5 تکنیک انحصاری بازاریابی با آموزش سئو سایت

 نتایج آموزش سئو برای برخی از برندهای برتر ایران:

  • وب سایت دیجی کالا به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شده است

  • وب سایت و اپلیکیشن دیوار را نیز به بزرگترین بستر برای فروش کالاهای دسته دوم و نو تبدیل کرده است.

  • وب سایت آپارات به ورژن ایرانی یوتیوب با همان کاربری و بازدید بالا، تبدیل کرده است.

این‌ها تنها برخی از نتایجی است که با یادگیری اصول سئو برای کسب‌وکارها ایجاد می‌شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین تکنیک‌های بازاریابی سئو سایت برای فروش بیشتر و افزایش چندبرابری بازدید سایت را برای شما شرح می‌دهیم. این تکنیک‌ها در دوره آموزش سئو به عنوان مهم‌ترین تکنیک‌های فروش، معرفی شده است.

۱- بررسی اساسی نیاز کاربران هدف

این مهم‌ترین اصل در بازاریابی است. گوگل نیز به این فاکتور توجه ویژه‌ای دارد و در آخرین بروز رسانی های الگوریتم خود، اعلام کرده که اگر نیاز کاربران را محتوا و صفحات سایت خود در نظر نگیرید، نه تنها مورد توجه کاربران قرار نمیگیرید، بلکه گوگل نیز این موضوع را به راحتی متوجه و اثر منفی روی رتبه صفحات شما می گذارد.

برای شناخت هر چه بهتر نیاز کاربران، باید تکنیک‌هایی را به کار بگیرید. برای یادگیری هر چه اصولی‌تر این تکنیک‌ها، نیاز به آموزش دارید تا بتوانید به خوبی نیاز کاربران خود را بشناسید. گوگل در راستای شناخت نیاز کاربران ابزارهایی را معرفی کرده است. برخی از این ابزارها، عبارت‌اند از:

  • Google Search Console

  • Google Analytics

  • Google Trends

نیوسئو یکی از بهترین ها در آموزش غیرحضوری سئو در راستای شناخت تکنیک‌های ابراز سرچ کنسول گوگل یک سرفصل جداگانه برای آن در نظر گرفته است. این نشانه اهمیت فوق العاده این ابزار، برای افزایش فروش و افزایش بازدید سایت است. این وب سایت برگزار کننده دوره آموزش سئو، درباره این سرفصل توضیحاتی را ارائه کرده است:

((افرادی که توانایی تحلیل وبمستر تولز یا همان Google Search Console را داشته باشند می‌توانند به سادگی ارزشمندترین عبارات کلیدی هر وب سایتی را تشخیص داده و سرعت به نتیجه رسیدن را چند برابر کنند. علاوه بر آن با بررسی و تحلیل هفتگی وبمستر یک وب سایت می‌توان روند آینده آن را پیش بینی نمود.))

2- ساخت یک استراتژی محتوا برای تولید محتوای با کیفیت و پربازدید

تولید محتوا برای هر وب سایتی اهمیت فوق العاده‌ای دارد. شما با تولید یک محتوای اصولی و برنامه ریزی شده، می‌توانید به بهترین نحو، محصول خود را به کاربران معرفی کنید و از این طریق فروش خود را چندبرابر کنید. این خیلی ساده است اگر شما بتوانید یک هدفون را با به طور صادقانه و حرفه‌ای، به مشتریان خود معرفی کنید، قطعاً این محصول با فروش فوق العاده‌ای روبرو می‌شود.

این مهم‌ترین نتیجه است که با تولید محتوا ممکن می‌شود. تولید محتوا و استراتژی‌های مربوط به آن، یک سرفصل جداگانه در دوره سئو است. معمولاً مدیران کسب و کار خودشان یا کارشناس مربوطه را برای آموختن این مبحث فوق العاده، در دوره‌های آموزش سئو و تولید محتوا ثبت نام می‌کنند.

- بهینه سازی برای موبایل

3- بهینه سازی برای موبایل؛ راهکاری شگفت انگیز برای افزایش بازدید و فروش

طبق گزارشاتی که از سیستم‌های آمارگیری گوگل و شرکت‌های بزرگ در آمریکا و اروپا، بدست آمده است، 60 درصد جستجوها در دنیای اینترنت، با تلفن همراه و تبلت صورت می‌گیرد. این نشانه اهمیت بسیار زیاد این موضوع است. اگر وب سایت برای مرورگر موبایل بهینه نباشد، شما به مرور زمان کاربران خود را از دست می دهید.

بهینه سازی سورس سایت به عنوان یک سرفصل جداگانه در آموزش حضوری سئو و دوره های غیرحضوری، شامل ریزتکنیک هایی است که همگی به بهینه سازی سایت برای مرورگر موبایل کمک می کند.

4- لینک سازی؛ بهینه سازی اصولی ارتباط بین صفحات و سایت‌های مرتبط

زمانی که شما نقشه یک ساختمان را طراحی می‌کنید اگر راه‌های ارتباطی بین طبقات و اتاق‌ها، برای استفاده، دشوار باشد، هیج ارزشی ندارد و در فروش آپارتمان‌های آن با مشکل روبرو می‌شوید. در لینک سازی داخلی برای وبسایت نیز اگر با توجه به اصولی که در دوره سئو، گفته، انجام نشود، کاربران در زمان ورود به وب سایت شما، دچار مشکل شده و نمی‌توانند به خوبی به قسمت‌های مختلف آن، دسترسی داشته باشند.

امیر قمصری بارها اعلام کرده است که در لینک سازی خارجی یا به اصطلاح بک لینک سازی مهم‌ترین اصل زیاده روی نکردن است. اما اینکه واقعاً بک لینک چیست و چگونه بک لینک واقعی دریافت کنیم و راهکارهای زودبازده در لینک سازی، مواردی است که فقط در دوره آموزش سئو به طور کاملاً اختصاصی، به آن پرداخته می‌شود.

صفحه لندینگ

5- صفحه لندینگ؛ یک راهکار فوق العاده برای تبدیل کاربر به مشتری

امروزه تقریباً بیشتر کسب و کارها، صفحه‌ای به خصوص برای فروش کالاهای خود دارند. صفحه‌ای از سایت که به نام لندینگ پیج شهرت دارد. یک لندینگ پیج یا صفحه فرود خوب شامل ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • توضیحاتی گسترده و کامل از محصول

  • لینک مستقیم خرید

  • جذاب‌ترین صفحه سایت

  • صفحه هدف تمام صفحات سایت (لینک سازی داخلی برای رساندن کاربران به صفحه لندینگ)

بهینه سازی این صفحات با توجه به اصول سئو می‌تواند مزیت‌های فوق العاده ای را برای شما داشته باشد که مهم‌ترین آن افزایش چند برابر فروش و بازدید سایت است. اکنون اگر شما با اصول سئو سایت آشنا باشید و بدانید که چگونه بهترین لندینگ پیج برای فروش بهتر را طراحی کنید، یک آموزش سئو می‌تواند بازدهی فوق العاده ای برای شما داشته باشد.

اینجا انتخاب با شماست. تمامی مواردی که گفتیم به شما کمک می کند که کسب‌وکار خود در دنیای وب را به بهترین شکل ممکن ایجاد و به اهداف بزرگ خود در آینده ای نزدیک، برسید. در نتیجه زمان را از دست ندهید و همین حالا برای یادگیری سئو، اقدام کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.