یدک مارکت ارائه‌دهنده انواع لوازم یدکی جک

 تولید خودروهای سواری از سال ۲۰۰۷ در کشور چین آغاز شد و امروزه تعداد زیادی از این خودروها را در کشورمان مشاهده می‌کنید. کیفیت نسبتا مناسب کارکرد این خودروها در مقابل قیمت مناسبی که در مقایسه با خودروهای تولید داخلی کشور دارند، دلیل فروش زیاد این خودرو در کشورمان است.

به علت افزایش تعداد این خودروهای وارداتی در جاده‌ها، نیاز به خرید لوازم یدکی جک هم با افزایش روبه‌رو است. اما شاید شما هم در تهیه‌ی لوازم یدکی جک اورجینال و دیگر خودروهای وارداتی که صاحب آن هستید، با چالش‌هایی مثل کمبود قطعات اصلی مواجه می‌شوید.

در این پست یکی از فروشگاه‌های آنلاین لوازم یدکی خودروهای چینی و ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت قطعات یدکی اصلی جک را برای خودروی خود تهیه کنید.

نگاهی به انواع خودروی جک در ایران

کمپانی جک یا JAC انواع خودروهای ساخت خود را با همکاری شرکت کرمان موتور به ایران وارد می‌کند. تنوع مدل‌های این خودروها انواع سلیقه‌ها را به خود جذب می‌کند. مدل‌های با بدنه شاسی مثل جک S۵ وS۳، همینطور مدل‌های سدان و شهری این خودروها در سری J۳، J۴ و J۵ در بازار خودروی ایران موجود است.

از آنجایی که کمپانی JAC با Hyundai نیز همکاری داشته، در طراحی بعضی از مدل‌های آن مثل جک S۵ ممکن است متوجه شباهت آن با خودروهای کمپانی هیوندای مثل توسان شده باشید. قیمت مناسب مدل‌های مختلف جک در مقابل امکانات تقریبا مدرن آن باعث شده، خرید این خودروها به انتخاب اول خیلی از ایرانیان تبدیل شود.

انواع مدل خودروی جک

  • خودرو جک J۳

  • خودرو جک J۴

  • خودرو جک J۵

  • خودرو جک S۳

  • خودرو جک S۵

اهمیت خرید لوازم یدکی اصلی جک

صاحب هر مدلی از خودروی JAC که باشید، اهمیت خرید لوازم یدکی اصلی جک را جدی بگیرید. خرید لوازم یدکی اصلی خودروهای وارداتی در میان اجناس فیک و تقلبی کاری دشوار به نظر می‌رسد. اما اگر می‌خواهید خودروی سالم و کم هزینه‌ای داشته باشید، سعی کنید به سراغ فروشگاه‌های معتبری بروید که تامین‌کننده‌ی لوازم یدکی اورجینال جک هستند.

ممکن است با خود فکر کنید و به نتیجه برسید که با وجود بالا رفتن قیمت لوازم یدکی جک و دیگر خودروها، تهیه‌ی لوازم یدکی باکیفیت و اصلی اولویت ندارد و خرید لوازم یدکی با قیمت پایین‌تر را در دستور کار قرار دهید. این به انتخاب خودتان باز می‌گردد. اما خوب است بدانید چرا مهم است حتما از قطعات اصلی جک برای ماشینتان استفاده کنید؟

ایجاد هزینه‌های بیشتر در بلند مدت

خودروهای مدل جک از قطعات نسبتا با کیفیتی ساخته شده‌اند و اگر به علت خرابی آن قطعه قصد خرید یک قطعه‌ی یدکی و جایگزین را دارید، بهتر است از قطعات یدکی با کیفیت و اصلی جک استفاده کنید. چرا که تهیه‌ی قطعه‌ی بی کیفیت و ناسازگاری آن با خودروی شما ممکن است باعث ایجاد هزینه‌ی بیشتری در بلند مدت شود.

