کردان کرج، مقصد یک سفر تابستانی در اطراف تهران

در این منطقه زیبا تفریحات و جذابیت‌های طبیعی بسیاری وجود دارد که در کنار آب‌وهوای بسیار عالی آن باعث شده کردان همیشه مقصد سفرهای یک‌روزه پایتخت‌نشینان باشد.

خوشبختانه اقامتگاه‌های کردان تنوع بالایی دارند. از ویلاهای لاکچری تا اقامتگاه‌های اقتصادی که می‌توانید برای سفر و استراحت آخر هفته آن‌ها را انتخاب کنید؛ بنابراین همه چیز در کردان دست به دست هم داده است تا یک سفر کوتاه‌مدت داشته باشید و حسابی استراحت کنید.

کردان منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا!

شاید این سؤال برای شما پیش‌آمده که کردان کجاست؟! با وجود آن که نام آن را همه ما شنیده‌ایم، اما شاید ندانیم که واقعاً کردان کجاست. اگر ساکن تهران هستید و می‌خواهید به این منطقه سفر کنید، حدود ۶۵ کیلومتر از کردان فاصله دارید. کافی است از تهران به سمت کرج حرکت کنید و پس از عبور از کرج، با کمک تابلوهای راهنما به این منطقه زیبا و دیدنی برسید.

کردان برای سفر یک‌روزه می‌تواند بهترین انتخاب باشد.  پس با اجاره ویلا در کردان برای جشن و تولد از جاباما می‌توانید سفری جذاب و یک‌روزه را همراه دوستان یا خانواده تجربه کرده و نگران محل اقامت هم نباشید.

کردان

روستای کردان طبیعت بسیار بکر و سرسبزی دارد. این منطقه در زمستان تقریباً سرد و پربارش است و در تابستان بهترین انتخاب برای فرار از گرمای تابستان است.

افراد زیادی کردان را برای سفر یک ‍روزه آخر هفته انتخاب می‌کنند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند که در طبیعت این ناحیه کمپ برپا کرده و در ارتفاعات اطراف کمی کوهنوردی کنند. البته فراموش نکنید که در سفر به کردان اگر می‌خواهید خوش بگذرانید، انتخاب ویلا بهترین گزینه است، چرا که ویلاهای مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید با اجاره یک ویلا استخردار یا ویلایی با چشم‌انداز به کوه آخر هفته جذابی را به همراه دوستان و خانواده خود رقم زده و از سفر لذت ببرید.

سفر یک‌روزه به کردان کرج

اگر قصد سفر برای استراحت را دارید، اما فرصت کافی برای این کار را ندارید، می‌توانید سفر یک‌روزه به اطراف تهران را انتخاب کنید.

کردان از مناطق نزدیک تهران است و همان‌طوری که گفتیم، برای سفر یک‌روزه می‌تواند یک گزینه عالی باشد. افراد زیادی هستند که زمان کافی برای سفر طولانی به شهرهای مرکزی، شمالی و جنوبی ایران را ندارند بنابراین سفر یک‌روزه را انتخاب می‌کنند. کردان هم برای سفر یک‌روزه بسیار مناسب است و اگر ساکن تهران یا کرج هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این سفر را تجربه کنید و در ادامه راهنمای اجاره ویلا در کردان را با دقت بخوانید.

پیشنهاد جذاب اجاره ویلا برای سفر یک‌روزه به کردان 

یکی از مهم‌ترین ویژگی کردان این است که در آن ویلاهای مختلف اقتصادی و لاکچری برای اقامت موجود است، بنابراین اگر قصد سفر دارید، می‌توانید چند روز زودتر ویلای موردنظر خود را رزرو کنید.

در سایت های رزرو آنلاین اقامتگاه، انواع ویلاهای موجود در کردان را با قیمت‌های مختلف می‌توانید پیدا کنید و پس از مشاهده اطلاعات و امکانات ویلا، آن را به‌صورت آنلاین رزرو کرده و نگران محل اقامتتان نباشید.

