قیمت ترشی لیته سالادی سیاه

.یکی از بهترین و خوش طعم ترین نوع چاشنی ترشی مخلوط فوری و لیته می باشد که در تولید آن از مواد اولیه درجه یک با افزودنیهای خوش طعم و خوش عطر استفاده می گردد، قیمت خرید فروش این محصول وقتی مستقیما از ارائه دهنده اصلی خریداری می گردد بسیار مناسب می باشد و در کل نرخ اصلی آن به مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است بر می گردد و مشتری وقتی آن را از تولید کننده اصلی خریداری نماید قیمتی مناسب خواهد داشت.

رنگ و طعم و همچنین قیمت ترشی لیته به مواد اولیه و افزودنیهایی بر می گردد که در تهیه آن به کار می رود، تولید ترشی لیته فوت و فنهایی دارد که باید با آنها آشنا بود تا بتوان بهترین نوع آن را تولید نمود، حتی میزان سرکه، نوع افزودنی و چاشنیها و اندازه مواد اولیه ای که در تهیه آن به کار می رود بر طعم آن تاثیر گذار است، ترشی لیته به دلیل عطر و طعم فوق العاده ای که دارد به خوبی توانسته است خود را به مشتری ثابت کند به نوعی که با عنوان یکی از بهترین، مشهورترین و پر فروش ترین نوع ترشی مطرح می باشد.

طرز تهیه ترشی سالادی با رب گوجه

قصد داریم شما را در این مطلب با نوع دیگری از طرز تهیه ترشی سالادی با استفاده از رب گوجه ارگانیک آشنا کنیم.

مواد لازم براری تهیه این ترشی عبارت است از:

گل گلم ۱ عدد

گوجه فرنگی ۱ کیلو گرم

سیر به اندازه دلخواه

فلفل به میزان دلخواه

هویج ۳ عدد

خیار ۵ عدد

نمک به میزان لازم

سرکه ۳ پیمانه

ادویه به اندازه لازم

رب گوجه ۱ قاشق غذا خوری

ابتدا لازم است در مرحله اول گل کلم، هویج، کرفس، سیر، خیار، فلفل و گوجه را به اندازه خیلی ریز خورد کرده و با هم دیگر ترکیب کنید تا به صورت یک دستی دربیاید.

مرحله دوم: نیاز هست که سرکه، نمک، ادویه ها را به همراه رب گوجه مخلوط کنید و با مواد اصلی خرد شده ترکیب کنید و در آخر آن را در ظرف مورد نظر ریخته و درب آن را به خوبی ببندید.

ترشی لیته سالادی

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که، ترشی لیته سالادی به دلیل داشتن گوجه و میزان کم سرکه احتمال خراب شدگی بیشتری را دارد برای این که بتوانید جلوی فاسد شدن آن را بگیرید ابتدا باید تمام موادی که برای این محصول استفاده می کنید کاملا خشک و عاری از هر گونه رطوبت باشد چرا که خیس بودن مواد امکان کپک زدگی را بالا می برد.

نکته بعدی که باید آن را رعایت کنید حتما آن را در محیطی خنک قرار دهید.

اگر در فصل زمستان این ترشی را درست می کنید می توانید آن را در حیاط و جایی که خنک هست قرار دهید اما در فصل تابستان لازم است آن را در یخچال قرار دهید تا ماندگاری آن را بالا تر ببرید.

ترشی لیته سیاه

ما ایرانیها اغلب هنگام غذا خوردن دوست داریم در کنار آن از خوراکیها و چاشنیهای مختلف میل کنیم، یکی از خوشمزه ترین این چاشنیها ترشی لیته سیاه نام دارد که به شدت ولع غذا خوردن را در ما بالا می برد و گاهی حتی متاسفانه در مصرف آن افراط می کنیم که این اصلا خوب نیست.

همان طور که می دانید ترشیها انواع مختلفی دارند مانند ترشی کلم سفید و روشهای تهیه آن نیز با هم متفاوت است، در واقع همه چیز به ذائقه و سلیقه شخصی افراد بستگی دارد که چطور و با چه موادی ترشی دلخواه خود را درست کنند.

ترشی لیته سیاه

بعضی از ترشیها هستند که نسبت به بقیه معروف ترند و تقریبا همه دوست دارند مانند انواع ترشی لیته سیاه که با توجه به نوع ادویه ای که در آن مورد استفاده می گیرد از نظر طعم و مزه با هم فرق دارند.

درترشی بادمجان یا ترشی لیته سیاه، بادمجان را بعد از پختن با گوشت کوب کامل کوبیده و له می کنند، از ترکیب بادمجان پخته و له شده با سرکه ترشی درست می کنند، برخی هم دوست دارند به جای پختن بادمجان آن را کبابی کنند که در این نوع ترشی لیته سیاه عطر بادمجان کبابی واقعا عالی است.

برای نگهداری ترشی لیته و کلا هر ترشی دیگری باید در جای خشک و خنک نگه داری شود تا مدت زمان طولانی تری سالم بماند و اینکه هیچوقت قاشق خیس یا روغنی را وارد ظرف ترشی نکنید چون باعث کپک زدن آن خواهد شد، همیشه از ملاقه و یا قاشق خشک و تمیز برای برداشتن ترشی استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.