خرید اقساطی سیم کارت از مای رند بدون ضامن فراهم شد

 زیرا این سیم کارت ها، می توانند در مسیر موفقیت افراد تاثیرگذار باشند. اما متاسفانه قیمت شماره های رند، خیلی بالا رفته است. اگر شما هم قصد خرید سیم کارت رند دارید، اما نمی توانید هزینه آن را بپردازید، نگران نباشید! مای رند خرید سیم کارت به صورت اقساطی بدون ضامن، چک و سفته را برای شما فراهم کرده است.

برای جزئیات بیشتر درباره خرید سیم کارت اقساطی، ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید:

چرا بهتر است برای شروع کسب وکار از سیم کارت رند استفاده کنیم؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، برخی افراد به دلیل شرایط کاری یا هر دلیل دیگری، تمایل دارند تا سیم کارت های رند خریداری کنند. می توان علت این امر را در موارد زیر بررسی کرد:

• ماندگاری شماره های رند در ذهن مخاطبان

اغلب افرادی که دارای کسب و کار هستند بر این باورند که اگر یک شماره رند داشته باشند، شماره آن ها بهتر در ذهن مشتریانشان می ماند. این عامل را می توان به عنوان یک مزیت بزرگ برای این دسته از افراد در نظر گرفت. شما می توانید با خرید سیم کارت های رند از هر فرصتی برای جذب مشتری استفاده کنید. 

• تاثیر خطوط رند در برند سازی

اگر شما قصد دارید تا برند کسب و کار خود را توسعه دهید، و مشتریان خود را برای همیشه نگه دارید باید بتوانید از هر فرصتی که دارید برای یادآوری برند کسب و کار خود استفاده کنید. این که شما دارای چه شغلی هستند مهم نیست. اما شما باید توانایی انتقال توانمندی ها و عقاید خود را به مخاطبتان داشته باشید. حال اگر برای برند سازی شخصی مصمم هستید، بهتر است استفاده از سیم کارت های رند را نیز در برنامه خود قرار دهید. استفاده از این سیم کارت ها به شما کمک می کند تا بتوانید برند خود را به مخاطبتان یادآوری کنید. 

• تاثیر خطوط رند در پرستیژ شما

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به کوچکترین جزئیات اهمیت می دهید، استفاده از یک خط رند می تواند در تصویر سازی شخصیت شما تاثیر بگذارد. به عنوان مثال: تصور کنید شما یک پزشک یا طراح داخلی هستید که شماره رند شما بر روی کارت ویزیتتان درج شده است. یقینا زمانی که بیمار یا مخاطب شما شماره رند شما را مشاهده کند با خود به این نتیجه خواهد رسید که شما فردی هستید که به کوچکترین جزئیات حتی شماره تماس خود، توجه می کنید در نتیجه می توانید یک فرد قابل اعتماد باشید. یا اگر فردی هستید که تمایل دارید همیشه خاص باشید، استفاده از یک خط رند، می تواند در این خاص بودن شما سهیم باشد. 

حال اگر تصمیم خود را برای خرید خط رند گرفته اید، اما به دلیل گران بودن آن، قصد خرید سیم کارت معمولی را دارید بهتر است دست نگه دارید. شما با خرید سیم کارت اقساطی از مای رند می توانید صاحب یک سیم کارت رند شوید. تیم فروش سیم کارت در مای رند به افرادی که نمی توانند به صورت نقدی، سیم کارت مد نظر خود را خریداری کنند، سیم کارت قسطی می دهد. مزیت خرید طرح اقساطی این است که شما می توانید بدون هیچ ضامن، چک و سفته ای سیم کارت خود را خریداری کنید. ما به شما اعتماد کامل داریم و شرایطی را برای شما مهیا ساخته ایم تا شما نیز  بتوانید از این شماره های محبوب برخوردار شوید. 

استفاده از سیم کارت های رند برای چه افرادی مناسب است؟

نخست باید این موضوع را مطرح کنیم که نوع خدمات و کیفیتی که سیم کارت های رند در اختیار کاربران خود قرار می دهند، هیچ تفاوتی با سایر سیم کارت های معمولی ندارد. در نتیجه کلیه افراد جامعه می توانند از این سیم کارت ها استفاده کنند که البته خرید این سیم کارت ها سرمایه گذاری پر سودی به حساب می آید.

