میز تلویزیون قیمت مناسب برای اتاق خواب

اولین سوالی که برای هر کس که قصد خرید میز تلویزیون را دارد پیش می آید، هزینه و قیمت میز تلویزیون می باشد. معمولا هزینه تولید یک میز تلویزیون تمام چوب با روکش چوب، بسیار متفاوت است. از نظر کیفیت میزهای تمام چوب هم زیبایی بصری بسیاری به دکوراسیون منزل و اتاق خواب شما می بخشند.

شما برای انتخاب میز تلویزیون مناسب برای اتاق خواب خود حتما متراژ اتاق را مدنظر داشته باشید که نسبت به فضا اتاق جا گیر یا کوچک نباشد. میز تلویزیون معمولا در اتاق خواب، سه کنج باشد بهتر است؛ زیرا فضای زیادی را اشغال نمیکند. همچنین از پایه میزهای دیواری استفاده کنید و به تماشای تلویزیون بپردازید.

یک میز تلویزیون می تواند شامل کتابخانه و قفسه های مختلف و کشو و کمد های گوناگون و طبقاتی برای لوازم دکوراتیو باشد. معمولا میز های تلویزیون ساختار یک شکلی دارد، اما نوع چوب و ریل کشوهای میز با یکدیگر متفاوت است و کیفیت آنها باهم فرق می کنند.

انواع میز تلویزیون برای اتاق خواب

از محبوب‌ ترین انواع مدل‌ های میزهای تلویزیون، میزهای چرخشی محسوب می‌ شوند که همانطور که از نامشان پیداست، قابلیت چرخش دارند. در این‌ صورت به شما کمک می‌ کنند تا در هر زاویه از سالن که نشسته باشید، بتوانید به ‌سادگی تلویزیون تماشا کنید.

انواع میز تلویزیون برای اتاق خواب عبارتند از:

  • میز تلویزیون سه کنج

  • میز تلویزیون دیواری

  • میزتلویزیون سنتی

  • میز تلویزیون مدرن

قیمت میز تلویزیون برای اتاق خواب به تاریخ مرداد 1401

قیمت میز تلویزیون به دلیل استفاده از چوب های مرغوب روس، گردو، راش و ... با هم متفاوت است ولی قیمت تقریبی این محصولات به شرح زیر است:

قیمت میز تلویزیون

همچنین برای دریافت بروز ترین لیست قیمت میز تلویزیون می توانید به سایت زد دیزاین مراجعه کنید و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام و درب منزل تحویل بگیرید.

میز تلویزیون برای اتاق خواب

امروزه اکثر خانه‌ ها برای سالن نشیمن یا اتاق خواب خود به جای میز تلویزیون قدیمی از انواع میز ال سی دی دیواری مدرن و کلاسیک استفاده می‌ کنند. این مدل میزها مزیت‌ های بسیاری دارند از جمله اینکه فضای کمی را اشغال می‌ کنند و برای هر فضایی با هر متراژی مناسب هستند، و دارای سطحی هستند تا بتوان اکسسوری یا وسیله ای را روی آن قرارداد، میزتلویزیون های دیواری قابلیت تنظیم ارتفاع دارند تا اگر نیاز بود برای دوری از دستان کودک آن را در ارتفاع بالاتری نصب کنند.

میزهای تلویزیون یکی از لوازم بسیار کاربرد و پر مصرفی هستند که دراتاق های مستر کاربرد دارند در این اتاق ها از انواع دکوراسیون سلطنتی، کلاسیک و مدرن استفاده می کنند. با این حال خرید میز تلویزیون سلطنتی جلوه ای دیگر به محیط اتاق می بخشد و از نظر زیبایی با سایر سبک های دیگر قابل مقایسه نیست .حتما قبل از خرید با توجه به سبک اتاق خواب  خود میز تلویزیون مدنظر را طراحی کنید.

همه این نوع میزها بستگی به متراژ اتاق خواب و طرح و ایده ی که شما دارید مورد استفاده قرار میگیرد.

میز تلویزیون تمام چوب برای اتاق خواب

میز تلویزیون های تمام چوب از نظر کیفیت و بادوام بودن امروزه خیلی پر کاربرد بوده  و از نظر رنگ و سبک های  که در چوب دیده میشود میتوان به عنوان فضای اتاق خواب برای دکوراسیون استفاده کرد چوب ها به اتاق شما زیبایی و حس آرامش را القا میکنید. میز تلویزیون چوبی راش پر کارو پر منبت بسیار شیک و زیبا می باشد. اگر شما هم مثل بسیاری از دیگر عزیزان شهرهای بزرگ در یک آپارتمان کوچک سکونت دارید، بهتر است میز تلویزیون چوبی دیواری جدید مدرن‌ که نمای دیوار اتاق شما را شلوغ نکند و اتاق تان بزرگتر به نظر برسد. می‌ توانید کتاب، مجله، اشیای دکوری ساده را در کنار سایر گیرنده‌ های صوتی تصویری در میز تلویزیون چوبی بچینید.

