عکس جوراب کالج شیشه ای رنگ پا

یکی از جدیدترین کالکشن های جوراب کالج که اخیرا بسیار ترند شده است، نوع استپ دار آن است که  در قسمت زیرین و کف جوراب، دانه های برجسته ی لاستیکی طوری طراحی شده است که در هنگام راه رفتن مانع هر گونه سر خوردن و یا افتادن فرد می شود و به اصطلاح عامیانه نوعی ترمز یا سرعت گیر است.

جوراب های کالج استپ دار در انواع زنانه و مردانه در بازار موجود هستند. این گونه جوراب برای کودکان بسیار مناسب است؛ چرا که در هنگام دویدن های کودکانه بر روی سرامیک و پارکت منازل، امکان زمین خوردن و صدمه دیدن آن ها به صفر خواهد رسید.

در قدیم بیش از ۹۰% بانوان از جوراب های شیشه ای  ضخیم و یا نازک استفاده می کردند. جوراب های شیشه ای آنچنان پر طرفدار بودند که هنوز هم برخی افراد از آن ها استفاده می کنند. امروزه برای این دست از افراد نیز جوراب کالج شیشه ای طراحی و تولید شده تا استفاده کنند.

جوراب های شیشه ای در رنگ های مشکی، کرمی، سفید و طوسی وجود دارند که برخی از آن ها کفه دار و برخی بدون کفه می باشند. از جمله مزایای جوراب های شیشه ای این است که به علت نازک بودن، هوا از طریق روزنه های جوراب درون پا در گردش است و به ندرت بو می گیرند مگر آن که پا درون کتونی محبوس باشد و امکان جریان یافتن هوا کم باشد.

عکس جوراب دخترانه ساق کوتاه

یکی از پر طرفدار ترین نوع جوراب که بار ها عکس آن را دیده اید و در بازار با آن رو به رو شده اید، جوراب دخترانه و پسرانه ساق کوتاه است. به دلیل اندازه ی مناسبی که دارد نسبت به جوراب ساق بلند دیر تر بو می گیرد و استفاده از آن با کفش کوتاه می تواند زیبایی خاصی در استایل شما ایجاد کند.

یکی از پر طرفدار ترین نوع جوراب که بار ها عکس آن را دیده اید و در بازار با آن رو به رو شده اید، جوراب دخترانه و پسرانه ساق کوتاه است. به دلیل اندازه ی مناسبی که دارد نسبت به جوراب ساق بلند دیر تر بو می گیرد و استفاده از آن با کفش کوتاه می تواند زیبایی خاصی در استایل شما ایجاد کند.

همانطور که توضیحاتی در مورد جوراب داده شد و شما نیز عکس های متنوع جوراب ورزشی، ساق کوتاه، فانتزی و انواع مختلف را مشاهده کرده اید. می توانید تصمیم درستی را در انتخاب جوراب داشته باشید.

جوراب کوتاه

 این محصول رفته رفته جایگاه مناسبی را در بازار های جهانی پیدا کرده است و فرصت های خوبی را می توان در زمینه صادرات داشت. برای دیدن عکس جوراب و خرید جوراب های باکیفیت شما اگر قصد خرید عمده را دارید و در بازار های داخلی فعالیت دارید حتما باید جوراب هایی که خریداری می کنید از تولید کننده مطمعن باشد و باید کیفیت بسیار خوبی را داشته باشد در ایران به دلیل داشتن تولیدی های متفاوت باید دقت داشته باشید که این محصولات را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

جوراب تور دخترانه

مدل های تور دار همیشه دارای جذابیت زیادی هستند. جوراب تور دخترانه بخاطر لطافت و زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری از دختران قرار گرفته است. این مدل در تابستان انتخابی بی نظیر، خواهد بود چرا که به راحتی باعث ایجاد جریان هوا بین جوراب و پا خواهد شد و همچنین با جذب تعریق پا، از بوی بد کفش جلو گیری می کند. مدل های تور دار در رنگ های متنوع عرضه می شود که هر کدام زیایی خاص خو را دارند. در مدل های بچه گانه اغلب دور مچ جوراب یک لایه تور ساده دوخته می شود و کمی حالت پفی دارد.این مدل با لباس مجلسی بسیار شایسته و چشم نواز می شود.

جوراب

پر فروش ترین نوع، جوراب دخترانه جوراب رنگ پا است. این مدل به راحتی با هر شلواری ست می شود. در فصل تابستان انتخاب جوراب شیشه ای بسیار مناسب است. در اندازه های ساق بلند، ساق کوتاه و در رنگ های مشکی، قهوه ای، کرم و طوسی تولید می شوند. برای افرادی که سبک و راحت بودن جوراب، معیار انتخاب است، مناسب است.

در نوع شیشه ای معمولا انشگتان پا دیده می شود. در جنس ضخیم تر کامل پا پوشیده می شود. قیمت این محصول بسیار مناسب و پایین تر از باقی مدل ها می باشد. انتخاب جوراب رنگ پا بسیار زیبا و شایسته است. با دور دوزی کردن مقداری تور به جوراب، می توان ان را تبدیل به یک جوراب دخترانه توردار مجلسی کرد. اغلب این مدل ها طرفداران بسیاری دارند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.