دلیل اصلی پرطرفدار شدن دفاتر کار مجازی

 دفاتری که به صورت از راه دور، نیازهای کسب‌وکارها را رفع می‌کنند. به بیان ساده، با ارائه خط تلفن و منشی! فضای کار اشتراکی سروکورپ استرالیا که در تهران نیز شعبه دارد، اما این خدمات را با ارائه فضای کار نیمه‌ وقت، وارد استاندارد جدیدی کرده است. ابتدا ببینیم اساسا دفتر کار مجازی چیست؟

دفتر کار مجازی سروکورپ به طور خلاصه، شامل یک نشانی معتبر، یک خط تلفن ثابت اختصاصی، منشی (نه تلفن گویا) و میز کار اشتراکی به صورت نیمه‌وقت است. دفتر سروکورپ در طبقه ۱۵ برج کیان تهران در خیابان ولیعصر (بالاتر از ظفر) واقع شده است. با دفتر مجازی، اعضا ۸۰ ساعت در ماه مجاز به استفاده از فضای کار اشتراکی هستند و در زمان حضورشان می‌توانند از اینترنت رایگان و چای و قهوه نامحدود بهره ببرند. 

دفتر کار مجازی، پرطرفدارترین سرویس سروکورپ در ایران و نیز در ۱۶۰ شعبه دیگر این شرکت در سراسر دنیاست. یکی از مهم‌ترین دلایل اقبال به این سرویس، آن است که با یک نشانی معتبر، به اعتبار کسب‌وکارها می‌افزاید و با تلفن ثابت و منشی (به جای تلفن همراه یا تلفن گویا) سطح حرفه‌ای بودن آن‌ها را ارتقاء می‌دهد. همچنین با ارائه فضای کار حضوری، نیازهایشان را برطرف و آنها را در مقابل شرایط گوناگون، انعطاف‌پذیری می‌کند.

سروکورپ

خدمات دفتر کار مجازی، مناسب افراد و کسب‌وکارهایی است که احتیاجی به حضور تمام وقت در دفتر کار خود ندارند. از جمله مشاوران، وکلا و فریلنسرها، که زمان زیادی از وقت خود را در جلسه، سفر، دادگاه، یا در مکانی غیر از دفتر کارشان سپری می‌کنند. همچنین دفتر کار مجازی، مناسب کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، تولیدی‌ها و شرکت‌هایی است که خارج از تهران واقع شده‌اند اما یک دفتر نمایندگی در تهران نیز احتیاج دارند. 

در کنار خدمات ویژه و کارآمد، مهم‌ترین نکته دفتر کار مجازی، هزینه آن است که آن را به گزینه‌ای غیرقابل چشم‌پوشی بدل می‌کند. هزینه ماهانه صرفا دو میلیون تومانی، برای داشتن دفتری شیک،‌ مجهز و مدرن ۱۵۰۰ متری در طبقه ۱۵ یک برج،‌ به همراه منشی و خط تلفن! سروکورپ در کنار این‌ها، خدمات دیگری را نیز به اعضاء ارائه می‌کند که شامل دستیار شخصی، اتاق جلسه و اتاق هیات مدیره می‌شود. خدماتی که برحسب نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند و صرفا به اندازه میزان استفاده، هزینه در بر دارند. راهکاری که به بهینه کردن هزینه‌های یک کسب‌وکار، خصوصا در سال‌های آغازین فعالیت، کمک شایانی می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.