و هر چه این فاصله بیشتر باشد نرخ کرایه نیسان بین شهری نیز بیشتر می‌شود.

  • نوع و مقدار بار: هر چه مقدار و ارزش بار بیشتر باشد روی هزینه نهایی تاثیر دارد. ارزش بار نیز روی  بیمه تاثیر می‌گذارد که چقدر روی بار شما ارزش بگذارد.

  • افزایش قیمت سوخت: نیسان از نظر سوخت مصرفی دو نوع بنزین و گازوئیل سوز است. گازوئیل کمتر دچار نوسان قیمت می‌شود ولی نرخ بنزین متغیر است و امکان اینکه اجاره نیسان بین شهری بنزین سوز بیشتر باشد وجود دارد.

  • شرایط بارگیری یا تخلیه بار: گاهی اوقات محل تخلیه بار شرایط مساعدی ندارد. جاده خاکی نیز یکی از شرایط بارگیری سخت است که بسیاری از رانندگان تمایلی به ورود به این جاده‌ها ندارند و همین باعث افزایش هزینه باربری می‌شود.

  • ارزش بار: ارزش بار در نرخ کرایه نیسان بین شهری تاثیر مستقیم دارد زیرا هر چه ارزش بار بالاتر باشد بیمه نامه‌هایی که برای جبران خسارت استفاده می‌شوند گرانتر می‌شوند.

  • شرایط زمانی و روزهای تعطیل: در روزهای تعطیل یا شلوغ ممکن است نرخ کرایه نیسان اجاره ای تغییر کند و بیشتر شود برای مثال روزهای تعطیل رسمی یا تعطیلات آخر سال از این دست شرایط هستند.

نرخ کرایه نیسان درون شهری

احتمالا نرخ کرایه نیسان بار در تهران و هزینه حمل بار در این شهر  سوال خیلی از افراد باشد.  در این بخش عوامل تاثیر گذار بر نرخ کرایه درون شهری را مشاهده می‌کنید. این نرخ به مسافت بین مبداء و مقصد بستگی دارد اما ممکن است حمل بار با نیسان در بین راه با توقف یا معطلی و بارگیری همراه باشد و برای دو مسافت یکسان زمان یکسانی صرف نشود. این مورد بر روی هزینه نهایی تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود اجاره نیسان برای مسیرهای پرترافیک و شلوغ بالاتر شود.

در صورت درخواست کارگر هزینه باربری اضافه‌تر می‌شود. هزینه کارگر برای نیسان بار درون شهری بر اساس 3 یا 4 ساعت محاسبه می‌شود و به ازای هر ساعت اضافه‌تر مبلغی به آن افزوده می‌شود.

اجاره نیسان بدون راننده

تمام خودروها در برابر خطرات و آسیب‌های جاده‌ای بیمه شده‌اند و کاملا از نظر فنی به صورت دوره‌ای بررسی می‌شوند. بیمه‌ها شامل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه سرنشین می‌شوند. نیسان اجاره‌ای بعد از اتمام کار مشتری باید با همان میزان سوختی که مشتری تحویل گرفته باز گردانده شود. کاربر باید مدارک شناسایی مانند گواهینامه و مدارکی که باربری تعیین می‌کند را تحویل دهد تا بتواند نیسان را رنت یا اجاره کند.

اجاره نیسان یخچالدار

اجاره نیسان یخچالدار

باربری و حمل بار با نیسان یخچالدار برای حمل مواد فاسد شدنی که برای حمل و نقل نیاز به یخچال دارند استفاد می‌شود. از جمله موادی که می‌توان با نیسان یخچالدار حمل کرد شامل ماهی، میوه، گوشت و مرغ، لبنیات، تخم مرغ، سبزیجات، گل و گیاه و انواع داروها می شوند. امنیت و سلامت همه کالاها از جمله این کالاها بسیار مهم است و اگر مسافت زیاد باشد یا مساله حمل بین شهری باشد اهمیت آن بیشتر می‌شود.

نیسان یخچالدار برای باربری و حمل بارهایی استفاده می‌شود که در صورتی که روی همدیگر قرار بگیرند خراب نمی‌شوند یا آسیبی نمی‌بینند. کرایه نیسان یخچالدار با مصرف سوخت بیشتر به دلیل روشن بودن یخچال، مخارج نگهداری یخچال و گرفتن مجوزها نسبت به سایر خودروها بالاتر است. تعداد نیسان یخچالدار و یا تریلی یخچالدار نسبت به بقیه خودروها کمتر است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.