بهترین مقصدهای سفر داخلی در بهار

از بهار و زیبایی‌هایش هر چه که بگوییم؛ کم است. دلتان می‌خواهد در این فصل به کجا سفر کنید؟ هر مقصدی را که بگویید؛ در بهترین وضعیت آب و هوایی و آبادانی خود قرار دارد.

اما باز هم از میان آنها، برخی شهرها از دیگر گزینه‌ها برای سفر و رزرو هتل ارزان مخصوصا از مرجع معتبری همچون فلای تودی، بهتر هستند. 

در ادامه با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا بهترین مقصدهای سفر داخلی در فصل بهار را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

شیراز

کمتر کسی آوازه شیراز و حال خوبش در فصل بهار را نشنیده است. سفر در فصل بهار به شیراز، همراه با بوی خوب بهار نارنج و گرفتن حس صمیمیت از مردم خونگرم و بی‌نظیر شیراز است.

از جاذبه‌های معروف تاریخی که در جای جای شهر در دیدرس هستند گرفته تا طعم خوردنی‌های خوشمزه‌ای مثل فالوده که اصلا سفر به شیراز بدون آنها مزه‌ای ندارد، هر چه که بگوییم؛ باز هم کم است! شیراز را باید با گوشت و خون تجربه کرد و خاطرش را برای همیشه به جان سپرد.

اگر به ایران باستان و اصالت تاریخی ایران علاقه دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا برای یک بار هم که شده، از تخت جمشید، مجموعه پاسارگاد و مقبره کوروش، کاخ‌ها، آثار تاریخی به جا مانده از دوران ساسانی، نقش رستم، نقش رجب، مسجد نصیرالملک، مجموعه وکیل، مسجد جامع عتیق، باغ ارم، نارنجستان قوام، باغ دلگشا، قصرالدشت و بسیاری از دیگر جاذبه‌های شیراز در فصل بهار دیدن کنید.

در ضمن، اصلا نگران خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل شیراز نباشید. می‌توانید با ارزانترین قیمت، هم پرواز بخرید و هم بهترین هتل های شیراز را رزرو کنید. 

سفر به اصفهان

به اصفهان، محبوب‌ترین شهر توریستی ایران خوش آمدید! اصفهان یکی از پنج شهر برتر گردشگری ایران است و سالانه و مسافران ایرانی و خارجی بسیاری برای بازدید از آن، راهی این شهر می‌شوند. اما تا به حال، در فصل بهار به اصفهان سفر کرده‌اید؟

تصور کنید در میان سی و سه پل و در نزدیکی زاینده رود ایستاده‌اید و نور ملایم آفتاب، پوست صورت شما را نوازش می‌دهد، نسیم خنکی می‌وزد و بوی آشنای اصفهان شامه شما را از خود پر می‌کند. به هر جایی که چشم می‌اندازید، بناهای تاریخی را در آغوش پهنه آسمان آبی می‌بینید و خوشی سرتاسر وجودتان را فرا می‌گیرد. به راستی که بهار، بهترین زمان برای سفر به اصفهان است. 

جالب است بدانید که در همین موقع از سال، فروش بلیط هواپیما مشهد اصفهان فلای تودی و دیگر پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری، بسیار بیشتر از دیگر اوقات سال می‌شود و همین نشان می‌دهد که اصفهان چقدر در فصل بهار، محبوب‌تر از هر وقت دیگری می‌شود.

نقش جهان

جزیره زیبای کیش

اولین پیشنهاد هر کسی برای یک سفر بهاری لذت بخش داخلی که تمام اوقاتش به خوش گذرانی سپری شود؛ کیش است. کیش، فضایی آرامش بخش دارد و گزینه‌ای بسیار مناسب برای استراحتی هر چند کوتاه است. 

کیش هنوز هم در فصل بهار، آب و هوای خوبی دارد و با گرمای آزار دهنده فصل تابستان فاصله دارد؛ برای همین هم کیش را به عنوان یکی از بهترین مقاصد بهاری به شما پیشنهاد می‌دهیم. 

