معرفی و بررسی سیستم پخش و سفارش گیری سپیدار

 این نرم افزار برای کمک به تولیدکنندگان در مدیریت همه چیز از کنترل موجودی و پردازش سفارش گرفته تا حسابداری، مدیریت زنجیره تامین، فروش، پشتیبانی مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت مالی طراحی شده است.

نرم افزار پخش و سفارش گیری، یک راه‌حل همه کاره است که برای ارائه یکپارچه سازی آسان‌تر و اطلاعات به روز طراحی شده است. در این مقاله در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد و در نهایت به معرفی و بررسی سیستم پخش و سفارش گیری سپیدار می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

منظور از سیستم پخش و سفارش گیری چیست و چه مشاغلی به آن نیاز دارند؟

همان‌طور که در ابتدای متن بیان کردیم، سیستم پخش و سفارش گیری، یک بسته کاربردی است که به سازمان کمک می‌کند فرآیند زنجیره تامین خود را مدیریت کند. برخی از سازمان‌ها از راه حل‌های سازمانی استفاده می‌کنند که عملکرد دو یا چند بخش را ترکیب می‌کند که مستقیماً بر موجودی کالا تأثیر می‌گذارد.

عملکردهای مختلف در یک برنامه نرم افزاری توزیع می‌تواند به مدیریت موجودی، پیش‌بینی، سفارشات خرید، حسابداری و مدیریت ارتباط با مشتری کمک کند. نرم افزار پخش مویرگی، برای آن دسته از شرکت‌هایی که عملیات پخش و توزیع مویرگی را در کنارسایر انواع فروش دارند، مناسب است. با توجه به این سیستم شما به‌راحتی می‌توانید مسیرهای سفارش گیری را ثبت کرده و برنامه‌ریزی‌ها را بر اساس آن انجام دهید.

در کنار همه‌ی این‌ها، این مورد را هم اضافه کنیم که برای  شرکت‌هایی که بحث خرید و فروش کالا را ندارند و پخش به صورت مویرگی، جزء فعالیت‌هایشان نیست، این بسته را پیشنهاد نمی‌کنیم.

سیستم سفارش گیری

کاربردهای سیستم پخش و سفارش گیری

نظارت بر سطح موجودی در زمان واقعی هر محصولی که در انبارهای شرکت ذخیره می‌شود، از وظایف مهم سیستم پخش است. مدیریت موجودی مشخص می‌کند که چه محصولاتی رو به اتمام هستند و باید دوباره سفارش داده شوند تا بتوانند تقاضا را برآورده کنند. پیش‌بینی تقاضای محصول بر اساس تاریخچه سفارش مشتری یک کار خودکار است که نرم افزار مالی می‌تواند پس از تعریف پارامترهای خاص آن را مدیریت کند. این سیستم به اندازه کافی انعطاف‌پذیر است تا کارمندان بتوانند آن پارامترها را در صورت لزوم به صورت دستی تنظیم کنند، در صورتی که تقاضا از سطح عرضه خارج شود.

از آنجایی که مدیریت زنجیره تامین عمدتاً توسط فروش هدایت می‌شود، سیستم‌های سازمانی ممکن است برای دستیابی به نوعی اتوماسیون بین بخش‌های فروش و عملیات استفاده شوند. برای مثال، تولیدکننده‌ای که مستقیماً به حساب‌های خرده‌فروشی می‌فروشد، ممکن است نرم افزار توزیعی را خریداری کند که سفارش‌های فروش را به‌طور خودکار به سیستم رایانه‌ای انبار منتقل می‌کند. سپس سیستم موجود در انبار این سطوح موجودی را از محل خود کسر می‌کند و سفارشات تجدید را از تامین کنندگان یا مراکز توزیع اصلی تولید می‌کند.

یک سیستم کامپیوتری انبار همچنین ممکن است سفارشاتی را برای انتخاب کنندگان ایجاد کند تا مکان‌یابی، انجام و بسته‌بندی را برای تحویل بگیرند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ممکن است در برخی از بسته‌های نرم افزاری توزیع گنجانده شود. این تابع قیمت گذاری، سطوح سفارش از فروش و فرآیند سفارش را مدیریت می‌کند.

