توری فلزی ریز نازک + توری مرغی پلاستیکی

 با توجه به کاربردهای که شما خواهید داشت می توانید از آن استفاده های قابلی را ببرید اما در خصوص اینکه توری گابیون به چه شکل است باید توضیح دهیم که این توریها شش ضلعی هستند و از آلیاژ گالوانیزه هستند و همچنین ضد زنگ می باشند و معمولاً در بستر جاده ها برای جلوگیری از ریزش کوه و سنگها در جاده ها استفاده می شود.

این نوع توریها معمولاً به نوعی به شکل قفس هستند موادی نظیر خاک و سنگ برای محکم کاری بیشتر در شیب و محافظت در برابر ریزش ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع سازه ها تنوعهای مختلفی در مهندسی دارد اما کاربردهایی که فوق العاده در توری گابیون استفاده می شود در درست کردن درب و دیوارهای محافظ مهار دیوارها همچنین سنگها و مهمترین استفاده هایی که عموم مردم با آن آشنا هستند سدسازی و جاده سازی است که معمولا در جاده های کوهستانی جنگلی چالوس دیده ایم.

اما با توجه به مواردی که اشاره شد نمونه توری فلزی ریز بافت معمولا مشتری بیشتری دارد، اما نوع دیگری از توری وجود دارد به نام توری جوشی یا مش که با توجه به نمونه های دیگر توریها معمولاً از میلگرد و از مفتول سیاه مورد استفاده قرار می گیرد معمولاً  به  شکل این توریها را تهیه و تهویه می‌کنند که نحو قرارگرفتنش افقی و  عمودی است که روی یکدیگر قرار می گیرند، دیده شده که با این کار بسیار مستحکم و محکم می شوند ولی انعطاف پذیری بالایی را ندارند و معمولا همگان این تصور را دارند.

در خصوص اندازه های این میلگردها معمولا نمونه ساده اش در اندازه شش و هشت، همچنین نمونه آجدار آن در اندازه های هشت ده دوازده و چهارده هست.

توری فلزی نازک محکم مشکی

امروزه حفظ امنیت یکی از بزرگترین دغدغه های انسانها می باشد و به همین دلیل استفاده از توریها فلزی و توری پلیسه بسیار زیاد شده است. توریهای فلزی در واقع نوعی شبکه های فولادی محکم هستند که با ضخامتهای مختلف نازک و کلفت تولید می شوند و رنگ مشکی آن بسیار پر طرفدار است.

این توریها به دو صورت ورقه ای و رولی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. بزرگترین مزیت این توریها مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش می باشد که به مقدار کربن استفاده شده در آن بستگی دارد. توریهای فلزی دارای انواع مختلفی می باشند و بر اساس چگونگی تولید، سایز مفتول و ابعاد چشمه تقسیم بندی می شوند.

مدلهای مختلف توریهای فلزی شامل توری گابیون، توری پرسی، توری مرغی، توری فرنگی، توری سرندی، توری مش یا جوشی و توری حصاری می باشند.

توری فلزی نازک

در دنیای امروزی استفاده از مفتول در صنایع مختلف بسیار پر کاربرد می باشد. در کارخانه ها با استفاده از مفتول انواع مختلف توری فلزی نازک و ضخیم تولید می شود که در باغهای کشاورزی و صنعت ساختمان سازی جهت قالب بندی و آرماتور بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

ما قصد داریم تا در این مقاله تعدادی از توریهای فلزی و توری پلیسه رنگی را برای شما معرفی کنیم تا با کاربرد و خصوصیات آنها آشنا شوید:

توری پرسی: این نوع توریها از در هم تابیده شدن گالوانیزه و آهن تولید می شوند به توری پرسی معروفند. ابعاد چشمه این دسته از توریها دو تا شش سانتیمتر است و از مفتولهایی با قطر سه تا پنج میلی متر تولید می شود و ظاهر آن مستطیل یا مربع می باشد.

توری مرغی پلاستیکی فلزی استیل

همه شما انواع تورها را دیده اید که به صورت شبکه های فلزی و استیل بافته می شوند و معروف ترین آنها توری مرغی می باشد که نوع جدید آن به صورت پلاستیکی نیز تولید می شود. این نوع محصولات از سیم مفتول نازک تهیه می شوند و توسط دستگاه های بافت مخصوص به هم تنیده می شوند.

تورها بر اساس ضخامتی که دارند تقسیم بندی می شوند و سایز مناسب و پرکاربرد تورها اصولا 3.5 اینچ می باشد. این محصولات به صورت شش ضلعی ساخته می شوند و جنس آنها از ورق فولادی و با مفتول می باشد. سیمهای مفتولی به صورت ساده و آجدار تولید می شوند که بسته به مکان استفاده آن به حالت توری تبدیل می شوند.

توری مرغی پلاستیکی

توریهای مفتولی انواع مختلفی دارند که می توان به توری مرغی، توری حصاری، توری جوشی، توری پرسی و گابیون اشاره کرد.  در واقع نوع توری مرغی پلاستیکی از سبک ترین توریها هستند که در دو نوع سرد و گرم تولید می شوند که نوع سرد آنها چینی بوده و وارداتی می باشند. این توریها ضخامت حدود 20میکرون دارند که از سیم مفتول گالوانیزه ساخته می شوند که دارای چشمه های3.4 اینچی می باشند.

این مدل از تورها که دارای استحکام و انعطاف پذیری بالا می باشند علاوه بر استفاده به عنوان حفاظ توری برای حیوانات، برای کارهای گچ کاری و سقف سالنی نیز استفاده می شود. این محصولات کارایی و کاربرد زیادی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، پس همراه ما باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.