لوله یو پی وی سی UPVC  استخر

 خرید لوله و اتصالات یو پی وی سی جهت لوله کشی استخر و جکوزی با توجه به مقاومت بسیار بالای آن در برابر فشار و خورندگی مواد شیمیایی و عوامل طبیعی انتخاب هوشمندانه‌ای است.

لوله UPVC قادر به تحمل دما تا ۵۰ درجه سانتیگراد و ۱۶ بار فشار می‌باشد. به همین دلیل است که به عنوان لوله استخری و سیستم تصفیه آب از آن ها استفاده می‌شود.

لوله یو پی وی سی که در بازار ایران به نام لوله هیدروپول نیز شناخته شده اند، جایگزینی ایده‌آل برای لوله‌های گالوانیزه است. چرا که برخلاف آنها به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نخواهند شد.

از طرفی لوله‌ UPVC بر خلاف لوله های پلی اتیلن از مواد بی رنگ و بدون مزه ساخته شده و هیچ اثری بر روی مایعات نخواهد گذاشت. به همین جهت برای انتقال آب در لوله کشی آب سرد منزل و خطوط انتقال آب آتش نشانی منازل (خطوط اطفا حریق) نیز از این لوله‌ها استفاده می‌شود.

در صنعت استخر و جکوزی می‌توان لوله های فشار قوی هیدروپول یا همان لوله یو پی وی سی را یکی از پرکاربردترین موارد دانست. در ادامه این مطلب از فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو به معرفی بیشتر این محصول پرداخته‌ایم.

اصلی‌ترین مشخصات لوله یو پی وی سی UPVC

لوله یو پی وی سی از مشخصات و ویژگی‌های زیر برخوردار است. همین مشخصات کمک نموده است تا سهم زیادی از لوله و اتصالات فشارقوی را در صنعت استخر و جکوزی به خود اختصاص دهد.

لولهUPVC

مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط محیطی و عوامل فیزیکی

لوله UPVC استخری دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل اشعه ماورابنفش خورشید، ضربه خوردن، سایش و سایر عوامل محیطی دیگر است. مقاومت این لوله‌ها در برابر سایر نمونه‌های موجود در بازار از جمله؛ لوله‌های سفالی، فلزی، سیمانی و پلیمری مقاومت بسیار بالا و عالی در برابر ضربه‌ دارا است. لازم به ذکر است که با افزایش میزان دما، مقاومت این لوله‌ها در برابر فشار کاهش خواهد یافت.  MRS معرفی شده برای انواع این لوله‌ها در حدود 25 مگاپاسکال است.

تابش خورشید و یا سرمای شدید نمی‌تواند بر کیفیت این لوله‌ها تاثیر منفی بگذارد.

لوله UPVC رسوب نمی‌گیرد

یکی از عمده مشکلات در سیستم‌های لوله کشی گالوانیزه و پلیمری و استیل، رسوب گرفتن آن می‌باشد. اما با توجه به ساختار لوله یو پی وی سی و صیقلی بودن سطح داخلی این لوله ها می‌توانید از این جهت اطمینان خاطر داشته باشید که لوله های UPVC به هیچ عنوان رسوب نمیگیرند، در نتیجه با خرید و نصب این لوله‌ها در ارتباط با افت فشار و یا بروز مشکل برای شیرآلات به دلیل رسوب گرفتن هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت.

طول عمر بالا

قطعا طول عمر بالا را می‌توان یکی از اصلی‌ترین برتری‌های این سیستم لوله کشی دانست. لوله یو پی وی سی دارای ساختاری بسیار مقاوم است. این ساختار به هیچ عنوان نفوذپذیر نخواهد بود و در مقابل سیالات مختلف دوام بسیار بالایی دارد. در نتیجه به افزایش دوام و ماندگاری این لوله‌ها کمک بسیار بالایی خواهد کرد. میتوان عمر متوسط لوله‌های یو پی وی سی را در حدود 60 سالل تخمین زد و همچنین لازم به ذکر است که محصولات جدید لوله های یو پی وی سی هیدروپول، افزودنی هایی دارد که این محصولات را ضد ضربه کرده است.

