ورود گروه نیلگام به اکوسیستم استارت آپی

به گزارش روابط عمومی نیلگام، وی با اشاره به اینکه فرایند اقدام های منتهی به  سفر و مهاجرت و صدور ویزا نیاز به روندی سریع و سهولت دارد، افزود:

در نیلگام بنا را بر دسترسی مناسب و با کیفیت کاربران به خدمات گذاشته ایم و با حضور کارشناسان فعال در عرصه کسب و کار، برنامه ریزی مناسبی را برای این مساله داریم.

 وی ادامه داد: به زودی رونمایی از محصول جدید نیلگام به نام «ویزاتو» انجام می شود که اقدامی نوآورانه در حوزه بازار ویزا و اقدام های مهاجرتی در ایران خواهد بود.

امینی با بیان این مطلب که هنوز بسیاری از ظرفیت های آنلاین در حوزه  مهاجرت  ناشناخته مانده، تصریح کرد: محصولات متفاوتی از نیلگام در این حوزه راه اندازی شده و یا در دست اقدام است که از میان آن ها می توان به لتس گویونی، ویزاتو، پیکاپ نیلگام و ... اشاره،  کرد.

اقامت یکی دیگر از خدمات گروه نیلگام به مخاطبان است که در شکل و محصولات متفاوت به مخاطبان عرضه می شود. دریاقت اقامت اکانادا،‌اروپا و ... در زمره بیشترین تقاضای کاربران قرار دارد.

امینی افزود: با گسترش فضای کسب وکار بنا داریم تا میزان همکاران شرکت را برای افزایش کیفیت خدمات به مشتریان ارتقا دهیم و در این مسیر تلاش می کنیم تا اطلاع رسانی کاملی درباره الزامات مهاجرت برای شفاف سازی بیشتر برای کاربران انجام شود.

در حال حاضر، هلدینگ نیلگام متشکل از مجموعه های متفاوتی چون شیریک، لیدالید، رابسین، نیلگام سفر،  خیریه نیلگام مهر، نیلگام مهاجر و دارالترجمه، خدمات متنوع و گسترده‌ای را در زمینه دریافت ویزا، امور مهاجرت تحصیلی و تورهای مسافرتی ارائه می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.