بهترین کتاب های تیزهوشان ششم به هفتم

اهمیت استفاده از بهترین کتاب های تیزهوشان ششم

استفاده از بهترین کتاب کمک درسی ششم برای آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم که یکی از آزمون‌های مهم برای دانش آموزان سطح بالا است تعداد زیادی دارند؛ اما ما در این مقاله قصد داریم بهترین کتاب تیزهوشان ششم به هفتم را برای شما از نظر ویژگی و ساختار بررسی کنیم.

ریاضی برای تیزهوشان ششم

قبل از اینکه اقدام به خرید کتاب تیزهوشان ششم به هفتم کنید، بهتر است نگاهی به کتاب هایی که در زیر معرفی شده اند بندازید

کتاب رشادت ریاضی ششم ابتدایی مبتکران

این کتاب برای دانش آموزان تیزهوش است. از مجموعه رشادت که کلیه مطالب ریاضی دوره ی ابتدایی با خلاصه مباحث و نکته‌های مهم هر درس آشنا می‌شود‌.و با مثال‌های بر آن ها تسلط می یابد.سپس برای هر مبحث ریاضی تعدادی تست را حل می کند‌.در پایان با آزمون‌های جامع سطح علمی خود را ارزیابی می کند. ابتدا خلاصه ی درس و مثال‌های فصل مورد نظر را مطالعه کنید.

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم ابتدایی کاهه      

در این کتاب، مولف با مدنظر قرار دادن جوانب متفاوتی از نیازهای آموزشی دانش‌آموزان این پایه دست به تألیف  کتاب پیش‌ رو زده است. در این کتاب علاوه بر درس‌نامه‌های تشریحی با آزمون‌های متعددی روبه‌رو خواهید شد. این کتاب با پتانسیل بالای آموزشی خود دانش‌آموزان تیزهوش را برای رویارویی با آزمون‌های استاندارد و پیشرفته آماده می‌کند

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم دبستان خیلی سبز

کتاب تیزهوشان ریاضی ششم دبستان خیلی سبز به منظور ایجاد آمادگی برای شرکت در آزمون‌های تیزهوشان و مدارس برتر تألیف شده است. قالب کلی کتاب به این صورت است که در ابتدا درسنامه ای جامع و کامل همراه با نکات و مثال‌های فراوان ارائه شده است و در انتهای فصل، سوالات چهارگزینه‌ای  آورده شده است. 

بهترین کتاب تیزهوشان فارسی ششم

کتاب فارسی ششم پیشتاز خیلی سبز

درسنامه‌ی این کتاب، تمام نکات مهم را در اختیار دانش‌آموز قرار می‌دهد تا بر مباحث کتاب و بیشتر از آن نیز تسلط کامل پیدا کند. بس از خواندن درسنامه بخش سؤالات قرار دارد که به دو صورت تشریحی و تستی ارائه شده است و دانش‌آموزان را برای امتحانات مدرسه و بیشتر از آن به‌خوبی آماده می‌کند و در بخش پاسخنامه جواب تمام سؤالات برای مرور بهتر قرار گرفته است.

کتاب از پنج بخش تشکیل شده است، بخش اول:معنا و مفهوم اشعار و جمله‌ها، بخش دوم: واژگان هم‌خانواده و رابطه‌ی معنایی واژگان، بخش سوم: دانش‌های ادبی و پرسش‌های تکوینی و چهارگزینه‌ای، بخش چهارم: پرسش‌های چهارگزینه‎ای و پاسخ درس‌به‌درس، بخش پنجم: آزمون‌های جامع چهارگزینه‌ای.