انواع چوبی های طبیعی عبارت اند از:

  • چوب راش

  • چوب گردو

  • چوب توسکا

  • چوب روسی

  • چوب بلوط سفید

میز

میز تلویزیون جدید  با روکش چوب

میز تلویزیون های با روکش چوب انواع مختلفی دارند که هم ایرانی و خارجی می باشد که از نظر ساخت و کیفیت وهم از قیمتی نسبت به چوب های طبیعی پایین تر هستند. روکش چوب طبیعی، عمدتاً از گونه های درختان پهن برگ که نقوش زیبا و رنگهای متنوعی دارند تهیه می شوند. از سوزنی برگان هم روکش طبیعی تهیه می گردد اما مصرف کمی دارند. به طور کلی از نظر قیمتی می‌ توان انواع روکش‌ چوب را  به این ترتیب طبقه‌ بندی کرد:

  • روکش‌ های ملامینه

  • روکش‌ های کاغذی

  • روکش‌ های PVC

  • روکش های نئوپان

  • روکش های لترون

  • روکش های لمینت دار

این نوع روکش در برابر رطوبت و حرارت و سایش مقاومت بوده و می‌ توان آن را به راحتی و به دفعات با آب یا مواد پاک کننده تمیز کرد. لذا عمده کار این نوع روکش‌ ها در مواردی که دوام بسیار زیاد مورد نیاز است مصرف می‌ شد.

روکش های لترون

 نوعی از روکش چوب مصنوعی است ، که از جنس کاغذ تزیینی به صورت ساده یا طرح دار و با رنگهای متنوع عرضه می شود، به نام «لترون» معروف است. این روکش برای پوشش سطوح یا ضخامت صفحات فشرده چوبی مانند ساخت انواع مصنوعات چوبی و حتی کابینت های آشپزخانه استفاده می شود.

روکش های نئوپان

در تولید نئوپان روکش دار معمولاً رطوبت ضایعات چوبی را مثل خرده‌ های چوب و خاک اره گرفته می شود و سپس و با چسب و فرآورده‌ های دیگر شیمیایی ترکیب میکنند و توسط دستگاه های پرس حرارتی تبدیل به  چوب روکش دار می‌ شود. علاوه بر این روکش‌ ها برای رو سازی تخته‌ های چوبی و MDF از روشهای دیگری از جمله نقش های منبت کاری،‌ رنگ‌ کاری،‌ لاک و الکل و … استفاده می‌ شود.

قیمت گذاری میز تلویزیون چگونه انجام می شود؟

نحوه قیمت گذاری میز تلویزیون چوبی از عوامل زیر است:

  1. متریال (جنس و کیفیت)

  2. سایز میز تلویزیون

  3. هزینه ارسال

هر کدام از موارد ذکر شده مستقیما بر قیمت میز تلویزیون تاثیر می گذارند. عوامل دیگری هم هستند که به صورت غیر مستقیم در قیمت میز تلویزیون تاثیرگذار هستند. معمولا قیمت میز تلویزیون بر اساس اندازه و نوع چوب به کار رفته اندازه گیری می شود. از آنجا که تمامی تولیدات میز تلویزیون بر اساس ایده ها و علایق  شما طراحی و تولید می شود. زد دیزاین برای راحتی شما میز تلویزیون  با دسته‌ بندی‌ ها و مرتب‌ سازی بر اساس معیارهای مختلف، این انتخاب را برای شما ساده کرده است که خرید اینترنتی راحت تری داشته باشید.

زد دیزاین با هدف ارایه محصولات دکوراسیون اداری و داخلی و انواع میزهای تلویزیون با بهترین متریال چوبهای طبیعی و پایه فلزی و انواع سبک های روستیک و مدرن بر پایه فروش آنلاین فعالیت می‌ نماید. درصورت علاقه مندی به چوبهای طبیعی میتوانید از طریق لینک زیر محصولات انواع پایه فلزی مشاهده و به صورت آنلاین در سایت زد دیزاین خرید نمایید و درب منزل تحویل بگیرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.