قیمت بیسکویت پذیرایی ساده نارگیلی

یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین بیسکوییتهایی که وجود دارد بیسکوییت کره ای است که می توانید برای پذیرایی از میهمانان خود آن را از سایت ما خریداری کنید و با چای یا نسکافه سرو کنید.

برای تهیه ی بیسکویت پذیرایی نارگیلی در خانه که به آن کوکی فرانسوی نیز می گویند به کره، شکر، آرد، تخم مرغ، وانیل و بکینگ پودر و مقدار کمی نمک نیاز است.

ابتدا کره و وانیل و شکر را با همزن برقی هم میزنیم و بعد از سه دقیقه تخم مرغ را اضافه می کنیم و سپس آرد را اضافه می کنیم و به آرامی هم می زنیم و خمیر نرم را در یخچال به مدت یک ساعت استراحت می دهیم و سپس روی سطح آرد پاشی شده قرار می دهیم و ته سینی فر یم کاغذ روغنی قرار می دهیم و سپس بیسکوییتها را روی آن می چینیم و در فر می گذاریم بعد از پخت از داخل فر در می آوریم و فر را خاموش می کنیم و با شکلات یا توت فرنگی تزئین می کنیم.

ترکیبات بیسکویت پذیرایی ساده گرجی

یکی از انتخابهای محبوب شما برای پذیرایی از مهمانان تان که بدون شک رضایت و خوشحالی آنان را در پی خواهد داشت بیسکوییت ساده گرجی است که لذت یک دورهمی دوستانه و دلنشین را میان اعضای خانواده به خوبی تقسیم می نماید.

ترکیبات این خوراکی خوشمزه پذیرایی نیز بسیار بسیار مغذی و مفید بوده که با استفاده از شکر، آرد گندم، روغن جامد، نمک، اسانسهای میوه جات و شربت اینورت تهیه می شود. به همین منظور با خیالی راحت نسبت به تهیه این محصولات برای داشتن لحظاتی شیرین در کنار خانواده تان اقدام نمایید.

بیسکویت پذیرایی ساده

همه مان از همان دوران کودکی با بیسکویتهای خوشمزه پذیرایی گرجی و مادر و قیمت آنها آشنا بوده ایم این دو برند همواره به عنوان بهترین خاطره های خوش ما از کودکی شناخته و تلقی می شوند. حتی در حال حاضر هم به عنوان محبوب ترین و لذیذ ترین شیرینی نزد خانواده ها شناخته می شود.

در واقع در حال حاضر بیسکویت پذیرایی ساده می تواند خستگی یک روز کاری خسته کننده کاری را از تنمان بیرون آورده و طعم دلنشین شان را به وجودمان تزریق کنند تا با انرژی مضاعفی به فعالیتهای خود بپردازیم.

قیمت بیسکویت پذیرایی

از مواردی که توام بوده با گرانیهای اخیر قیمت آن مماس بوده با دیگر محصولات بیسکویت پذیرایی و کیک و کلوچه خرمایی است که در حجم و اندازه های مختلف با توجه به کاربردهایی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مثال اگر به صورت انفرادی مصرف شود به شکل واحد و تکی خریده می شوند اما اگر قرار باشد به شکل زیاد مصرف شود نمونه بسته بندیهای پذیرایی تهیه آن مقرون بصرفه است.

به نوعی که می توان گفت افزایش ۳۰۰ الی ۴۰۰ درصدی را به خود دیده است متاسفانه این مورد نیز به خاطر وابستگی که به ارز خارجی دارد در زمره مصارف جامعه از دیگر مواد غذایی است که عقب نمانده است و دیدیم که یا از کیفیت آن کاسته شده یا از حجم آن و یا نه کیفیت  وحجم را حفظ کرده و قیمت آن روند صعودی به خودش دیده است.

قیمت بیسکویت پذیرایی

با توجه به این مواردی که در بالا قید شد خانواده هایی کوشیده اند که آرد و شیر و شکر را خودشان تهیه کنند و بیسکویتها را خودشان تولید کنند و به مصرف برساند اما خب بدیهی است که این امر نیز بسیار طاقت فرسا و سخت است و توصیه می شود همانطور که با دیگر اقلام که گران شده وقف پیدا کرده ایم با این مورد نیز به نوعی کنار بیاییم.

در مجموعه ما با توجه به نیازهای مخاطب همچنین حفظ سلیقه طیفهای متفاوت اعم از پیر و جوان و زن و مرد کوشیده شده است که این مورد در اولویت قرار بگیرد و شما عزیزان مخاطبان گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت بیسکویت پذیرایی  به سایت ما مراجعه کنید و با توجه به نیاز و کاربردی که از این محصول دارید با مشاوران ما ارتباط بگیرید و آن را با قیمت مناسب تهیه کنید و پس از پر کردن فرم لازم، منتظر تماس مشاوران ما باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.