به همین علت اهمیت زیادی دارد که قطعه‌ای با کیفیت را برای خودروی خود تهیه کنید؛ به خصوص در خرید لوازم موتوری و جلوبندی مدل‌های جک. در واقع جایگزینی و خرید قطعات اصلی جک با وجود قیمت بیشتر، برای شما اقتصادی‌تری است و هزینه‌های بلند مدت خودرویتان را درصد زیادی کاهش می‌دهد.

خودروی سرحال‌تری خواهید داشت

اهمیت زیادی دارد که قطعات یدکی که جایگزین قطعه اصلی می‌کنید با خودروی شما متناسب باشد. قطعات فیک و تقلبی به خصوص در لوازم جلوبندی و موتوری سبب کاهش کیفیت عملکرد خودرویتان می‌شود. بنابراین سعی کنید قطعات اصلی خودروی جک را جایگزین کنید قطعات خراب ماشینتان کنید تا کیفیت خودروی خود را حفظ کنید.

یدک-مارکت

تمام قطعات یدکی جک را از یدک مارکت آنلاین سفارش دهید

علاوه‌ بر این که پیدا کردن قطعات اصلی و با کیفیت برای خودروی جک و دیگر خودرهای وارداتی در میان این حجم از قطعات فیک و تقلبی کار دشواری است، خیلی از ما شاید زمان کافی برای خرید لوازم یدکی برای ماشینمان را نداشته باشیم. چه برسد که بخواهیم زمانی را برای تشخیص قطعات اصل از تقلبی اختصاص دهیم. بنابراین خیلی بهتر می‌شود یک فروشگاه آنلاین معتبر و مطمئن را بشناسیم تا بتوانیم هر قطعه‌ای که برای خودرویمان می‌خواهیم را به راحتی با استفاده از فقط یک موبایل سفارش دهیم.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی یدک مارکت یک فروشگاه مطمئن برای خرید لوازم یدکی جک می‌باشد. بدون نگرانی بابت کمبود وقت برای خرید قطعات یا مردد بودن در خصوص کیفیت لوازم یدکی، قطعات مورد نیازتان را برای تمام مدل‌های جک به صورت آنلاین سفارش دهید. تمام قطعات یدکی خودروها در یدک مارکت، وارداتی هستند و از برندهای معروف لوازم یدکی به حساب می‌آیند.

حالا چرا یدک مارکت؟

یدک مارکت ارائه‌ دهنده‌ی انواع قطعات یدکی اصلی خودروهای چینی مثل جک، لیفان، ام وی ام، چانگان ... خودروهای ایرانی سایپا و ایران خودرو مثل شاهین، ساینا، 207 و آریو است. فروشگاه قطعات یدکی یدک مارکت سال‌هاست تامین ‌کننده‌ی لوازم یدکی وارداتی خودروهای چینی است. شاید برای شما هم سوال باشد که چرا خرید لوازم یدکی جک را از یدک مارکت انجام دهید؟

خرید لوازم یدکی خودرو از فروشگاه یدک مارکت مزیت‌هایی دارد که این آنلاین شاپ را نسبت به فروشگاه‌های دیگر، برتری می‌دهد. تیم حرفه‌ای یدک مارکت سعی بر این دارد تا کاربران خود در عین سادگی خرید قطعات مورد نظرشان، تجربه‌ی به یاد ماندنی‌ای از خریدشان داشته باشند. در نتیجه مزیت‌هایی را برای کاربران خود در نظر گرفته که به تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • سادگی فرایند خرید قطعات یدکی جک در وب سایت یدک مارکت: قطعات یدکی خودروهای مختلف به صورت منظم در دسته‌های مختلف قرار گرفته‌اند که فرایند پیدا کردن و خرید قطعه‌ی مورد نظر را برای کاربران آسان می‌کند. همینطور می‌توانید اسم قطعه و مدل خودروی خود را در قسمت سرچ وب سایت، تایپ کنید تا به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

  • اطمینان از کیفیت و اصالت قطعات یدکی: فرقی نمی‌کند به دنبال خرید قطعات یدکی جک S۳ هستید یا جک J3، تمام قطعات موجود در فروشگاه یدک مارکت وارداتی و با کیفیت هستند که از این لحاظ نگرانی بابت کیفیت پایین قطعات نخواهید بود.

