خبری خوش برای فرزند اولی ها و مادران باردار

در این زمان خرید سیسمونی و تکمیل اتاق خواب نوزاد یکی از دغدغه های مادران و حتی بسیاری از پدران است. هر پدر و مادری دوست دارد بهترین وسایل ممکن را برای نوزاد خود تهیه کند و او را در یک رفاه و آرامش واقعی پرورش دهد.

خرید سیسمونی نوزاد در صورتی که به صورت اصولی و با حفظ استانداردهای مربوط به مراقبت از کودکان و شرایط مادر و فرزند تهیه شود این نتایج را به دنبال دارد اما بالا رفتن قیمت ها و کاهش کیفیت بسیاری از وسایلی که در سیسمونی ها مشاهده می شوند باعث شده است تا بسیاری از والدین نسبت به این مقوله بی تفاوت شوند با این حال ما خبری خوش برای فرزند اولی ها و مادران باردار داریم.

خرید اقلام ضروری سیسمونی نوزاد

ما همواره پیشنهاد داده ایم که پیش از خرید سیسمونی نوزاد بهتر است یک لیست از نیازهای اصلی و ضروری مادر و فرزند تهیه کنید. حتی بهتر است موقعیت تخت خواب کودک در خانه را هم تعیین نمایید؛ به عنوان مثال فرزند شما قرار است از همان بدو تولد یک اتاق جداگانه داشته باشد یا اینکه قرار است برای چند سال اول در اتاق خواب شما بخوابد؟

پاسخ به این سوالات و مکتوب کردن نیازهای اساسی باعث می شود تا در این آشفته بازار که هر روز قیمت ها در حال افزایش هستند مبادرت به خرید وسایل غیر ضروری نکنید و از خرید وسایل ضروری سیسمونی کودک غافل نشوید.

اقلام ضروری سیسمونی ممکن است از یک خانواده به خانواده دیگر متفاوت باشد، بنابراین نمی توان به صورت قطعی در خصوص آن نظر داد با این حال خرید ساک نوزاد که البته به ساک بیمارستان یا ساک کودک هم معروف است و تهیه چند دست لباس نوزادی به همراه خرید سرهمی نوزاد و خرید شیشه شیر و شیردوش به علاوه پوشک و دستمال مرطوب و حوله و پتو و حتی دستکش و پاپوش نوزادی برای روزهای اول ضرورت دارد. خوشبختانه خرید این اقلام هزینه چندانی به دنبال ندارد و شما می توانید همه آن ها را با قیمت مناسب و بعضا ارزان قیمت خریداری نمایید.

خرید سرویس خواب کودک

بدون شک خوابیدن کودک یکی از مهمترین دغدغه های والدین در یکی دو سال اول است. کودکان در این دوره خواب منظمی ندارند و ممکن است باعث آشفتگی والدین شوند. بسیاری از این مسائل به علت عدم رعایت استانداردهای مربوط به خواب کودکان است به همین علت پیشنهاد می شود در صورت امکان یک دست سرویس خواب کودک هم تهیه کنید. این سرویس با توجه به اینکه اتاق کودک از اتاق والدین جداست یا خیر متفاوت خواهد بود.

برای خرید تخت خواب هم نیازی نیست به دنبال نمونه های بسیار گران و لوکس بروید. اگر توانایی مالی شما محدود است می توانید یک گزینه ایده آل با طراحی ساده و قیمت مناسب انتخاب کنید اما در هر صورت به استانداردهای موجود در این زمینه از جمله ارتفاع حفاظ بکار رفته در آن، محکم بودن متریال استفاده شده در تولید تخت خواب و راحت بودن تشک آن توجه کنید. اگر جنس تخت خواب مناسب نباشد و با کوچکترین حرکت دچار تکان های شدید بشود قطعا خواب کودک را مختل می کند.

