قیمت واکس چرم مبل مصنوعی+واکس چرم مبلی

تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی به جهت ویژگی های خاص هر کدام از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا از نظر مقیاس دوام، ماندگاری متفاوتی دارد و در صورت دوام کوتاه مدت نیاز به مراقبت بیشتری دارید.

در حقیقت می توان گفت که این محصول با ایجاد لایه ی محافظتی قوی بر روی چرم طبیعی از پارگی زودرس آن جلو گیری کرده و تا حد زیادی سبب زیبایی و جلا در محصولات چرمی شما می شود.

به صورت عمومی واکس چرم به ماده ای اطلاق می شود که با کشیدن بر روی چرم ایجاد لایه ی شفاف کرده که وظیفه ی محافظت را به وضوح انجام می دهد.

باید روغنی مناسب و کاربردی در این واکس ها به کار رفته باشد که باعث برقراری و جایگزین چربی موجود در چرم طبیعی و مصنوعی باشد. بر اساس معیار های مختلفی از قبیل کیفیت و میزان تاثیرگذاری واکس ها می توان این محصول را به لحاظ سطح کیفی طبقه بندی کرد و از جمله موارد مهمی است که به هنگام خرید واکس چرم مبل مورد توجه قرار می گیرد.

از آنجایی که مراقبت از مبلمان چرم کار سختی است بنابراین در برخی موارد استفاده از این واکس ها از جنس پارچه چرمی شما بسیار موثر عمل کرده و کار را برای شما آسان کرده است.

قیمت چرم مصنوعی طرح دار دیجی کالا

برای اطلاع از قیمت چرم مصنوعی طرح دار می توانید به سایت های اینترنتی نظیر دیجی کالا مراجعه کرده و از قیمت های روز آن با خبر شوید. اما همانطور که می دنید سایت هایی مثل دیجی کالا قیمت های بالاتری را به مشتری می دهند و اگر قصد خرید محصول را دارید، با کیفیت بهتر و مدل دیدنی تر می توانید در سراسر بازار با قیمت های مناسب تری آن را بیابید.

گفتنی است که عوامل زیادی بر روی قیمت چرم مصنوعی طرح دار می تواند اثر گذار باشد، برخی از آن ها را ذکر می کنیم.

چرم مصنوعی

این اولین عامل نوسانات نرخ ارز می باشد که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی قیمت چرم مصنوعی و همچنین قیمت مواد اولیه آن اثر می گذارد.

مواد به کار رفته در چرم مصنوعی که ایا میزان آلایندگی آن را کاهش داده یا خیر، شامل هزینه هایی بوده که بر قیمت چرم اثر گذار است. شرکت سازنده  می تواند بر میزان قیمت محصول اثر داشته باشد و هرچه شرکت معتبر تر باشد معمولا قیمت محصول تولید شده، بیشتر است. برای دیدن انواع مدل های چرم مصنوعی طرح دار می توانید به سایت هایی مثل شیپور و یا دیجی کالا مراجعه کنید.

اما بدانید این شرکت ها به صورت انحصاری در این صنعت کار نمی کنند و فروشگاهی می باشند که صرفا به فکر فروش محصول خود هستند. اکثر سفارشات آن چیزی نبوده که فرد آن را به ثبت رسانده است و اغلب موارد امکان مرجوعی کالا برای فرد میسر نشده است. پس توصیه می شود که برای خرید انواع چرم مصنوعی آن را از فروشگاه تخصصی آن خریداری کنید. این کار سبب می شود که از خرید خود اطمینان خاطر داشته باشید و همان محصولی را که می خواهید به شما عرضه می کنند.

خرید چرم مبلی طبیعی

آنچه در شکل ظاهری خانه اهمیت دارد و بر زیبایی آن اضافه می کند وجود مبلمان چرم می باشد، البته خرید مبلمان با چرم طبیعی نیز بر کیفیت و دوام مبل می افزاید.

امروزه در ساختن مبلمان، از چرم مبلی طبیعی زیاد استفاده می شود زیرا علاوه بر زیبایی گرم و بادوام نیز می باشد، لذا گزینه خوبی برای مبلمان است و زیبایی و جذابیت فوق العاده ای دارد، چرم نیز مانند اجناس دیگر دارای کیفیت متفاوتی می باشد و این در حالی است که بسیاری از چرم هایی که در بازار موجود است از کیفیت نامرغوبی استفاده می شود، اما مبلمان با چرم طبیعی درست است که گران تر می باشد اما مقرون به صرفه است چرا که کیفیت و مرغوبیت آن باعث می شود سال ها خوب و تمیز بماند و دیگر هزینه اضافه برای عوض کردن و تعمیر نمی پردازیم.

چرم مبلی

یکی از دلایلی که باعث می شود پارچه های مبلی با چرم مصنوعی فروش بالایی داشته باشد مراقبت ساده و قیمت چرم مبلی مناسب است.

این محصول درست است که با کیفیت می باشد ولی نیاز به مراقبت دارد از جمله مواردی که بهتر است در خصوص مبلمان چرم رعایت شود عبارت اند از،  این کالا را جلوی اشعه آفتاب قرار ندهید چرا که باعث ترک خوردن چرم می شود و همچنین مبلمان را نزدیک وسایل گرمایشی نگذارید و گرد خاک روی آن را تمیز کنید و اگر زمانی خواستید مبل را شستشو دهید از آب سرد و صابون ملایم استفاده کنید و بهتر است بگذارید در مجاورت هوا خشک شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.