چرا توری پلیسه ای مگنتی بیشترین فروش را داشته است؟

باید گفت که توریهای پلیسه نیز همان کارایی و کاربرد توریهای قدیمی را دارند اما با مزیت و ویژگیهای بهتر و به روزتر روانه بازار شده اند چرا که گذر زمانه مزیتهای بسیاری برای اکثر لوازم ساختمانی ایجاد کرده که توریهای پلیسه هم از این قائده مستثنی نیستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

این توریهای پلیسه از کیفیت و همچنین دوام خوبی برخوردار هستند که به راحتی هم می توان آنها را تمیز کرد. جالب است که بدانید این توریهای پلیسه با نامهای دیگری نیز شناخته شده اند که یکی از آنها عبارت اند از توری تاشو و یا توری پنجره آکاردئونی می باشد که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که هنگام باز و بسته شدن به راحتی حرکت می کنند.

همچنین باید گفت که این توریها در انواع قابهای آلومینیومی و همچنین یو پی وی سی قابل ساخت و اجرا می باشند که هر کدام کاربردی مجزا داشته و برای پنجره های دوجداره نیز قابل استفاده هستند.

خرید توری پلیسه مگنتی

یکی دیگر از نوعهای جدید و پر کاربرد توریهای پلیسه یا توری آلومینیوم ضخیم که در بازارها نیز موجود است و طرفدار زیادی دارد توری پلیسه مگنتی می باشد که اگر شما هم قصد خرید آن را دارید می توانید تنها با یکبار سر زدن به بازار آن را تهیه کنید.

باید گفت که برای استفاده از این توریهای مگنتی نیاز به پیچ و مهره و قرار گرفتن در تنه های پنجره نیست و به شکلی تهیه شده است که دارای آهن ربا می باشد که همین امر باعث نصب راحت و بی دردسر آن شده است چرا که با قابلیت مغناطیسی که دارد می تواند به راحتی به قاب پنجره بچسبد.

یکی دیگر از مسائل مهم راجب توریهای پلیسه نحوه شست و شوی آن می باشد که می خواهیم در ادامه به آن بپردازیم.

توری پلیسه ای مگنتی

توریهای پلیسه در دو نوع مختلف تولید شده اند که یکی از آنها توری پلیسه ای مگنتی پنجره تک فرم و دیگری توری پلیسه دبل فریم می باشند که باید گفت توری پلیسه بر خلاف توریهای فلزی هیچ گرد و غباری راه خود جذب نمی کند به همین دلیل استفاده از این توریها در شهرهای پر آلودگی و گردو غبار مانند تهران بسیار کاربرد دارد و جزء یک مزیت خوب حساب می شود.

برای حفظ کیفیت و همچنین شفافیت این توریها تمیز کردن و شست و شوی هر ساله آن به افراد توصیه می شود چرا که اینکار باعث می شود آلودگیها و میکروبهای موجود در آن پاکسازی شده و آماده استفاده برای یک دوره طولانی دیگر می شود.

یکی دیگر از نوعهای توری پلیسه مدل کشویی آن می باشد که مانند دیگر نوعها همچون توری فلزی از خرید و فروش بسیاری در بازارها برخوردار است و طرفداران خاص و بسیار خود را دارد.

توری پلیسه ای درب

سازندگان توری پلیسه ای برای ساخت این محصول نیازمند ملزومات ساخت توری پلیسه ای میباشند. برای ساخت یک توری پلیسه با کیفیت و مستحکم و شکیل نیازمند ملزومات با کیفیت هستند. ما در مجموعه نیش آسا این امکان را برای کارگاه داران فراهم آورده‌ایم که بتوانند هر آنچه که برای ساخت توری پلیسه با کیفیت نیاز دارند در اسرع زمان با صرف کمترین هزینه و بدون دردسر در نزدیکی محل زندگی خود تحویل بگیرند.

بدین منظور ما قادریم انواع مارک های توری پلیسه ای وارداتی با طرح ها و رنگ های مختلف و انواع پروفیل آلومینیومی فریم و متحرک در دو نوع سبک و سنگین در رنگ های مختلف با توجه به نیاز شما و همچنین چندین مدل یراق گوشه و چندین مارک لاستیک کف عرض توری ونوار مویی و انواع برند های مختلف نخ و همچنین انواع تسمه و هر آنچه که شما به آن نیاز دارید برای شما با کمترین هزینه ارسال در هر کجا که هستید ارسال کنیم.

توری پلیسه ای درب

شایان ذکر است توری پلیسه ای درب مزیت های فراوانی نسبت به دیگر توری های قدیمی آلومینیومی و یا پارچه ای دارند به طور مثال مقرون به صرفه تر هستند و ضد پوسیدگی و زنگ زدگی می باشند همچنین قابلیت نصب آسانی دارند دوام و طول عمر بالایی دارند قابل شستشو میباشند قابلیت جمع شوندگی دارند و مانع خوبی برای ورود گرد و غبار و آلودگی ها و انواع حشرات موزیک و پرنده ها و گربه ها به منزل و محل کار می باشند.

به راحتی می توان آنها را به در هر سایزی ساخت و در انواع در و پنجره و همچنین پوشش سراسری بالکن از آن استفاده کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.