قیمت پتو شادیلول مدل رز چقدر است؟

رنج قیمتی این پتوها به صورتی است که مشتریان با در نظر گرفتن آن می توانند اقدام به خرید خود نمایند، پتو های برند شادیلون برای تمامی سلیقه ها پتو دارد.

این از مهم ترین امتیازات برای ییک برند محسوب می شود که بتواند جوابگوی تمامی رده های سنی باشد. این موضوع به حدی مهم است که در بخش  تجارت و دنیای اقتصاد بی شمار به آن اشاره شده است.

در بخش فروشگاهی شما باید تمامی مدل های مورد نیاز برای فروش را به معرض نمایش در باورید تا دست مشتری را برای خرید باز بگذارید.

شرکت بزرگ آراد برندینگ شما را به ادامه مطلب دعوت می کند.

قیمت پتو شادیلون

از بهترین پتو های موجود می توانیم پتو شادیلون دو نفره را نام ببریم که قیمت مناسبی دارد. جنس پتو ها شامل اکریلیک، مینکو، کمی پنبه، پشم و پلی استر می باشد.

مهم ترین گزینه در هنگام خرید پتو، جنس آن می باشد که برای پی بردن به جنس پتو می توانید انگشت خود را به قسمتی از پتو فشار دهید و اگر زود به حالت اولیه خود برگشت به این معناست که کیفیت آن بالا می باشد.

قیمت پتو شادیلون

پتو ها از نظر جنس و مواد تشکیل دهنده، مارک و برند، میزان ضخامت و تعداد لایه ها، ابعاد، طرح و مدل با هم متفاوت هستند و هر فردی می تواند مطابق با نیاز و سلیقه ی خود اقدام به خرید کند، قیمت پتو شادیلون بدون کاهش کیفیت پایین می باشد و این به دلیل رقابت با دیگر برندها است.

از طرفی یکی از پتوهایی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، پتو شادیلون تک نفره می باشد، پتو دارای انواع مختلفی می باشد که ما در ادامه ان ها را به اختصار توضیح می دهیم.

پتوهای پنبه ای: این پتوها ترکیبی از نخ پنبه و الیاف مصنوعی می باشند و مانند پتو های پشمی پرز نمی دهند. ازمزیت های این پتو می توانیم به گرم بودن، نرم بودن و سبک بودن ان ها اشاره کنیم. پتوهای پنبه ای به دو صورت یک لایه و دو لایه موجود هستند.

پتوهای دو لایه: این پتو ها بهترین گزینه برای زمستان هستند و برای افرادی که مایل به استفاده از لحاف سنگین نیستند، مناسب می باشند.

پتوهای ارگانیک: این پتوها از الیاف طبیعی تشکیل شده اند و به همین دلیل از قیمت بالاتری برخوردار هستند. افرادی که دچار الرژی و حساسیت هستند می توانند بدون نگرانی از این پتو استفاده کنند.

پتوهای پشمی: این پتو ها بسیار گرم و سنگین هستند و همچنین به دلیل زبر بودن برای کودکان مناسب نیستند.

پتو پشم شیشه ای: این پتوها شامل پشم شیشه هستند که پارچه ای به دور ان ها دوخته شده است. گرم و سبک بودن ان ها از مزیت های بسیار مهمی به شمار می رود که افراد را ترغیب به استفاده می کند.

پتو شادیلون مدل رز

یکی دیگر از مدل های مورد پسند مشتریان که باعث شده در اولویت تولید قرار بگیرد، پتو شادیلون مدل رز است. همانطور که از نامش پیداست، این مدل پتو با طرح گل رز در زمینه های ساده و تک رنگ و در برخی موارد با زمینه های رنگی طراحی و تولید می شود.

پتو شادیلون مدل رز

پتو شادیلون مدل رز با جنس پلی استر در ابعاد 200*230 و وزن 3200 گرم تولید شده است که قابلیت شستشو با ماشین لباس شویی را دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این مدل به طراحی مناسب برای دو نفر اشاره شده است.

قیمت پتو شادیلون مدل راشل بسیار مناسب می باشد. به طوری که شما می توانید با قیمت مناسب پتوی مسافرتی شادیلتون را خریداری نمایید و با سایر برند های تجاری مقایسه نموده و از کیفیت بالای این محصول مطلع شوید.

شرکت های ارائه دهنده ی کالا با درج مشخصات کامل محصول، قیمت و همچنین گارانتی اصالت و تضمین سلامت فیزیکی کالا در سایت خود، اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهند. ارائه دهندگان این محصول با توجه به بازار رقابت سعی در قیمت گذاری منصفانه دارند تا تمامی اقشار جامعه با برخورداری از هر بودجه مالی توانایی خرید محصول مورد نظر خود را داشته باشند.

از دیگر ویژگی های مهم در فروش می توان به پشتیبانی 24 ساعته و همچنین درج نهادن شماره های واحد فروش و ارسال کالا، همچنین روش سفارش، پرداخت و ارسال کالا در سایت مزبور اقدام به فروش راحت می کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.