جاهای دیدنی و تفریحات کردان

یکی از مهم‌ترین سؤالات مسافران و گردشگران جاهای دیدنی و تفریحات کردان است. از همان ابتدا که وارد این روستای زیبا می‌شوید، طبیعت سرسبز و بکر آن نظرتان را جلب می‌کند، پس مطمئن باشید که این سفر پشیمانتان نخواهد کرد. مهم‌ترین جاهای دیدنی و تفریحات کردان عبارت‌اند از:

رود کردان

رود کردان یکی از جاذبه‌های طبیعی روستا و دلیل سرسبزی این ناحیه است. این رود از شمال شرق روستا جاری می‌شود و تا جنوب غربی آن ادامه پیدا می‌کند، از شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد عبور کرده و تا نزدیکی روستای نجم آباد ادامه پیدا می‌کند که در نهایت وارد رودخانه شور می‌شود.

رود کردان بهترین محل برای پیاده‌روی در طبیعت، استراحت و شنیدن صدای آب و پیک‌نیک است. البته اگر قصد کمپ در نزدیکی رود را داشتید یادتان باشید که همیشه و در هر فصلی باید اصول کمپ را رعایت کرده و برای حفظ ایمنی خودتان حتماً دورتر از رود و در نواحی بالادست کمپ کنید.

رود کردان

این رودخانه باعث شده تا زمین‌های کشاورزی و باغ‌های کردان کاملاً سیراب شوند و روستا سرسبز و خوش‌آب‌وهوا باشد.

پل بانو صحرا

اگر از علاقه‌مندان به بناهای تاریخی هستید، یک پل تاریخی در روستای کردان وجود دارد که می‌تواند نظر شما را جلب کند. کافی است 2 کیلومتر از کردان دور شوید تا پل بانو صحرا را ببینید. این پل قدمت بسیار طولانی دارد و بر اساس گفته‌ها، ساخت آن به دوران صفوی باز می‌گردد. نام روستا هم از روی همین پل گرفته شده است. البته اگر به آنجا می‌روید، نباید انتظار یک پل سالم و کامل را داشته باشید، زیرا طی سالیان دراز تخریب شده و در حال حاضر تنها دو پایه باقی‌مانده از آن را مشاهده خواهید کرد.

سایت پروازی کردان

اگر اهل تفریح و هیجان هستید، از ارتفاع نمی‌ترسید و می‌خواهید تجربه متفاوتی داشته باشید، سایت پروازی کردان هم گزینه بسیار مناسبی برای تفریح است. این سایت پروازی در سال 96 در منطقه کردان بنا شد و در حال حاضر برای استفاده عموم فعال است.

سایت پروازی کردان

از مهم‌ترین فعالیت‌های تفریحی در سایت می‌توان به پاراگلایدر اشاره کرد که برای بسیاری از افراد جذاب است. البته حواستان باشد که در روزهای برفی، بارانی و حتی روزهایی که باد می‌آید امکان استفاده از آن وجود ندارد؛ بنابراین اگر برای استفاده از سایت پروازی به این منطقه سفر می‌کنید، حتماً حواستان به وضعیت جوی باشد و از قبل هماهنگی‌های لازم را با سایت انجام دهید.

کوهنوردی در کردان

در کردان ارتفاعات مختلفی منتظر کوهنوردان است و هر سال گروه‌های کوهنوردی زیادی به این منطقه سفر کنند.

اگر به کوهنوردی علاقه دارید و تجهیزاتتان مانند کفش مناسب و لباس کامل است، می‌توانید در سفر به کردان کوهنوردی در ارتفاعات اطراف را نیز تجربه کرده و از این منطقه سرسبز و دیدنی نهایت لذت را ببرید. کوه بهار مرتفع‌ترین کوهی است که می‌توانید در این منطقه پیمایش کنید. آب‌وهوای بسیار تمیز و پاک منطقه باعث شده تا کوهنوردی در ارتفاعات کردان جذاب و دلچسب باشد.

رزرو ویلا از وب سایت های اجاره اقامتگاه

برای رزرو ویلای مناسب جشن، انواع دورهمی دوستانه، خانوادگی و.... می‌توانید از پلتفرم‌های رزرو جا استفاده کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید و با پرداخت و فرایند کاملاً آنلاین نهایتاً ظرف چند دقیقه برای محل اقامتتان در سفر برنامه‌ریزی کنید.

منبع: https://jabama.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.