افزایش خرید دمپایی هتلی در سال اخیر

در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت خرید دمپایی هتلی یکبار مصرف، مزایای استفاده از این نوع دمپایی و انواع آن که در سایت آراد برندینگ نیز به آن یه تفصیل پرداخته شده است بپردازیم.قرار دادن چند جفت دمپایی هتلی در کنار لوازم بهداشتی پاکیزه و استریل شده مانند حوله تمیز، دستمال کاغذی، شامپو، مسواک و خمیر دندان پلمپ شده، ملحفه های تمیز و غیره در کنار یک محیط تمیز و بهداشتی عاری از هرگونه کثیفی و آلودگی از جمله کارها وامکاناتی است که تمام هتل ها باید قبل از ورود مسافر به داخل اتاق فراهم کنند.

به طور کلی مسافران زیادی برای اقامت در شهرهای مختلف به هتل مراجعه می کنند؛ استفاده از دمپایی هتلی زنانه علاوه بر جلوگیری از بروز ترک پوست پا و پراکندگی پوست های مرده کف پا در اتاق می شوند و همچنین مانع بروز هرگونه حساسیت و بیماری پوستی که ممکن از طریق پا منتقل شود نیز می گردد و همچنین خطر آسیب به پا در اثر وجود احتمالی اجسام تیز در محیط را کاهش می دهد.

دمپایی هتل انگلیسی

به طور کلی اگر بخواهیم انواع دمپایی هتلی را تقسیم کنیم، می‌توان برای آنها سه دسته را در نظر گرفت. دمپایی های حوله ای، دمپایی های تک لایه و دمپایی های هتلی سه لایه. دسته اول دمپایی های حوله می باشند که قبل در مورد مزایای آن ها ذکر شد، از جمله این که بسیار نرم و لطیف می باشند و همچنین قابل شستشو هستند. بهتر است بدانید که دمپایی های حوله ای برای هر دو جنس بانوان و آقایان مناسب می باشد و فارغ از جنسیت انواع مختلفی برای هر دو گروه دارد.

دمپایی هتل انگلیسی

برخی از دمپایی های حوله ای جلو بسته می باشند و برخی دیگر از آنها جلو باز می باشند که متفاوت از دمپایی هتل انگلیسی می باشد و بسته به نوع سلیقه تان شما می توانید هر کدام از آنها را انتخاب نمایید. معمولا آن هایی که دارای کفی پارچه ای و ابریشمی می باشند در بین آنهایی که کفی پلاستیکی دارند محبوب ترند.

شما می توانید دمپایی های حوله  ای خود را به راحتی در ماشین لباسشویی ریخته و آن ها را شستشو دهید. البته با توجه به جنس دمپایی تان بهتر است که جنس کفی آن را نیز در نظر بگیرید و سپس با توجه به آن با آب سرد یا ولرم آن را شستشو داده و بدانید که در هنگام شستشوی اجناس حوله ای هرگز نباید از آب داغ استفاده کنید، زیرا باعث تغییر سایز آن ها می شود و همچنین آب داغ ممکن است به الیاف جنس مورد نظر شما نیز آسیب برساند.

خرید دمپایی هتلی

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در خرید دمپایی هتلی رعایت شود، جنس آن ها است که ارتباط مستقیم با سلامت مصرف کننده دارد.با توجه به اهمیت دمپایی هتلی باید مرغوب ترین نوع آن تهیه و خریداری شود که در این صورت بهترین پیشنهاد دمپایی هایی از جنس اسپان باند است که علاوه بر تنوع بالا و قابلیت چاپ قیمت بسیار مناسبی هم نسبت به نوع حوله ای آن دارد (به جهت استفاده از حوله در تولید آن بهای بیشتری دارد) و می تواند یک خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه باشد که سبب کاهش هزینه های جانبی هتل نیز می شود.از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این محصول خاصیت آنتی باکتریایی، ضدآب بودن و لطافت آن می باشد.

خرید دمپایی هتلی

با نظر به اینکه خرید دمپایی هتلی یکی از دغدغه های مهم هتل داران محترم محسوب می شود و وجود این اقلام به صورت همیشگی در هتل ها الزامی است، تولید کنندگان این محصولات باید همواره در جهت تامین و تولید کالای با کیفیت و مرغوب تلاش کنند تا بتوانند رضایت مشتری های خود را به طور کامل جلب کنند.همان گونه که پیشتربیان کردیم این محصول ارتباط مستقیم با سلامتی بدن دارد و در تولید آن باید از متریال با کیفیت و دستگاه های پیشرفته صنعتی بهره گرفت تا نتیجه مطلوبی را با خود در بر داشته باشد.ما همواره در تلاشیم با استفاده از دستگاه های روز دنیا و نیروی انسانی متخصص و کارآمد بهترین نوع از دمپایی های هتلی را با کیفیت و تنوع کم نظیر تولید و به مشتریان خود عرضه کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.