قیمت روغن حیوانی دوبرابر شد

این روغن یکی از بهترین و بی ضرر ترین فرآورده است که از شیر گوسفند و یا گاو تهیه می شود که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد. این روغن ها در مقایسه با محصولات صنعتی چرب تر است و خواص تغذیه ای آن بیشتر می باشد و کمی دیر هضم تر از روغن گاوی می باشد ولی طعم و عطر خوب تری دارد و همچنین گران تر است.

اگر شما به دنبال روغنی با کیفیت و اصل هستید و به دنبال مراکز فروش مطمئن برای خرید خود هستید  باید بدانید که سایت آراد برندینگ محصولات خود را با درجه کیفی عالی و قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد که دارای بسته بندی های بهداشتی و وزن های متفاوت مناسب با نیاز شما و مصرف شما نیز ارائه می دهد.

خرید روغن حیوانی گوسفندی

به دلیل خواص فراوان و کیفیت بالای  روغن های حیوانی، به خصوص گوسفندی، بازار خرید آن ها داغ می باشد. روغن های حیوانی دارای میزان بالایی ویتامین آ، کا، دی و ای است که به تقویت سیستم ایمنی کمک بسیاری می کند همچنین غنی از اسید اولئیک و اسید لینولئیک هستند که سبب جلوگیری از تصلب شرائین شده و برای قلب نیز مفید می باشد. این روغن ها دارای نوعی اسید چرب هستند که نقش بسزایی در سلامت گوارش دارند.

 قیمت روغن حیوانی

تولید کنندگان در زمینه تولید و فروش روغن های حیوانی در کرمانشاه فعالیت می کنند و با توجه به یکسری فاکتور ها قیمت گذاری می شوند. روغن های حیوانی در انواع گاوی، گوسفندی و مخلوط تولید می شود که یک سری تفاوت با یکدیگر دارند و دارای ویژگی خاص خود هستند. روغن حیوانی که از شیر گوسفند تهیه می کنند بر خلاف شیر و گوشت آن که دارای طبع گرم می باشد این روغن طبع سرد دارد که قیمت آن به دلیل کم بودن شیر گوسفند نسبت به دو نوع دیگر بیشتر است همچنین بو و طعم بیشتری دارد و رنگ این روغن متمایل به سفید است و در دمای محیط اتاق شل تر از انواع دیگر می باشد.

نوع دیگر روغن حیوانی از شیر گاو به دست می آید و بر خلاف گوشت گاو که طبعش سرد است روغن آن طبع گرم دارد همچنین طعم و عطر ملایمی دارد و قیمت روغن حیوانی  هم نسبت به انواع دیگر کمتر می باشد و از نظر رنگ می توان گفت زرد پر رنگ می باشد و در دمای اتاق سفت تر از نوع گوسفندی است. روغن حیوانی مخلوط نوع دیگری است که از ترکیب روغن گوسفند و گاو تهیه شده و از لحاظ ویژگی می توان گفت بین این دو روغن قرار می گیرد و دارای طبع معتدل و عطر متفاوت است. قیمت این روغن از نوع گوسفندی کمتر و از گاوی بیشتر است.

روغن حیوانی کرمانشاهی ممتاز نیک منش _ 450گرم

امروزه تولیدکنندگان در تلاس هستند تا روغن حیوانی کرمانشاهی ممتاز را در بسته بندی های 450 گرم و کاملا بهداشتی وارد بازار نمایند. برند نیک منش در تلاش است تا محصولات با کیفیتی را ارئه دهد. این محصول خاصیت بسیار زیادی برای بدن دارد که برای شما بازگو می نماییم. روغن های حیوانی قیمت های متفاوتی دارند. معمولا روغنی که از شیر گوسفند به دست می آید بسیار گرانتر از روغن گاوی می باشد. روغن های حیوانی که تولید می شوند کاملا ارگانیک می باشند و برای سلامتی بدن انسان بسیار مفید هستند پس پیشنهاد می کنیم حتما این محصول را در برنامه غذایی خود قرار دهید. روغن های حیوانی به دلیل اینکه کاملا سالم می باشند در مدت زمان بیشتری می توانید از آن نگهداری کنید و خراب نمی شوند.

روغن حیوانی نیک منش

روغن حیوانی کرمانشاهی مخصوص در بسته بندی های مختلفی در بازار وجود دارد. بسته بندی های 900 گرم آن معمولا برچسب برند نیک منش را دارند. بسته بندی روغن حیوانی نیک منش باعث شده است تا افراد به هر میزانی که تمایل داشته باشند خرید نمایند. لازم به ذکر می باشد که در بسیاری از مناطق ایران روغن حیوانی وجود دارد. اما در بعضی از مناطق به دلیل آب و هوای خوب و همچنین زمین حاصل خیز، علوفه های تازه و معطری وجود دارد، کیفیت و مرغوبیت این روغن ها به نژاد حیوان و همچنین نوع علوفه ها بستگی دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.