کتاب رشادت فارسی ششم ابتدایی مبتکران      

ویژگی‌های این کتاب عبارتند از:

  • حاوی سوالات چهارگزینه‌ای به همراه پاسخ کاملا تشریحی

  • شرح نکته‌های دستوری و آرایه‌های ادبی کتاب فارسی ششم

  • شرح و معنی لغات و عبارات‌ مهم کتاب درسی

  • استفاده از مثال‌های ساده و قابل فهم از نکته‌های دستوری و زبانی

  • حاوی نمونه سوالاتی از آزمون‌های ورودی مدارس برتر و تیزهوشان در انتهای کتاب

  • شامل سوالات دربرگیرنده نکات امتحانی و مهم

کتاب فارسی ششم تیزهوشان کاهه

کتاب فارسی ششم تیزهوشان کاهه یک منبع آموزشی مفید برای دانش آموزانی است که قصد شرکت و قبولی در آزمون‌های تیزهوشان و مدارس برتر را دارند و هم چنین برای دانش آموزانی که می خواهند فراتر و کامل تر از کتاب درسی مطالب را فرا گیرند. نقطه قوت این کتاب درسنامه کامل آن است. حجم و ابعاد کتاب نیز سبک و متناسب است و برای حمل و نقل مشکلی برای دانش آموزان ششمی نخواهد داشت.

بهترین کتاب تیزهوشان علوم ششم

کتاب علوم ششم پیشتاز خیلی سبز

کتاب پیشتاز علوم ششم با دو هدف تمرین و تست زنی دانش آموزان تألیف شده است. حجم کتاب نسبت به محتوای درسنامه و پرسش نامه معقول می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مثبت کتاب، قرار دادن دو بخش مجزای تمرینات و تست ها در پرسش نامه می‌باشد که نشان از کامل بودن کتاب در این دو زمینه است. استفاده از این کتاب پس از تدریس دبیر به عنوان منبع دوم مطالعه و تمرین توصیه می‌شود.

تیپ‌های مختلف سوال در تست ها و تمرینات دیده می شوند، برخی از سوالات عیناً در متن درسنامه وجود دارد. و برخی دیگر سوالات ترکیبی و چالش برانگیز است

کتاب علوم ششم رشادت مبتکران

حجم کتاب علوم ششم رشادت مناسب و معقول است. از ویژگی‌های خاص کتاب می توان به درسنامه ی کامل و پر از نکات کاربردی و مهم اشاره کرد. این کتاب دارای حجم 328 صفحه و 960 تست می‌باشد. این کتاب به عنوان منبع تست و تمرین پیشنهاد می‌شود و بهترین زمان برای استفاده از آن، هم در طول سال تحصیلی و هم در ماه‌های منتهی به آزمون‌های مدارس برتر و تیزهوشان است.

کتاب علوم ششم مرشد

این کتاب شامل مجموعه ای از پرسش‌های چهارگزینه‌ای، سؤالات آزمون‌های وردی مدارس استعدادهای درخشان، مدارس نمونه دولتی و مسابقات و ... است که با توجه به فصل‌های کتاب درسی و رعایت سطح دشواری سؤال ها طبقه بندی شده است. پاسخ نامه تشریحی کتاب به گونه ای تنظیم شده که دانش آموز با مطالعه آن و توجه به نکته ها، کلیه مطالب کتاب درسی را در سطح عالی فرا می‌گیرد و برای آزمون‌های ورودی مدارس و مسابقات آماده می‌شود.

بهترین کتاب هوش ششم

بهترین کتاب تیزهوشان جامع ششم

کتاب جامع تیزهوشان ششم ابتدایی خیلی سبز

کتاب جامع تیزهوشان ششم ابتدایی خیلی سبز، مشتمل بر دروس ریاضی، علوم، فارسی، هدیه‌های آسمانی و قرآن، مطالعات اجتماعی و تفکر و پژوهش ششم ابتدایی.

سؤالات هر فصل کتاب جامع تیزهوشان ششم ابتدایی خیلی سبز مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی و مشابه با سؤالات آزمون‌های تیزهوشان طراحی شده است. تعداد زیادی از سؤالات چهارگزینه‌ای‌این کتاب متشکل از نمونه سؤالات آزمون‌های تیزهوشان با ذکر منبع و پاسخنامۀ تشریحی دقیق است.