  • مشاوره از کارشناسان یدک مارکت قبل از خرید قطعات یدکی: اگر کاربران دانش فنی زیادی از خودروی خود نداشته باشند و در انتخاب قطعات مناسب برای ماشینشان تردید دارند، می‌توانند قبل از اقدام به خرید از کارشناسان فنی یدک مارکت، مشاوره بگیرند. به این شکل احتمال نامتناسب بودن قطعات خریداری شده با مدل خودرو به صفر می‌رسد.

  • ضمانت بازگشت وجه در صورت خرابی قطعات: فروشگاه یدک مارکت حساسیت خرید آنلاین لوازم یدکی خودروی جک و هر خودروی دیگر را درک می‌کند و به همین علت اگر محصول خریداری شده توسط کاربران با خرابی روبه‌رو باشد، می‌توانند آن را پس فرستاده و وجه خود را باز پس گیرند.

  • ارسال سریع و رایگان به سراسر کشور: در هر نقطه‌ای از ایران که باشید محصولات خریداری شده در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. فروشگاه یدک مارکت حساسیت نیاز کاربران به قطعات یدکی را درک می‌کند و سعی دارد در سریع‌ترین زمان ممکن قطعات خریداری شده را به دست کاربران برساند. همینطور خرید بالای 3 میلیون تومن ارسال رایگان را به همراه خواهد داشت.

سفارش آنلاین لوازم یدکی جک S5

خودروی جک  یک کراس ‌اوور شهری و شاسی بلند است. به علت جدید بودن این خودرو، قطعات و لوازم یدکی به کار رفته در خودروی JAC S5 از کیفیت مطلوبی برخوردار است. شرکت کرمان موتور در سال 1393 با همکاری JAC برای منتاژ جک اس 5 با دنده‌ی دستی در ایران اقدام کرد. با استقبال خوبی که از این خودرو شد، در سال 95 مدل دنده اتومات S5 هم به ایران رسید.

موتور 4 سیلندر 2 لیتری با 174 اسب بخار، عملکرد نسبتا خوبی در مقابل رقبای خود با در بازه‌ی قیمتی دارد. اگر صاحب خودروی جک اس 5 هستید، برای حفظ کیفیت این خودرو بهتر است لوازم یدکی اصلی جک را تهیه کنید. اگر در پیدا کردن قطعات اصلی جک اس5 با چالش رو‌به‌رو شدید، به راحتی می‌توانید از طریق وب سایت یدک مارکت خرید لوازم یدکی جک S۵ را در دستور کار قرار دهید.

در یدک مارکت قیمت لوازم یدکی جک ، لوازم جلوبندی جک اس 5، قطعات برقی و جانبی این مدل با قیمت صنف لوازم یدکی است و در سفارش آنلاین قطعات یدکی جک S5 از یدک مارکت، قطعات را با قیمت اصلی خود خریداری کنید و از پرداخت هزینه‌ی اضافی پرهیز کنید.

لوازم یدکی

خرید قطعات اصلی جک S3

پس از فروش چشمگیر جک اس 5 در ایران، شرکت کرمان موتور اقدام به مونتاژ خودروی جک S3 در 1396 کرد. یک خودروی کراس اور دیگر، از کمپانی جک در ایران که به فروش خوبی رسید. قطعات یدکی جک اس 3 هم مانند S5 از کیفیت نسبتا مناسبی برخوردار است. موتور 4 سیلندری با قدرت 107 اسب بخار به همراه طراحی خوب و قیمت مناسب JAC S3 نمره‌ی قبولی را از مردم دریافت کرده است.

اگر صاحب این مدل هستید، هنگام خرید لوازم یدکی جک S3 به سراغ قطعات اصلی جک S3 بروید. شاید فروشگاه‌های معدودی را پیدا کنید که به فروش لوازم یدکی اصلی و با کیفیت جک می‌پردازند. اما در فروشگاه معتبر یدک مارکت همیشه می‌توانید لوازم یدکی اصلی جک را با قیمت مناسب، خریداری کنید.