طراحی اتاق خواب نوزاد

اگر اتاق خواب نوزاد را جدا کرده اید حتما به جنبه های زیباشناسی از جمله طراحی دیوارها و علم فنگ شویی برای جریان انرژی در اتاق توجه کنید. بسیاری از مردم تصور می کنند که جریان انرژی در اتاق خواب کودکان اهمیت چندانی ندارد اما این گونه نیست و برخلاف تصور عامه اجتماع، جریان انرژی در اتاق خواب کودکان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

برای طراحی دیوارها می توانید از پوستر دیواری و کاغذ دیواری استفاده کنید. خرید پوستر دیواری کودک با طرح های ساده و رنگ های ملایم یک گزینه ایده آل است چرا که اتاق خواب نوزادان را نمی توان با طرح های پیچیده و رنگ های تند و گرم طراحی نمود. برای جریان انرژی هم باید همه وسایل اضافه را حذف کنید. شاید شلوغ کردن اتاق خواب با ده ها عروسک و وسیله ای که نوزاد هیچ استفاده ای از آن ها نمی کند جذاب به نظر برسد اما جریان انرژی در اتاق خواب را مختل می کند.

نکاتی که باید در زمان خرید سیسمونی بدانید

  • اغلب وسایلی که در لیست سیسمونی کودک ذکر می شوند استفاده چندانی ندارند و بهتر است از خرید آن ها خودداری کنید.

  • با توجه به اینکه قد و وزن کودک مدام در حال تغییر است از خرید لباس هایی با سایز مشابه در تعداد زیاد خودداری کنید.

  • در صورت خرید سرهمی نوزاد مراقب باشید که حداقل یک سایز از سایز واقعی کودک بزرگ تر باشد چرا که این لباس ها سریعا برای کودک تنگ شده و غیرقابل استفاده می شوند.

  • هرچند امروزه بسیاری از مردم از قنداق کردن کودک خودداری می کنند اما بهتر است شما به رسومات قدیم عمل کنید و او را قنداق کنید. البته قنداق های قدیمی استاندارد بالایی ندارند بنابراین بهتر است خرید قنداق فرنگی را جایگزین کنید.

  • از مهمترین کارهایی که باید پیش از تولد کودک انجام دهید این است که با خرید صندلی کودک ماشین یک جای مناسب و امن را در ماشین شخصی تان برای نوزاد تعیین کنید. اغلب مادران به علت عدم توجه به این مقوله و بغل کردن کودک در ماشین دچار آسیب های عضلانی زیاد در بلند مدت می شوند گذشته از اینکه امنیت کودک را هم در مسافرت های دور و دراز به خطر می اندازند.

  • وسایل غذا خوردن کودکان را به صورت اصولی تهیه کنید. به عنوان مثال خرید صندلی غذای کودک که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد بسیار بهتر از صندلی هایی خواهد بود که این قابلیت را ندارند. یا اینکه بهتر است کلا ظرف و ظروف غذای کودک را جدا کنید.

  • وسایل بهداشتی از جمله دما سنج را تهیه کنید. خرید دماسنج برای کودکان بسیار حائز اهمیت است.

  • خرید دستگاه تهویه مناسب، خرید پیچر و دوربین برای کنترل حرکات کودک و مراقبت از او زمانی که در اتاق حضور ندارید به شدت حاضر اهمیت است.

  • خرید آغوشی و از همه مهمتر خرید کالسکه کودک باعث می شود تا شما بتوانید در همان دوران شیرین اولیه مادر شدن هم فعالیت مناسبی با کودک خود در پارکها، کوچه ها و خیابان ها داشته باشید. این فعالیت های نرم و آهسته برای تقویت روحیه مادر و فرزند و همچنین از بین بردن اضافه وزن دوران بارداری بسیار مفید فایده است.

برای خرید سیسمونی ارزان به کجا مراجعه کنیم؟

قطعا در این اوضاع اقتصادی یکی از مهمترین سوالاتی که برای والدین مطرح می شود این است که برای خرید سیسمونی ارزان به کجا مراجعه کنیم؟ اغلب سیسمونی هایی که در سطح شهرها مشاهده می شوند قیمت بالایی را برای محصولات در نظر گرفته اند چرا که آن ها باید هزینه های مربوط به واسطه ها و اجاره مغازه و فروشنده های استخدام شده و سایر هزینه ها را از طریق فروش کالاها به دست آورند به همین علت شاید موفق به یافتن یک فروشگاه که قیمت منصفانه ای دارد کار راحتی نباشد اما وب سایت دنیای مد با حذف واسطه ها گام مهمی در کاهش قیمت سیسمونی و اجزای مختلف آن برداشته است. شما نیز اگر قصد خرید سیسمونی نوزاد با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارید پیشنهاد می دهیم سری به وب سایت دنیای مد هم بزنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.