با این که امکانات گردشگری فوق‌العاده کیش به فصل خاصی محدود نمی‌شود اما با این حال می‌توانید با سفر به این جزیره همیشه درخشان در بهار، از امکانات خاص و متنوع آن در بهترین شرایط آب و هواییش، بهره‌مند شوید. 

در کیش می‌توانید بهترین هتل‌ها در سطوح مختلف را با قیمت ارزان از فلای تودی رزرو کنید، ارزانترین بلیط هواپیما کیش را بخرید، به کافه‌ها و رستوران‌های ایرانی و فرنگی جزیره سر بزنید، تفریحات هیجان‌انگیز کیش مخصوصا در خلیج فارس را تجربه کنید، به مراکز خرید معروف بروید و خاطره یک سفر بهاری فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان به وجود بیاورید. 

رشت

شمال

اگر دوست دارید تا جایی که چشم کار می‌کند فقط سرسبزی و طبیعت ببینید؛ پس در فصل بهار به رشت سفر کنید. رشت یکی از جذا‌ب‌ترین شهرهای شمال ایران است که دیدنی‌های بسیاری دارد و برای همین، هیچ وقت سفر به این شهر برای هیچ کس تکراری نمی‌شود. 

 رشت برای گشت و گذار، اماکن مختلفی دارد اما اینبار به جای جاذبه‌گردی، پیشنهاد می‌کنیم تا تمرکز خود را بر روی شکم‌گردی در رشت بگذارید زیرا رشت، شهر خلاق غذای یونسکو است. 

از غذا و خوشمزگی‌های رشت که بگذریم؛ این شهر در فصل بهار به شدت زیبا و دیدنی است. همچنین در این شهر امکانات بسیار خوبی از جمله هتل‌های مختلف برای گردشگری تدارک دیده شده و همین یک سفر خوب و دلنشین را برای هر مسافری، به وجود می‌آورد.

اردبیل 

اردبیل از آن مقاصدی است که هر کسی در بهار به آن سفر کرده باشد؛ امکان ندارد که برای بار دیگر هم تمایل به تکرار چنین سفری نداشته باشد. اردبیل یکی از شهرهای تاریخی و باستانی ایران است که سردی آب و هوایش در فصل بهار، به نسیمی مطبوع و دلنشین تبدیل می‌شود. 

علاوه بر این‌ها، اردبیل شهری باستانی و تاریخی است که میزبان آثار مهمی همچون خانقاه شیخ صفی، کاروانسرای سنگی صائین، مسجد جامع اردبیل، پل‌ها، کاروانسراها و گرمابه‌های تاریخی است که افراد بسیاری برای بازدید از آنها به این شهر سفر می‌کنند.

همه چیز برای میزبانی گرم و دلنشین از مسافران در اردبیل، آماده است و تنها کافیست که مقدمات سفری راحت از طریق فلای تودی به آن را آماده کنید.

فلای تودی، ارزانترین مرجع خرید و رزرو بلیط هواپیما و هتل 

قیمت مناسب و حتی ارزان برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در تهیه مقدمات یک سفر است؛ مسئله‌ای که افراد بسیاری آن را دور از دسترس خود می‌بینند در صورتی که اینطور نیست! می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از فلای تودی به عنوان مرجعی مطمئن، با خیال راحت ارزانترین پرواز را خریداری کنید و با تخفیف ویژه، رزرو هتل در هر کجای ایران و جهان را به راحتی، انجام دهید.

کافیست تا اطلاعات صحیح را در سایت وارد کرده، پرواز و هتل خود را انتخاب کنید، پرداخت را با موفقیت انجام دهید تا تنها چند ثانیه بعد، بلیط هواپیما و واچر هتلتان از طریق فلای تودی به صورت آنی برای شما صادر شود. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.