دوره DBA نوآوری استراتژیک دانشگاه تهران

بر اساس اطلاعیه مرکز آموزش‌های آزاد دانشکده فنی دانشگاه تهران اولین دوره DBA مدیریت فناوری و نوآوری استراتژیک با محوریت مهمترین موضوعات روز حوزه مدیریت استراتژیک و با بررسی جایگاه نوآوری و فناوری در فضای رقابتی جهان امروز و نیز بهره گیری از تجارب برترین اساتید کشور برگزار می شود.

مدیران و علاقه مندان به حوزه مدیریت استراتژیک بویژه از منظر نوآوری و فناوری در کسب و کار می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره کاربردی ضمن آشنایی با مباحث مختلف کسب و کار، بر موضوعات تخصصی همچون بررسی جایگاه استراتژیک شرکت در عرصه رقابتی و الزامات و روش‌های بهینه بکارگیری نوآوری و فناوری در محیط های اجرایی متمرکز شده و یک دوره بالادستی و حرفه‌ای را تجربه نمایند.

مقرر است درپایان این دوره، دانش‌پژوهان با دریافت گواهینامه تحت عنوان DBA فناوری و نوآوری استراتژیک بتوانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت کسب و کار بویژه با نگرش تحلیل و بررسی استراتژی های نوآورانه را اثبات نمایند. لازم به ذکر است که گواهینامه پایان دوره بصورت دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، صادر خواهد شد.

مهمترین دروس DBA گرایش فناوری و نوآوری استراتژیک عباتند از : نوآوری استراتژیک، طراحی کسب و کار نو آورانه، تحول دیجیتال و نسل چهار صنعت، هوشمندی کسب و کار، آینده پژوهی نوآورانه. جهت آشنایی کامل با سرفصل‌های این دوره می‌توان روی عبارت روبرو کلیک نمود. (سرفصل‌های دوره DBA فناوری و نوآوری استراتژیک)

زمان بندی کلاس‌ها:

این دوره روزهای پنج شنبه ساعت ۱۴ الی ۲۰ و مطابق برنامه ماهیانه برگزار می‌شوند.

دوره دکترای DBA مشترک با مدرسه کسب و کار ژنو سوئیس نیز برگزار می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توان به این لینک مراجعه نمود. (اطلاعات دوره DBA مشترک با مدرسه کسب و کار ژنو سوئیس SSBM)

نحوه پذیرش و ثبت‌نام در دوره DBA فناوری و نوآوری استراتژیک

پذیرش در انواع دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88225402 یا 61115124 مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند و نیز افرادی که داخل یا خارج از ایران هستند می‌توانند از طریق آدرس ایمیل: dbambacatp@gmail.com پیام‌ها و سوالات خود را مطرح نمایند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره‌ها نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره های MBA و DBA کلیک نمود و با تکمیل فرم مربوطه کارشناسان آموزشی دانشکده با شما تماس حاصل می نمایند.

همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبسایت رسمی مرکز در دانشگاه فرآهم خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.