رونمایی از محصولات جدید در جشن ۱۷ سالگی خانواده‌ی بزرگ هافمن

با حضور مدیرعامل محترم گروه صنعتی هافمن دکتر محمد حمیدیه، برخی مسئولان دولتی، و جمعی از مدیران این شرکت و بیش از ۳۵۰ نفر از نمایندگان فروش در و پنجره‌های هافمن و سایر اعضای این خانواده بزرگ جشن ۱۷ سالگی هافمن برگزار شد.

هافمن تنها تولید کننده‌ی دانش بنیان در صنعت UPVC در ایران، در طی مراسمی که چهارشنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۱ در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید از محصولات جدید خود رونمایی کرد.

هافمن

مدیر فروش و بازاریابی، معاونت تولید و برنامه ریزی و نیز مدیر امور مشتریان هافمن در این مراسم طی ایراد سخنرانی‌های خود به تبیین استراتژی‌ها و چشم اندازهای جدید این برند برای خانواده‌ی بزرگ هافمن پرداختند.

هافمن1

برند هافمن نام آشنایی در صنعت در و پنجرههای UPVC است که به عنوان یکی از رهبران بازار تولید پروفیل‌های UPVC شناخته می‌شود. هافمن تولیدکننده‌ی برتر پروفیل‌های در و پنجره UPVC و برند محبوب سال از نگاه مصرف‌کنندگان است. این برند با بیش از 2۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه و اخذ انواع استانداردهای ملی و بین‌المللی و گواهی دانش بنیان در موقعیتی قرار دارد که تلاش می‌کند با یک طرح ملی از اتلاف انرژی در کشور بکاهد و قدمی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی بردارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.