اهمیت پیک موتوری آنلاین تهران و شهرستان ها

 به نظر شما سفر با موتور لذت‌بخش‌تر است یا خودرو سواری؟ کسانی که موتور سواری را تجربه کرده‌اند می‌دانند که هیچ وسیله نقلیه‌ای به اندازه موتور نمی‌تواند آن‌ها را زود به مقصد برساند. همچنین موتور کابین و سقف ندارد و دست شما را برای دیدن محیط اطرافتان نمی‌بندد! به همین خاطر است که موتور سواری را می‌توان یک تجربه ناب برای مسافرت‌های درون‌شهری در نظر گرفت.

در گذشته فقط کسانی که موتور داشتند می‌توانند سواری با این وسیله نقلیه هیجان‌انگیز را تجربه کنند؛ اما این روزها اسنپ بایک این امکان را برای همه شهروندان تهران و شهرستان‌ها فراهم کرده است که بدون نیاز به جمع کردن پول و خرید موتور، سفرهای درون‌شهری خودشان را با این وسیله انجام دهند.

علاوه بر سفرهای درون‌شهری، پیک موتوری‌ها وظیفه ارسال بسته‌های مختلف را از غذا تا لباس و خوار و بار هم بر عهده دارند؛ بنابراین کسانی که می‌خواهند سفارششان سریع به مقصد برسد و مشتری معطل نشود هم می‌توانند روی این وسایل نقلیه تند و سریع حساب باز کنند.

ثبت سفارش پیک موتوری رفت و برگشت

تاکسی‌های درون‌شهری معمولاً مسیر مشخصی دارند و در یک خط ثابت مسافران را بین مبدأ و مقصد جابجا می‌کنند. این خط ثابت می‌تواند کوتاه یا طولانی باشد و هر مسافری برای برگشتن به نقطه شروع سفرش باید تاکسی جدیدی بگیرد. این موضوع تا وقتی که یکبار قرار است بین مبدأ و مقصد جابجا شوید مشکلی ندارد، اما وقتی پای جابجایی چندباره از مبدأ تا مقصد مطرح می‌شود، فقط پیک موتوری است که می‌تواند مشکل شما را حل کند.

با ثبت درخواست پیک موتوری در سوپر اپلیکیشن اسنپ این امکان را دارید که بین مبدأ و مقصد بارها و بارها جابجا شوید، بدون اینکه زمان و هزینه خیلی زیادی بپردازید. کسانی که می‌خواهند محصولات خودشان را برای مشتریان مختلفی که در شهرشان هستند ارسال کنند هم می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

برای برگشتن پیک به مبدأ سفر نیازی به هماهنگی تلفنی و بارها و بارها استفاده از اپلیکیشن ندارید، بلکه با فعال کردن دکمه برگشت در سوپر اپلیکیشن اسنپ پیک به محض رسیدن به مقصد دوباره سمت مبدأ برمی‌گردد.

اضافه کردن نشانی‌های منتخب

همه افراد در طول روز ممکن است بارها و بارها بین مقاصد مختلف جابجا شوند و سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری مختلفی را تجربه کنند. هر سفر آدرس مشخصی را دارد و ممکن است مسافران فقط یکبار در طول عمرشان در این مسیر تردد داشته باشند. برای این سفرها می‌توانید پیک موتوری را همان لحظه درخواست دهید تا شما را به مقصدی که مد نظرتان است برساند.

اما برای کسانی که مسیر همیشگی خودشان را می‌خواهند با پیک موتوری یا اسنپ بایک طی کنند چه راهی وجود دارد؟ آیا این گروه هم باید دائم آدرس خودشان را در سوپر اپلیکیشن اسنپ وارد کنند تا پیک آن‌ها را به مقصد برساند یا خیر؟ با توجه به اینکه کارهای تکراری مخصوصاً پیدا کردن لوکیشن یا موقعیت روی نقشه خسته کننده است و هر کسی دوست دارد فقط یکبار این کار را انجام دهد، سوپراپ اسنپ امکان اضافه کردن نشانی‌های منتخب را در نظر گرفته است.

این امکان برای کسانی که می‌خواهند برای رفتن به محل کارشان درخواست پیک موتوری دهند یا اینکه همیشه یک مسیر را طی کنند در نظر گرفته شده است. حتی کسانی که می‌خواهند بسته غذایی و... برای مشتریان ثابت خودشان ارسال کنند هم می‌توانند آدرس آن‌ها را به عنوان آدرس منتخب وارد کرده و به راحتی سفارش‌های مشتریانشان را آماده کرده و در کمترین زمان برای آن‌ها بفرستند.

امکان اضافه کردن راهنمای هم راه

پیک دقیقاً بسته را باید به کسی تحویل بدهد؟ آیا آدرسی که روی نقشه مشخص شده گنگ است و با توضیح دادن می‌توانید این مسیر را برای پیک موتوری شفاف کنید؟ راهنمای همراه همان قسمتی است که می‌توانید هر توضیحی برای سفرتان با اسنپ بایک یا ارسال بسته‌ها با اسنپ باکس دارید در آن وارد کنید. این توضیحات مانند یک راهنما مسیر حرکت و نحوه ارسال بسته را برای پیک شفاف می‌کنند تا بهتر بتواند رضایت سرویس گیرنده‌ها را جلب کند.

سفر ارزان با وارد کردن کد تخفیف

چقدر پول کرایه تاکسی یا پیک موتوری در طول ماه می‌پردازید؟ اگر عددی که برای رفت و آمد با این وسایل نقلیه در نظر گرفته‌اید زیاد است، کد تخفیف اسنپ بایک می‌تواند یک گزینه عالی برایتان باشد. این کد تخفیف را در باکسی که مشخص شده وارد کنید و سفری ارزان برای خودتان رقم بزنید. البته کدهای تخفیف پیک موتوری اسنپ برای اسنپ باکس و وانت‌های سبک و سنگین هم کار می‌کنند. فقط باید کدی که برای ارزان شدن این حمل و نقل‌ها در نظر گرفته شده را پیدا کرده و در هزینه‌های ارسال بسته‌هایتان تا حد امکان صرفه جویی کنید.

https://snapp.ir/bike-delivery/

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.