چطور بلیط لحظه آخری از رسپینا بخریم

 بلیط لحظه آخری، مهم ترین بخش سفر برنامه ریزی نشده بوده که از این طریق بتوان بلیط ارزان خریداری کرد. پروازهای لحظه آخری رسپینا ، گزینه مناسب تری برای خرید بلیط ارزان بوده زیرا برای خرید آن نیازی به رصد روزانه نخواهید داشت.

آشنایی با بلیط هواپیما لحظه آخری

بلیط لحظه آخری به دلیل زمان فروش آن که معمولا در ساعات نزدیک به پرواز به فروش می رسند، این عنوان را گرفته اند. بلیط هواپیما لحظه آخری به دلیل ارائه توسط شرکت چارتر کننده، قیمت متفاوتی دارند. بلیط چارتری یکی از انواع بلیط هواپیما ارزان بوده که دارای قوانین متفاوتی در عرضه و قیمت می باشد. برای خرید پروازهای ارزان رسپینا می توانید از بلیط چارتر و لحظه آخری استفاده کنید.

این بلیط ها توسط شرکت های ویژه ای از ایرلاین ها خریداری شده و با شرایطی متفاوت در اختیار مسافران قرار داده می شود. بلیط هایی که از سوی ایرلاین ها ارائه می شوند، بلیط سیستمی نام داشته و قیمت ثابتی در طول سال دارند. شرکت رسپینا (www.respina۲۴.ir) این بلیط ها را با تضمین قیمت ارائه می دهد که در هیچ سایت دیگری قیمتی پایین تر از قیمت های رسپینا نخواهید یافت.

بلیط هواپیما لحظه آخری را چگونه بخریم؟

برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری باید بلیط هواپیما برای مقاصد مختلف را روزانه و ساعتی رصد کنید. این بلیط ها را نمی توان همه روزه رزرو کرد، اما می توان برخی روزها را بری رزرو آن پیش بینی کرد. در روزهایی از سال که میزان مسافرت کم تر بوده و تقاضا برای خرید بلیط پایین تر است، می توان این بلیط ها را با قیمتی ارزان خریداری کرد. اما برای یافتن این بلیط ها باید وقت و انرژی زیادی صرف کنید.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری رسپینا

با وجود ارزان بودن قیمت بلیط لحظه آخری، اما رزرو این بلیط ها دشوار بوده و نیاز به رصد ساعتی دارد. اما اگر بلیط خود را از سایت رسپینا بخرید، نیازی به رصد ساعتی بلیط ها ندارید. در سایت رسپینا این امکان وجود دارد که بتوانید از کاهش قیمت بلیط با خبر شوید و یا آن را به صورت خودکار رزرو کنید. این امکانات شامل موارد زیر است:

سرویس خبرم کن

اطلاع از قیمت بلیط

سرویس چند بخرم

خرید خودکار بلیط

تقویم پروازی

مشاهده ارزان ترین قیمت یک ماهه

مشاهده قیمت بلیط برای یک ماه آینده

پس از انتخاب بلیط هواپیما برای مقصد مورد نظر، وارد صفحه پروازها می شوید. در این صفحه می توانید بلیط هواپیما برای ایرلاین های مختلف را مشاهده کنید. همچنین در بالای صفحه تقویم پروازی را مشاهده می کنید که در آن لیست قیمت بلیط را برای یک ماه آینده مشاهده می کنید. با انتخاب روز مناسب می توانید بدون جستجوی بیشتر، ارزان ترین بلیط لحظه آخری یک ماه پیش رو را رزرو کنید.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری با سرویس خبرم کن

هنگامی که بلیط مورد نظر را جستجو کردید می توانید در صفحه پروازها امکانات مختلفی را مشاهده کنید که با توجه به سلیقه خود، تنها بلیط ها با همان ویژگی را بخرید. یکی از امکانات این صفحه، سرویس خبرم کن می باشد که به صورت آیکون زنگوله ای شکل در سمت راست صفحه مشخص شده است. با فعال سازی این سرویس و وارد کردن گزینه های درخواستی، به محض کاهش قیمت بلیط هواپیما به میزان مورد نظر، پیامکی مبنی بر کاهش قیمت بلیط برای شما ارسال می شود. پس از دریافت این پیامک در ساعات نزدیک پرواز می توانید، بلیط هواپیما لحظه آخری با بهترین قیمت ممکن را رزرو کنید.

