نکات طلایی خرید روغن موتور مینرال گتکس

روغن موتور مینرال: که در اصل این روغن موتور روغن موتور معدنی می باشد. روغن موتور سنتتیک: به علت ترکیبات آزمایشگاهی به معنای آزمایشگاهی شناخته می شود. روغن موتور نیمه سنتتیک: ترکیبی بین مینرال و سنتتیک می باشد.

در سایت آراد برندینگ اطلاعاتی در موردلیست قیمت، خرید و فروش این روغن موتورها در اختیار شما قرار می دهیم. همانطور که می دانید، روغن موتور به سه دسته تقسیم می گردد که در زیر به اختصار توضیح خواهیم داد.

این روغن موتور مینرال که از پالایش نفت خام به دست می آید در واقع برای روانکاری موتور خودرو می باشد. همچنین این روغن موتور قدرت روانکاری کمتری به نسبت روغن سنتتیک دارد و در فصل سرد سال باعث می شود تا در هنگام روشن شدن عملکرد ضعیفی داشته باشد.

این روغن موتورها از عمر کمتری برخوردار هستند و به دلیل مولکولهای بزرگتری که دارند به هیچ عنوان از مجراهای میکروسکوپی ریز عبور نمی کنند.

روغن موتور گتکس

برای این که هر خودرویی عمر بالایی را داشته باشد باید از بهترین روغن موتور ها استفاده کرد که برند گتکس از نوع خوبی می باشد که در بازار در انواع ۴، ۵ و ۶ لیتری موجود است اگر در این امر بی توجهی کنید ممکن است آسیب های جدی به خودرو شما وارد شود. همانطور که بدن انسان به خوراک مناسبی احتیاج دارد خودرو هم به روغن مناسب حتیاج دارد هر چه عمر خودرو شما بالا تر می رود باید از روغن مناسب تر استفاده کرد.

روغن موتور گتکس

یکی از بارز ترین ویژگی های روغن موتور گتکس این می باشد که از اصطکاک بیش از اندازه خودرو شما جلوگیری میکند و باعث می شود تا موتور ماشین شما حالت روان تری را داشته باشد که از بارز ترین آن نوع 4 لیتری می باشد که در همه مراکز موجود است.

همچنین علاوه بر جلوگیری از اصطکاک از زنگ زدگی موتوریت هم جلو گیری می کند همچنین استفاده آن در فصل سرما باعث جلوگیری از یخ زدگی موتوریت می شود.

دقت داشته باشید که همه روغن موتور ها این عملکرد مناسب را روی خودروی شما ندارند چرا امروزه این محصول در انواع و کارایی مختلف در بازار موجود می باشد که اگر اشتباه از یک روغن موتور نامناسب استفاده کنید باعث آسیب جدی خودرو شما می شود.

خرید روغن موتور مینرال

از آنجایی که برای هر نوع خودرویی باید از یک مدل روغن موتور و روغن هیدرولیک استفاده نمود بنابراین برای خرید روغن موتور باید به دفترچه خودرو مراجعه کرده و نوع روغن موتوری که مناسب خودرو می باشد را خریداری کرد که در اصل روغن موتور مینرال برای خودروهای معمولی و قدیمی مناسب تر می باشند.

اما برای خودروهای مدرن بهتر است که از روغن موتورهای سنتتیک استفاده شود و البته در این مورد نیز باید به دفترچه راهنما مراجعه کرده و مطمئن شوید.

همانطور که مستحضر هستید، در روغنهای موتور مینرال قدرت پاک کنندگی و رسوب زدایی در مقایسه با روغن موتورهای فول سنتتیک و نیمه سنتتیک کمتر است.

خرید روغن موتور مینرال

همین قدرت کم پاک کنندگی باعث می شود تا از این روغن موتورها برای خودروهای مدرن استفاده نشود.

از آنجایی که به جز روغن موتور از روغنهای دیگری نیز مانند روغن ترمز و روغن گیربکس و انواع دیگر استفاده می شود و برای اینکه دچار اشتباه نشوید بر روی هر کدام از روغن موتورها علامت اختصاری خاصی نوشته می شود تا بهتر بتوانید انواع روغنهای مورد استفاده در خودرو را تشخیص دهید.

در میان انواع روغن موتورها، روغن موتور مینرال بدون علائم اختصاری می باشد و آن هم به جهت اینکه قدیمی است و اغلب به عنوان روغن موتور معمولی از آن یاد می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد نمی توان عنوان کرد که کدام روغن موتور در مقابل دیگر روغن موتورها بالاترین کیفیت را دارند و یا اینکه بهترین هستند. زیرا تقسیم بندی روغن موتورها بر اساس نوع موتور خودرو می باشد و از آنجایی که برای هر خودرو یک مدل موتور تعبیه شده است، بنابراین نوع روغن موتور در هر کدام نیز متفاوت می باشد.

شما عزیزان می توانید در خرید روغن موتور مینرال را از سایت ما انجام دهید و در اسرع وقت تحویل یگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.