از طرفی این سیم کارت ها متقاضیان زیادی دارند و از قیمت های بالاتری نسبت به سایر سیم کارت ها برخوردار هستند. در نتیجه تمام افراد نمی توانند آن ها را خریداری کنند. اما ممکن است این پرسش برای شما مطرح شود که این سیم کارت ها برای چه افرادی مناسب است؟ برای پاسخ به این پرسش باید بیان کنیم: اصولا افرادی برای این دسته از سیم کارت ها هزینه می کنند که توان مالی پرداخت هزینه را داشته باشند یا به آن ها علاقه مند باشند.

 البته همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم اکثر افرادی که این سیم کارت ها را خریداری می کنند که قصد گسترش کسب و کار، شرکت و مشاغل خود را داشته باشند. اما اگر شما نیز قصد خرید یکی از این سیم کارت ها را دارید، اما از پس هزینه آن بر نمی آیید، ما به شما این نوید را می دهیم که شما می توانید از سایت مای رند https://www.myrond.com/installment-simcard/ سیم کارت اقساطی دریافت کنید. این سیم کارت ها بدون نیاز به ارائه ضامن، چک یا سفته به شما عزیزان اهدا می گردد. 

شماره های رند

آشنایی با شماره های رند

پس از تصمیم گیری درباره سیم کارت اقساطی انتخاب نوع و پیش شماره سیم کارت باید در میان سیم کارت های رند یکی را انتخاب نمایید. ممکن است شماره سیم کارتی، بر حسب نیاز، توان مالی و سلیقه شما، برایتان بهتر از بقیه باشد. خوب است پیش از خرید سیم کارت رند با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید و منطقی تر تصمیم گیری کنید. البته انواع مختلف سیم کارت های رند بسیار متعدد است که ما در این بخش تنها به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم. این شماره ها شامل موارد زیر می شوند:

• رند ترازویی

شماره تماس های رند ترازویی نیز به راحتی در ذهن باقی می مانند. تنها کافی است که عدد میانی به خاطر سپرده شود. سه رقمی که در اطراف عدد میانی قرار دارند دقیقا مانند یک ترازو یکسان می باشند. به عنوان مثال: شماره تماس 1452145 یک شماره رند ترازویی است. 

• رند پله ای از اول، رند سه پله، رند پله ای از آخر

به سیم کارت های که 4 رقم افزایشی یا کاهشی در اول یا در پایان خود دارند، به ترتیب رند پله ای از اول و رند پله ای آخر گفته می شود. این موضوع را با بیان مثالی برایتان روشن می کنیم. شماره 09123536 رند پله ای از اول و شماره ای که با رقم 8887 پایان می یابد رند پله ای از آخر است.

• رند تاریخ تولد

خرید این نمونه از سیم کارت به افرادی که به دنبال یک زندگی لاکچری یا برند سازی هستند، پیشنهاد می شود. این شماره تماس ها با تاریخ تولد افراد خاتمه می یابد. 

• رند آینه ای

این سیم کارت های رند، حداقل 4 شماره دارند که به صورت متقارن در کنار یکدیگر قرار دارند. به عنوان مثال: شماره تماس 4554 رند آینه ای به شمار می رود. خوب است بدانید که این شماره های رند آینه ای از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. شما می توانید با خرید از مای رند، یک سیم کارت اقساطی آینه ای محبوب داشته باشید. 

• رند تکرار ارقام پیش شماره

در این سیم کارت های رند، پیش شماره در شماره تماس تکرار می گردد. به عنوان مثال: اگر پیش شماره سیم کارتی که انتخاب کرده اید 0912 باشد، این رقم در جایی از شماره تماس شما قرار دارد. 

اپلیکیشن مای رند

خرید سیم کارت اقساطی از مای رند در کمتر از 1 ساعت

حال که تصمیم خود را برای داشتن خط رند گرفته اید و قصد دارید از مزایای آن بهره مند شوید، تنها کافی است به آدرس myrond یا اپلیکیشن مای رند مراجعه کنید. شما می توانید انواع مختلف شماره های رند را در این سامانه مشاهده کرده و برای داشتن یک سیم کارت اقساطی و رند اقدام کنید. شما این امکان را دارید تا شماره ای را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.  

امکان خرید از 1 ماه تا 12 ماه با حداقل پیش پرداخت برای خریداران محترم فراهم شده و پس از نوشتن قرارداد مکتوب، سیم کارت در کمتر از 1 ساعت به مشتری تحویل داده و قابل استفاده می باشد. شما لایق بهترین ها هستید. امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.