کتاب آی‌کیو IQ ششم ابتدایی گاج

ویژگی‌های این کتاب عبارتند از:

  • شامل بیش از هزار  پرسش چهارگزینه‌ای از دروس ریاضیات، علوم، بخوانیم و بنویسیم و هدیه‌های آسمانی

  • ارائه‌های پاسخنامه‌های کاملا تشریحی برای دروس ریاضی و علوم همراه با نکات کلیدی

  • آموزش کامل ریاضیات و علوم در سطحی بالاتر از کتاب درسی با زبانی ساده و گویا

  • ارائه نکات کلیدی در درس بخوانیم و بنویسیم

  • ارائه سوالات به صورت فصل به فصل و همگام با کتاب‌های درسی از آسان به دشوار منطبق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی

  • ارائه سوالات ویژه در بخش ریاضی و در پایان هر فصل

  • منطبق با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی

بهترین کتاب‌های هوش و استعداد تحلیلی ششم

کتاب هوش آی کیوIQ  ششم

یکی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد کتاب هوش ششم IQ گاج این است که دو فهرست جداگانه در دو طرف کتاب وجود دارد. فهرست اول به هشت فصل پرداخته شده که به شرح زیر است: هوش کلامی، هوش محاسباتی، هوش خلاقیت، هوش مهندسی، هوش تصویری تحلیلی، هوش فضایی، دقت سرعت تمرکز و آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و فهرست بعدی در طرف دیگر کتاب شامل ده آزمون تألیفی شبیه ساز هوش می باشد. کتاب فاقد درسنامه است و فقط شامل سوال‌های چهارگزینه ای می باشد. پاسخنامه ی تشریحی و کلیدی سوالات در انتهای کتاب به طور کامل آمده است.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم

در کتاب هوش مالتیپل ششم خیلی سبز به ابعاد مختلف هوش توجه کامل شده است و از منابع معتبری مثل هوش وکسلر گاردنر آزمون وکسلر آمون کمبریج، آزمون‌های gamt ، آزمون هوش کلاسیک ترستون، آزمون استعداد مکانیکی مینه سوت و.... به نحو احسن استفاده شده است. این اثر یکی از کامل‌ترین مرجع دوره‌های آموزشی فرا‌‌مدرسه‌ای است و مطابقت 100 درصدی با رویکرد آزمون تیزهوشان را دارد.

کتاب هوش اسمارتیز تیزهوشان ششم پویش

ویژگی‌های اسمارتیز:

  • کامل‌ترین کتاب هوش و خلاقیت

  • 9 کتاب در 1 کتاب

  • بیش از 5000 سؤال چهارگزینه‌ای

  • آموزش به همراه درسنامه کامل

  • 229 مبحث با مثال‌های حل شده

  • سؤالات آینده نگر و طبقه‌بندی شده

  • پاسخنامه‌ی کاملا تشریحی + پاسخ‌برگ آنلاین

  • مطابق با آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان

کتاب هوش فرازمینی ET پایه پنجم و ششم

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه ابتدایی که قصد ورود به مدارس تیز هوشان را دارند، یکی از بهترین انتخاب‌هاست؛ زیرا با پوشش‌دهی کامل مباحث پایه پنجم وششم در قالب تست، سوال و پاسخ تشریحی کامل راه را برای ورود به مدارس برتر و ساختن آینده‌ای درخشان هموارتر می‌کند.

کتاب ET کامل‌ترین مرجع دوره‌های آموزشی فرامدرسه‌ای است که با آموزش‌های تیزهوشان تطابق کامل دارد. پاسخ‌های تشریحی به صورت کامل در این کتاب آمده است که مانند یک درسنامه کاربردی عمل می‌کنند.

خرید بهترین کتاب تیزهوشان ششم دبستان از کتابانه با تخفیف

کتابانه یکی از مراجع تخصصی فروش کتاب‌های کمک درسی، کنکوری، دانشگاهی، عمومی و زبان خارجی است. برای خرید کتاب تیزهوشان ششم برای همه دروس، و یا سایر کتب مورد نیازتان، می‌توانید به کتابانه مراجعه کرده از تخفیف‌های ما بهره‌مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.