خرید قطعات اصلی موتوری و جلوبندی جک J3

خودروی جک J3 یک خودروی مدل هاچبک از کمپانی JAC است. استهلاک این خودرو کم است و قیمت قطعات یدکی آن نسبت به مدل‌های دیگر جک ارزان‌تر است. ماشین جک جی 3 موتوری نسبتا ضعیفی دارد و جلوبندی آن هم از استحکام قابل قبولی برخوردار نیست. بنابراین اگر صاحب این مدل هستید، در خرید لوازم یدکی به دنبال با کیفیت‌ترین گزینه‌ها باشید؛ به خصوص در قطعات موتوری و جلوبندی. به علت قدیمی بودن خودروی JAC J3، قطعات یدکی آن به ندرت پیدا می‌شود. اما شما می‌توانید به صورت آنلاین تمام قطعات اصلی جک را از یدک مارکت سفارش دهید. لوازم یدکی خودرو جک J3 همیشه در وب سایت یدک مارکت موجود است.

قطعات یدکی خودروی جک J4 نادر هستند

مدل جک J4 در اوج تحریم‌های اقتصادی وارد ایران شد. این مدل سدان از کمپانی JAC را خیلی در اطراف خود مشاهده نمی‌کنید. اگر صاحب این خودرو هستید، احتمالا تهیه‌ی لوازم یدکی جک J4 برایتان کمی دشوار است. چرا که قطعات جک جی 4 کمیاب هستند به علت همین کمیابی، قیمت لوازم یدکی جک J4 مقداری زیاد است.

سعی کنید قطعات مصرفی جک J4 مثل فیلتر هوا، لنت ترمز و فیلتر بنزین را به موقع تعویض کنید تا خودرو عملکرد سالمی داشته باشد وهزینه‌های بیشتری روی دستتان قرار نگیرد. خوب است بدانید که فروشگاه یدک مارکت تامین کننده‌ی لوازم یدکی انواع مدل‌های جک است و شما می‌توانید با خیال تمام قطعات جلوبندی، موتوری، مصرفی و جانبی جک J4 را از وب سایت یدک مارکت تهیه کنید.

خرید قطعات اصلی جک J5 با قیمت مناسب

یکی از مدل‌های با طراحی زیبای کمانی JAC مدل جک J5 است. کیفیت مطلوب قطعات جک جی 5 به همراه موتور 1.8 لیتری، جعبه دنده اتوماتیک و قیمت مناسب آن سبب فروش زیاد این خودرو در کشورمان شده است. خودروی جک J5 از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و اگر شما صاحب این خودرو هستید، مسلما قصد دارید با خرید قطعات یدکی اصل جک کیفیت ماشینتان را حفظ کنید.

حیف است صاحب یکی از معدود خودروهای وارداتی چینی با کیفیت باشید و با تهیه‌ی قطعات جایگزین بی‌کیفیت، باعث عملکرد ضعیف خوردویتان شوید. این خودرو هزینه‌ی زیادی روی دستتان نخواهد گذاشت. کافی است هنگام تعویض قطعات مصرفی مثل فیلتر بنزین، لنت به سراغ گزینه‌های با کیفیت بروید. همینطور در خرید لوازم موتوری و جلوبندی، حتما سعی کنید از قطعات وارداتی و اورجینال جک J5 استفاده کنید.

نتیجه گیری نهایی

به علت کمیاب بودن قطعات یدکی اصل و با کیفیت مدل‌های JAC مثل جک S5 و J5 بهتر است یک فروشگاه مطمئن مثل یدک مارکت را در نظر داشته باشید تا هنگام خرید قطعات یدکی جک، دغدغه‌هایی مثل کیفیت پایین و ناسازگار بودن قطعات با خودروی خود، قیمت بیش از اندازه و گران لوازم یدکی نداشته باشید و با خیالی آسوده به اقدام به خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود کنید. یادتان باشد کیفیت قطعات یدکی در عملکرد خودرو و استهلاک آن تاثیر مستقیمی دارد. پس به دنبال معتبرترین فروشگاه‌ها و با کیفیت‌ترین قطعات برای خودروی خود باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.