سیمان سفید شمال مقاوم در برابر رطوبت و سرما

در کشور ما صنعتگران داخلی توانسته اند با ایجاد بسترهای تولید این محصول  و با احداث کارخانه جات تولیدی سیمان سفید در کشور کمک به چرخه اقتصادی کشور شده اند و با تولید داخلی این محصول مهم جلوگیری از واردات بی رویه این محصول کرده اند و با بسته بندی این محصول و نیاز سنجی کشورهای دنیا توانسته اند این محصول را به مراکز فروش محصولات ساختمانی در کشور های مهم دنیا داشته باشند که این کمک بزرگی به رونق اقتصادی کشورمان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

کارخانه تولیدی سیمان سفید ساوه می تواند با حجم زیاد این محصول را بسته بندی با اوزان مختلف به بازار عرضه کند که این کارخانه بخاطر موقعیت مکانی که دارد بخوبی می تواند این محصول را از مرکز ایران به شهرهای مختلف کشور و استانهای همجوار عرضه کند.

سیمان ساوه معمولا در بسته های ۴۰ کیلویی عرضه می شود که با بسته مناسب و چند لایه ای که دارد بخوبی می تواند در برابر جابجایی و ضربه تحمل داشته باشد که براحتی به تعداد زیادی بروی هم قرار گیرد که این برای جابجایی و نقل و انتقال این محصول بسیار قابلیت بسیار خوبی بوده است.

قیمت سیمان سفید

همان طور که گفتیم قیمت سیمان سفید با توجه به کارخانه ی سازنده و مواد اولیه ی آن تعیین شده و در بازار محصولات ساختمانی این قیمتها قابل استعلام و پیگیری می باشد.

جالب است بدانید که در دوران صنعتی غرب و توسط فردی به نام ژوزف اسپیدن نمونه ی اولیه ی سیمان ساخته شد، وی از پختن آهک و خاک رس آسیاب شده و در حرارت بالا محصول مورد نظر را که انواع مختلف سیمان بود ایجاد کرد، ایشان، یعنی جناب آقای ژوزف اسپیدن این فرآورده ی تشکیل شده را که خود به تنهایی ساخته بود سیمان پرتلند نام گذاری نمودند و دلیل آن رنگ این محصول ساخته شده و نیز شباهت زیاد آن به سنگهای جزیره ی پرتلند که در کشور انگلستان است بود.

قیمت سیمان سفید

روشهای مختلفی برای تولید این محصول وجود دارد، قیمت سیمان سفید با توجه به نوع و حجم آن مشخص می گردد.

البته باید بگوییم که قبل از اقای اسپیدن شخصی به نام هیگینز و با کمک همکاران خود یعنی پارکر و ویکت فرانسوی توانسته بودند نوعی محصول را ایجاد نمایند، اما این محصول ساخته شده خاصیت هیدرولیکی کافی و شایسته نداشت و به همین جهت بود که آقای اسپیدن مخترع سیمان هیدرولیکی لوح تقدیری از جرج چهارم دریافت نمود.

در دنیای صنعتی امروزی و با پیشرفت علم مهندسی و ساختمانی، سیمانها وابسته به اجزای تشکیل دهنده شان و نیز کاربرد شان دارای انواع مختلفی هستند و در گروه های مختلف دسته بندی می شوند، از انواع سیمان می توان به سیمان آبیک، سیمان پرتلند، سیمان پوزولان، سیمان آمیخته، سیمان زود مقاوم، سیمان با مقاومت بسیار بالا و سیمان با گیرش بالا اشاره نمود، در ادامه به طور اختصار نحوه ی تهیه چند سیمان معروف حال حاضر را بیان می کنیم.

سیمان سفید شمال

تولیدات سیمان سفید شمال در کارخانجات شهر پردیس واقع شده است و بصورت سهامی عام فعالیت خود را آغاز نموده است که کمک به تولید محصولات ایرانی با کیفیت و با کسب مجوزهای لازم استاندارد توانسته در مرکز ایران و در قلب پایتخت این محصول را به سراسر کشور عرضه نماید.

کارخانه تولیدی سیمان سفید ارومیه می تواند روزانه چندین هزار از این محصول را تولید و به بازار عرضه نماید که این محصول برای تزیین بتن صنعتی نیز بکار برده می شود و برای زیبا سازی سطح شهر و پلها کارایی دارد و برای ریختن دوغاب و بند کشی کاشی لعابدار و سرامیک و مرمر و روکش دیوار و پوشش سیمان سفید و سقف حمام بسیار کاربردی خواهد بود.

سیمان سفید شمال

در نمای رومی از سیمان سفید شمال برای تنظیم نقش و نگاره های بتنی و سیمانی استفاده می گردد و قابلیت سیمان سفید در نمای و نازک کاری بوده و نمی توان با حجم زیاد مانند سیمان سیاه بروی هم ریخت و تا سفت شود و دچار شکندگی می شود.

سیمان سفید بیشتر در پوشش دیوار و کف و سقف کارایی دارد و برای نمای رومی و سر ستونهای منازل و اتاقهای پذیرایی کاربرد خواهد داشت. ترکیب سیمان سفید از آهک و چسبندگی بیشتر می باشد و برای روکش آن بسیار مناسب می باشد. جنس سیمان سفید بسیار نرم بوده که می تواند حفره ها و منافذ سیمان را بخوبی پوشش دهد وبرای زیبا سازی پل و معابر در سطح شهر کارایی دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.