پارتیشن بندی اداری

برای تقسیم بندی فضاها می توانید از پارتیشن اداری مدرن استفاده کنید. امروزه در و دیوار در طراحی داخلی بسیار کمتر از گذشته استفاده می شود و تقریبا می توان گفت در بسیاری از موارد از طراحی حذف می شوند.

پارتیشن اداری جایگزین مناسبی برای این تقسیم بندی هستند. چرا که هم فضاها را از هم تفکیک می کنند و هم ارتباط مناسبی بین قسمت های مختلف برقرار می کند و به بهبود ارتباطات کاری کمک قابل توجهی می کند.

پارتیشن بندی فضاها اصولا بر مبنای کاربری هر فضا صورت میگیرد، ما در طرح پرداز پایا برای فضاهایی با کاربری اداری و رسمی پارتیشن های چوبیMDF  و شیشه را توصیه میکنیم تا فضاهای مدیریت، معاونت و بخش های اداری کاملا از هم تفکیک شوند.

با حفظ حریم هر بخش ،توزیع مناسب نور طبیعی در محیط های اداری حائز اهمیت است از آنجایی که تمامی پنجره ها اصولا در اطراف فضا قرار دارند برای رساندن نور طبیعی به پارتیشن ها از شیشه استفاده می شود.

طرح-پرداز

در محیط های OPEN OFFICE و دوستانه توصیه طرح پرداز پایا استفاده از آلومینیوم و شیشه است برای آنکه فضا به دور از فضای رسمی و کسل کننده اداری باشد، انتخاب پارتیشن های تمام شیشه ای یا آلمینیوم و شیشه  گزینه ای مناسب برای پارتیشن بندی فضاها محسوب می شود. چرا که این نوع پارتیشن ها هم قابلیت تفکیک فضا را دارند و هم شفافیت فضا و ارتباطات در محیط کار را حفظ می نمایند.

طرح پرداز پایا

 طرح پرداز پایا صفر تا صد طراحی، تولید و نصب پارتیشن را با توجه به کاربری هر فضا انجام میدهد از جمله شاخص ترین پروژه های طراحی و اجرا شده در شرکت طرح پرداز پایا میتوان به پارتیشن بندی ساختمان مرکزی بانک گردشگری (ترکیبی از آلومینیوم، شیشه، کرکره) دفتر اداری آژانس مسافرتی علی بابا (تمام شیشه (frameless دفتر کارخانه ایران رادیاتور (MDF) ساختمان معماری دانشگاه آزاد قزوین ( ترکیبی از MDF و شیشه)، دفتر اداری کارخانه ایستک (ترکیبی از آلمینیوم، شیشه، ام دی اف) و ساختمان بهشت زهرا (ترکیبی از شیشه سکوریت و  (MDF اشاره کرد.

که در هر یک از این مجموعه ها تمامی الزامات کارفرما مبنی بر ایجاد محیطی رسمی یا دوستانه، رعایت نکات امنیتی، استفاده از متریال با کیفیت رعایت شده است لازم به ذکر است تمامی پروژه های طراحی شده توسط طرح پرداز پایا در هماهنگی کامل با دکوراسیون داخلی محیط اجرا می شوند تا علاوه بر تفکیک فضاها، در نهایت سیستمی یکپارچه و زیبا خلق شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.