با خواص خوشمزه ترین میوه های تابستونی بیشتر آشنا شوید

 در فصل پاییز و زمستان تنها می‌توان با پرتغال، نارنگی، کیوی، و چند میوه دیگر از مهمان پذیرایی کرد، در حالی که در فصل تابستان انواع میوه ها در دسترس خواهند بود. حتی با خرید اینترنتی میوه در تابستان، می‌توانید میوه‌های زمستانی نیز میل کنید.

از جمله میوه‌ های تابستانی می‌توان به شاه توت و طالبی اشاره کرد که جزء مفیدترین انواع میوه ها به حساب می‌آیند. تا چه حدی با خواص شاتوت، خواص طالبی و آب طالبی آشنایی دارید؟ شاید در گرمای طاقت‌فرسای تابستان رفتن به میوه فروشی برای شما سخت باشد، با خرید اینترنتی میوه کار خود را راحت کنید.

زردآلو رفع ‌کننده مشکلات گوارشی

یکی از میوه های تابستانی جذاب زردآلو است که از اواخر بهار یا اوایل تابستان در میوه فروشی‌ها دیده می‌شود. زردآلو علاوه بر طعم شیرینی که دارد، جزء میوه‌های آبدار و مفید به حساب می‌آید.

در واقع با خرید زردآلو هم از طعم آن لذت می‌برید و هم به دستگاه گوارش خود کمک می‌کنید. در ضمن این میوه تابستانی را می‌توان در تهیه مربا و حتی کیک‌های خانگی نیز استفاده کرد. به هنگام خرید به سفتی و البته رسیده بودن این میوه توجه داشته باشید.

 برخی از زردآلوهای له بیشتر برای تهیه لواشک یا مربا مناسب خواهند بود. خرید اینترنتی میوه کار شما را ساده کرده است، لازم نیست برای خرید این میوه خوشمزه تابستانی از خانه خارج شوید.

شاتوت خوشمزه ‌ترین میوه جنگلی فصل تابستان

شاتوت یا شاه توت یکی از بهترین میوه های فصل تابستان به حساب می‌آید که نه تنها برای ما انسان‌ها جذابیت دارد بلکه کرم ابریشم نیز تنها برگ‌های این میوه تابستانی را می‌خورد. گذشته از طعم شیرین شاتوت، می‌توان به خواص قابل توجه آن اشاره کرد. در ادامه ۱۰ مورد از خواص شاتوت را برای شما توضیح می‌دهیم:

  1. ارزش غذایی بالا و سیر کننده معده

  2. درمان انواع بیماری‌های قلبی

  3. کمک‌ به درمان دیابت

  4. رفع کم‌خونی

  5. رفع مشکل ورم مفاصل

  6. تامین ویتامین ث و آهن بدن

  7. رفع‌کننده مشکلات پوستی

  8. انتقال و تامین اکسیژن بدن

  9. کمک‌کننده به انعقاد خون

     ۱۰.حفظ سلامتی استخوان

از آنجایی که شاتوت میوه حساسی است و این احتمال وجود دارد که در میوه فروشی‌ها له شود یا چند روز آفتاب بخورد، شما با سر زدن به سایت فروش میوه می‌توانید به صورت اینترنتی برای خرید میوه مورد نظر خود اقدام کنید. یکی از خدمات اسنپ فود فروش میوه اینترنتی است، بنابراین با این میوه فروشی آنلاین خیلی راحت خرید خود را تکمیل کنید.

شاتوت

 ده مورد از خواص طالبی و آب طالبی

یکی از بهترین میوه هایی که در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد، میوه طالبی خواهد بود. کالری طالبی خیلی چشمگیر نیست، بدین‌ترتیب نگران قند آن یا اضافه وزن خود نباشید، طالبی برعکس کالری کمی که دارد از فیبر بالایی برخوردار است. از این‌رو به گوارش و هضم غذای شما کمک بسیاری می‌کند.

این میوه شیرین و آبدار بیشتر از اینکه جزء میوه جات به حساب آید، بخشی از صیفی‌جات است و همچنین جزء میوه های گوشتی، شیرین، و آبدار تابستان محسوب می‌شود. این میوه تابستانی شیرین فواید و کاربردهای زیادی دارد که در این بخش تنها به 10 مورد از خواص طالبی و آب طالبی اشاره خواهیم کرد:

طالبی

  1. حفظ سلامتی مادر و جنین در دوران بارداری

  2. کمک به لاغری و تناسب اندام

  3. رفع مشکل دیابت

  4. رفع مشکلات پوست و زیبایی

  5. جلوگیری از ریزش مو یا کمک به رشد موی سر

  6. تامین ویتامین‌های آ و ث برای جوان‌سازی پوست

  7. مرطوب‌کننده پوست به صورت طبیعی

  8. تامین آهن و مس مورد نیاز بدن کودکان

  9. رفع‌کننده مشکل کم‌خونی نوزادان

  10. تامین ویتامین ب کودکان و افزایش اشتهای آنها

قبل از خرید اینترنتی میوه طالبی از عدم حساسیت به این میوه مطمئن شوید. در برخی موارد ممکن است پوست یا دستگاه گوارش شما به طالبی حساسیت نشان دهد. در غیر این صورت با خرید آنلاین میوه های تابستانی همانند طالبی می‌توانید در منزل خود از طعم خوش طالبی و آب طالبی لذت ببرید.

خرید اینترنتی میوه  

از آنجایی که فصل تابستان گرم‌ترین فصل سال است، بدون‌شک بیرون رفتن از خانه برای خرید برخی وسایل سنگین و حمل آنها تا منزل برای شما سخت خواهد بود.

با راه‌اندازی خدمات فروش آنلاین میوه لازم نیست شما در این فصل گرم میوه های سنگین خود را تا منزل حمل کنید زیرا این امکان وجود دارد که به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل کارتان کیسه‌ای پر از میوه تابستانی مورد نظرتان را دریافت کنید. با ثبت سفارش خود در سایت اسنپ فود می‌توانید میوه دلخواهتان را تحویل بگیرید.  

ایمیل اسنپ فود:   info@snappfood.ir

نصب اپلیکیشن : snappfood

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.