فرودگاه

رزرو خودکار بلیط هواپیما لحظه آخری در رسپینا

علاوه بر آگاهی از کاهش قیمت بلیط لحظه آخری می توانید این بلیط ها را با قیمتی پایین تر به صورت خودکار رزرو کنید. این ویژگی در سرویس چند بخرم فعال شده است. پس از انتخاب بلیط هواپیما مورد نظر و وارد کردن مشخصات مسافران در پایین صفحه می توانید گزینه چند بخرم را فعال کرده و میزان نرخ مورد نظر برای رزرو را مشخص کنید. پس از فعالسازی این سرویس جذاب، نیازی به رصد بلیط هواپیما ندارید و کافیست منتظر بمانید تا قیمت بلیط هواپیما کاهش یابد.

مزایای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از رسپینا

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از رسپینا مزایای زیادی دارد که می توان در چند مورد آن را خلاصه کرد.

  • تضمین قیمت بلیط لحظه آخری

  • پشتیبانی 24 ساعته

  • رزرو سریع و آسان

  • ارائه کد تخفیف

  • کمترین میزان روکشی بلیط

تضمین قیمت بلیط لحظه آخری

یکی از طرح های وب سایت رسپینا برای جلب اعتماد مسافران و ارائه بلیط های ارزان تر، تضمین قیمت بلیط هواپیما می باشد. این تضمین به این صورت است که پس از خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، در صورتی که همان بلیط را در سایتی دیگر با قیمتی ارزان تر یافتید، می توانید دو برابر اختلاف قیمت را از رسپینا دریافت کنید. بدین منظور باید با کارشناسان رسپینا تماس گرفته و اطلاعات بلیط را به آن ها بدهید که پس از بررسی بلیط، این اختلاف قیمت ظرف 48 ساعت به حساب شما واریز می گردد.

کمترین میزان روکشی بلیط هواپیما لحظه آخری

سایت هایی که بلیط هواپیما را چه به صورت بلیط لحظه آخری و یا سیستمی ارائه می دهند، مقداری روکشی روی هزینه بلیط ها دارند. اما وب سایت رسپینا در میان سایت های دیگر، کمترین میزان روکشی را انجام داده و می توانید ارزان ترین بلیط لحظه آخری موجود را خریداری نمایید.

پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان رسپینا

مجموعه رسپینا با تشکیل تیم پشتیبانی قوی که به صورت 24 ساعته فعال هستند، خدمات متمایزی را در جهت پشتیبانی از مسافران انجام داده است. شما می توانید در تمام مراحل از قبل از خرید تا رسیدن به مقصد، با تماس با کارشناسان، راهنمایی لازم را دریافت کنید. همچنین پس از خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، در صورتی که پرواز شما با تاخیر روبه رو شود، کارشناسان این تاخیر را به اطلاع شما خواهد رساند.

پرواز لحظه آخری

رزرو سریع و آسان بلیط هواپیما لحظه آخری

در صورتی که بلیط خود را از سایت رسپینا رزرو کنید، نیازی به رصد روزانه و ساعتی بلیط ها برای مشاهده ارزان ترین بلیط لحظه آخری نخواهید داشت. شما می توانید با استفاده از سرویس های خبرم کن و چند بخرم، بدون جستجوی بلیط ها، بهترین بلیط لحظه آخری را از سایت رسپینا رزرو کنید. همچنین در صورتی که از سرویس چند بخرم استفاده نکنید، نیازی به ثبت نام در سایت ندارید که این موضوع روند رزرو بلیط را برای مسافران سریع و آسان می سازد.

بلیط لحظه آخری رسپینا

در این مقاله توضیحی کامل از نحوه خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در سایت رسپینا را ارائه دادیم. قیمت این بلیط ها برای به نسبت افزایش روز افزون قیمت کلی بلیط ها، نسبت به سایر سایت ها پایین تر است. آیا شما بلیط لحظه آخری را از رسپینا یا سایت دیگر رزرو کرده اید؟ تجربیات خود را در مورد قیمت و نحوه خرید بلیط با ما در میان بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.