تحمل حرارت بالا

با خرید لوله یو پی سی می‌توانید از بابت مقاومت آن در برابر آتش اطمینان خاطر داشته باشید. این لوله مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت آتش دارد. به همین منظور هم در حوادث آتش سوزی به دلیل آتش نگرفتن این لوله ها، انتقال آتش بین طبقات انجام نمی شود.

دوام بسیار بالا در آب بندی لوله UPVC

قطعا یکی از مشخصه‌های اصلی در سیستم لوله کشی آب بندی دقیق و قوی است که در لوله و اتصالات upvc در فرایند سه مرحله ای

  1. کلینر
  2. پرایمر
  3. چسب

آببندی تضمین میشود، هم چنین در انواع لوله UPVC شاهد استفاده از حلقه‌های آب بند (فلنچ آببند) هستیم که کمک می‌نماید آب بندی لوله و سازه بتنی نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

فروشگاه آبیکو

لوله یو پی وی سی انتخابی مناسب برای همه مناطق

با توجه به مقاومت بسیار بالای لوله یو پی وی سی در برابر شرایط جوی مختلف و سازگاری بالای آن، می‌توان از این لوله در شرایط جوی و مناطق آب و هوایی مختلفی استفاده کرد. این لوله ضریب انبساط طولی بسیار پایینی دارد، در نتیجه در برابر گرما و یا سرما تغییر طولی نداشته و اتصال را رها نخواهد کرد.

میزان آلودگی کمتر

لوله‌های یو پی وی سی با توجه به سطح صاف و صیقلی که دارند فشار را کاهش نخواهند داد. از طرفی برخلاف لوله‌های سیمانی و فلزی هیچ آلودگی در این لوله‌ها موجود نیست. در نتیجه آلودگی آب به میزان بسیار چشمگیری کاهش خواهد داشت. در لوله‌های فلزی با توجه به پستی و بلندی‌هایی که دارند شاهد تجمع ذرات معلق در آب و جلبک‌ها هستیم. اما در لوله یو پی وی سی چنین مشکلاتی بروز نخواهد کرد. به همین دلیل کاهش دبی را نیز تجربه نخواهید کرد.

نصب آسان و سریع لوله upvc

نصب کلیه نمونه‌های لوله و اتصالات یو پی وی سی بسیار آسان و سریع است. از طرفی هزینه‌های مرتبط با راه‌اندازی آنها بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. همچنین باید بدانیم که تنوع اتصالات یو پی وی سی بخصوص برند پیمتاش ترکیه بسیار زیاد است و این موضوع باعث میشود که لوله کش های محترم محدودیت کمتری در لوله گذاری استخر و جکوزی داشته باشند.

فروشگاه-آبیکو

لوله یو پی وی سی چه کاربردهایی دارد؟!

با توجه به تمامی مزیت‌های بیان شده در بالا، می‌توان لوله یو پی وی سی را یکی از کاربردی‌ترین لوله‌ها در صنعت استخر و جکوزی دانست. از نمونه دیگر کاربردهای این لوله می‌توان به مواردی چون؛

  • استفاده از لوله upvc در تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب اشاره نمود.

  • انتخابی ایده‌آل برای دستگاه RO

  • لوله‌ای مطمئن برای استخرهای ماهی و آکواریوم

  • راهکاری ایده‌آل برای انتقال مواد شیمیایی و اسیدی

  • مورد کاربرد در برج‌های خنک کننده و چیلرها

  • مورد استفاده برای لوله کشی در دمای کمتر از 50 درجه سانتیگراد

قیمت لوله یو پی وی سی

با توجه به استفاده از مواد UPVC در تولید انواع لوله یو پی وی سی، و نوسانات قیمتی موجود در بازار قطعا نمی‌توان قیمت مشخصی برای این محصول بیان نمود. اما شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت لوله یو پی وی سی از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاه آبیکو به نشانی https://abiko.ir/لوله-upvc/ و یا تماس با بخش فروش ما از بروزترین قیمت این محصول مطلع شوید.

https://abiko.ir

02177899641

09916666470

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.