براساس این گزارش، دراین مراسم بیش از ۲۵ محصول جدید رونمایی شد تا به زودی وارد بازار شود و در ادامه سایت جامع پگاه با ۴ زیرسایت و درگاه شفافیت این شرکت نیز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین‌الملل شرکت صنایع شیرایران (پگاه)، اکبرافتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم و درجمع مدیران شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، با اشاره به قدمت وجایگاه برند پگاه در افکار عمومی گفت: حفظ و ارتقای برند ملی پگاه و بازدهی مناسب برای ذی‌نفعان، رسالت اصلی شرکت صنایع شیر ایران و مورد انتظار صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی نوآوری در حوزه‌های مختلف و خاص برند در حوزه‌های مختلف تولید محصولات جدید، بهبود روش وفرآیندهای تولید وضرورت تدوین شیوه‌نامه اداره کسب و کار را راه برون رفت از ایستایی به پویایی برند توصیف کرد و افزود: چابکی درسازمان با نوآوری درابعاد مختلف فراهم می‌شود اما نوآوری اختصاصی برای پگاه نیاز است تا در کنار ارتقای کیفیت، شاهد جایگاه‌یابی و بهبود تصویر ذهنی مخاطبان از برند باشیم به‌گونه‌ای که با عنوان نام شیر، برند «پگاه» نزد مصرف‌کننده تداعی شود که این امر مستلزم کاری خاص است.

عبدالله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیرایران نیز دراین جلسه با اعلام خبر تولید محصولات جدید، ازافزایش ارزش سبد محصولات خبر داد و گفت: خودکفایی درحوزه تولید استابلایزر وقطعات فنی با تکیه برتوان متخصصان داخلی شرکت ازجمله اقدامات شاخص صنایع شیر ایران بوده است که ادامه نیز خواهد داشت.

او به تشکیل ۱۳ کارگروه تخصصی درصنایع شیر ایران اشاره کرد و گفت: یکپارچه‌سازی فرمولاسیون تولید و یکسان‌سازی بسته‌بندی محصولات از جمله اقدامات جدید برای یکسان‌سازی کیفی محصولات در سراسر ایران بوده که از سوی صنایع شیر ایران با تمام توان اجرایی شده و ادامه دارد.

وی از تحقق ۹۸ درصدی سود پیش بینی شده در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال و در ۳ ماه پایانی سال علاوه بر تحقق اعداد پیش بینی شده برنامه ریزی شده تا فراتر از برنامه‌ریزی اقدامات نهایی شود.

قدوسی تاکید کرد: درسال جاری تمرکز برافزایش ارزش سبد محصولات بوده است که در حوزه صادرات، ارزش سبد صادراتی به بیش از ۲ برابر یکی از توفیقات است.

در ادامه این مراسم، بازدید از کارخانه‌های شهید صائمی و محصولات استریل درگاه شفافیت و پرتال جدید پگاه (با ۴ زیرسایت) نیز انجام شد.