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین ممکن است شامل عملکردهای فروش و حسابداری نیز باشد. همه سازمان‌ها از این استفاده نمی‌کنند، اما می‌تواند شامل یک دفتر کل برای ثبت تراکنش‌های حسابداری باشد. توابع مدیریت مالی، حساب‌های پرداختنی و حساب‌های دریافتنی را بر اساس سفارش‌های دریافتی از فروش ایجاد و پیگیری می‌کنند.

سیستم پخش مویرگی

ویژگی‌های سیستم پخش و سفارش گیری سپیدار

سیستم پخش مویرگی سپیدار، با برخورداری از امکاناتی مانند ماژول فروش، در کنار ماژول‌های انبار، امکان پاسخ‌گویی به پیچیدگی‌های فرآیند فروش مویرگی را فراهم کرده است. از مهمترین ویزگی‌های این سیستم می‌توان به موارد زیراشاره کرد:

  • مدیریت فرآیند وصول مطالبات با تهیه لیست

  • تعیین مناطق و مسیرهای مرتبط با سفارش گیری و توزیع کالا

  • امکان زمان‌بندی برای مراجعه حضوری ویزیتورها

  • امکان مشخص کردن خط فروش کالا و محدودیت سقف سفارش گیری

  • امکان دریافت سفارشات و درخواست‌های مرجوعی به صورت آنلاین

  • امکان دریافت علل عدم مراجعه به مشتریان و ثبت سفارش ویزیتورها به صورت آنلاین

  • امکان تهیه لیست‌های توزیع کالا به تفکیک مامور پخش و وسیله حمل‌ونقل

نرم افزار پخش مویرگی سپیدار؛ راه حل کسب و کارها برای مدیریت پیچیده فرایند فروش مویرگی

فرآیند فروش و پخش همراه با تعداد زیاد مشتریان، پراکندگی جغرافیایی آنان و حجم زیاد عملیات روزانه‌ از جمله چالش‌هایی است که شرکت‌های پخش با آن مواجه هستند و برای پاسخ‌گویی مناسب و به‌موقع، نیازمند افزایش دقت و کارایی هستند.

نرم افزار پخش مویرگی سپیدار پاسخی یکپارچه برای شرکت‌هایی است که عملیات فروش و توزیع مویرگی را در کنار سایر انواع فروش به‌عنوان یک بخش بسیار مهم عملیات فروش خود دارند و می‌خواهند آن‌ را به‌شکل متمرکز، یکپارچه و انعطاف‌پذیر مدیریت کنند.

سیستم پخش سپیدار افزون‌بر برخورداری از امکانات اصلی ماژول فروش در کنار ماژول‌های انبار، دریافت و پرداخت و دفتر کل نیازمندی‌های این کسب‌وکارها را به‌خوبی پاسخ می‌دهد و با انعطاف‌پذیری بالا، امکان پاسخ‌گویی به پیچیدگی‌های فرآیندهای فروش مویرگی را فراهم کرده است.

نرم افزار سپیدار با کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد به یکی از انتخاب‌های اصلی کسب و کارهای مختلف در بازار نرم افزارهای حسابداری تبدیل شده است. این نرم افزار با داشتن برنامه آموزشی جامع و کاربردی در کنار پشتیبانی منحصر به فردی که دارد انتخابی بی‌نظیر برای کسب و کارهای مختلف در ایران است.

شرکت سپیدار سیستم فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و در این مدت کوتاه توانسته به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم افزار حسابداری در ایران تبدیل شود. اگر قصد تهیه و استفاده از نرم افزارهای مالی سپیدار سیستم را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت سپیدار سیستم مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۸۱۰۲۲۰۰۰ تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سؤالات شما عزیزان هستند.

شماره تماس فروش نرم افزار حسابداری سپیدار: ۰۲۱۸۱۰۲۲۲۲۲

ایمیل واحد فروش: sales@sepidarsystem.com

آدرس شرکت سپیدار آسیا: تهران – میدان ونک، خیابان عطار، پلاک ۲۰

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.