با اسباب‌کشی‌های پردردسر خداحافظی کنید!

اسباب‌کشی برای هر مستاجری از رگ گردن نزدیک‌تر است. هر روز که می‌گذرد، سال قرارداد رو به پایان می‌رود و یک قدم به تخلیه خانه یا تمدید اجاره نزدیک می‌شوید. کسانی که صاحب‌خانه خوب و منصفی دارند، ترجیح می‌دهند بارها و بارها اجاره‌نامه را تمدید کنند و همان جایی که هستند بمانند؛ اما برای سایر افراد داستان متفاوت است!

کسانی که مجبور هستند محله یا حتی شهر خودشان را عوض کنند و به طور ناگهانی مجبور به تخلیه خانه می‌شوند، باید آماده جمع‌کردن اسباب و ‌اثاثیه خودشان برای رفتن به مقصد جدید شوند؛ اما اسباب‌کشی فقط به ظاهر سخت نیست! جمع‌کردن تک‌تک وسایل و چیدن دوباره آن‌ها یک طرف، پیدا کردن شرکت مناسب برای باربری طرف دیگر!

شرکتی که وسایل را صحیح و سالم به مقصد برساند، قیمت اول و آخرش یکی باشد و یک خاطره خوب از حمل اثاثیه برایتان رقم بزند. برای پیدا کردن این شرکت افسانه‌ای نکات مهمی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

ارسال ماشین‌های مخصوص حمل بار و باربری آنلاین

ماشین‌های حمل بار با وانت‌بارهای متفرقه متفاوت هستند! شرکتی که به عنوان باربری آنلاین فعالیت می‌کند، باید ماشین‌های مخصوص را برای بردن بار به داخل و خارج شهر داشته باشد. این ماشین‌ها باید در سلامت کامل باشند و امکان بیمه کردن بار را ارائه کنند. در نهایت راننده ماشین باید حرفه‌ای و باتجربه باشد تا بتواند اسباب و اثاثیه را به سلامت به مقصد برساند. این موضوع اولین نکته‌ای است که باید برای سفارش حمل بار آنلاین به آن توجه داشته باشید.

ثبت درخواست حمل اثاثیه به صورت آنلاین

یک زمانی برای حمل اثاثیه منزل باید در بین دوستان و آشنایان خودتان به دنبال فردی مطمئن می‌گشتید. اگر فرد مطمئنی که وانت یا ماشین باربری داشت در بین دوستان و خانواده شما پیدا نمی‌شد، راهی جز مراجعه حضوری به شرکت‌های باربری یا پایانه‌ها برای حمل بار باقی نمی‌ماند. 

در روزهای عادی پیدا کردن یک ماشین برای بردن اسباب و اثاثیه کار سختی نیست و با چند تلفن یا مراجعه حضوری می‌شود این ماجرا را ختم به خیر کرد؛ اما برای بار بردن در روزهای شلوغ سال مانند ایام عید یا فصلی که تمدید اجاره‌ها و جابجایی‌ها فرا می‌رسد، پیدا کردن یک ماشین مناسب برای حمل بار به کاری سخت و طاقت‌فرسا تبدیل می‌شود.

اینترنت آمد تا حتی اسباب‌کشی را راحت و بی‌دردسر کند. با کمک اینترنت و اپلیکیشن حمل بار آنلاین می‌توانید درخواست خودتان را برای هر روزی که مد نظرتان است ثبت کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات مبدا حمل بار، امکان انتخاب وانت سبک، سنگین یا ماشین مخصوص حمل بار منازل یا دفاتر کار را دارید. سپس مقصد را مشخص کرده و روش پرداخت بار در مبدا یا مقصد را تعیین می‌کند. در قدم بعد نوبت به اضافه کردن مدت زمان اضافی برای اثاث‌کشی است. به همین راحتی می‌توانید درخواست اسباب‌کشی آنلاین را ثبت کرده و شروع به جمع‌آوری وسایلتان برای تاریخ و ساعت مشخص‌شده کنید.

امکان مشاهده مسیر حرکت کامیون تا مقصد

ماشین حمل بار من به کجا رسیده؟ آیا به مقصد رسیده یا راه را اشتباه رفته؟ این موضوع یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که افرادی که نیاز به حمل اسباب و اثاثیه دارند با آن مواجه هستند. وقتی قرار است مسیر حرکت از روی نشانه‌ها و تابلوها یا نقشه کاغذی مشخص شود، کار حمل اثاثیه دو برابر سخت‌تر خواهد شد. چون وقتی راننده به محیط آشنا نباشد، بارها و بارها در طول مسیر با فرستنده یا گیرنده بار تماس می‌گیرد و همین موضوع می‌تواند روی زمان تحویل نهایی بار موثر باشد. در صورتی که راننده مسیر را اشتباه برود هم که یک داستان جدید شروع می‌شود و گاهی ممکن است حمل و تحویل بار با تاخیر چند روزه مواجه شود.

در باربری آنلاین امکان ردیابی راننده از روی نقشه موجود در گوشی فراهم شده است. شما به راحتی می‌توانید مسیر مبدا و مقصد را برای راننده مشخص کنید و در طی کردن مسیر با وی همراه شوید. با دیدن ماشین روی نقشه می‌توانید از درست طی شدن مسیر و سالم رسیدن بار به مقصد مطمئن باشید. پس آنلاین بودن باربری مسیریابی را هم ساده کرده است.

عدم پرداخت هزینه اضافی حمل بار

اگر مستاجر باشید یا برای یک‌بار هم که شده سر و کارتان به شرکت‌های باربری متفرقه افتاده باشد، بدون شک سر قیمت حمل بار با مشکلات ریز و درشتی مواجه شده‌اید. اینکه عدد حمل بار در شروع مسیر یک قیمت باشد و در انتهای مسیر یک قیمت دیگر، اختلاف‌های زیادی بین راننده، شرکت باربری و فرستنده یا گیرنده بار به وجود می‌آورد؛ اما چرا قیمت حمل بار باید بارها و بارها در یک سفارش تغییر کند؟

گاهی مواقع شرکت‌های باربری یا کسانی که وانت دارند برای گرفتن سفارش ابتدا یک قیمت خیلی پایین اعلام می‌کنند؛ اما پس از سوار کردن بار، در مقصد قیمتی متفاوت را درخواست می‌کنند. این مشکل می‌تواند به خاطر کم بودن حمل بار در آن روزها یا هر موضوع دیگری رخ دهد؛ اما در نهایت، این مستاجر یا فرد نیازمند اسباب‌کشی است که متضرر خواهد شد. چون مشخص نیست که باربری چقدر بخواهد روی عدد نهایی حمل بار در مقصد بگذارد. 

باربری آنلاین اسنپ این مشکل را برای همیشه پایان داده است. قیمت حمل بار در این اپلیکیشن شفاف است و هیچ‌کسی نمی‌تواند درخواست هزینه اضافی از شما داشته باشد.

امکان حمل بار منازل و دفاتر کار

مشکل دیگری که در حمل اثاثیه وجود دارد ظرفیت ماشین‌های حمل بار است. گاهی شرکت باربری فقط وانت‌بار ساده دارد و برای حمل بارهای سنگین نیاز است که چند ماشین را خبر کنید. در صورتی که این روش حمل بار می‌تواند هزینه بالایی روی دستتان بگذارد. برای بردن بارهای متفرقه یا اثاثیه‌های زیاد و سنگین لازم است که چند مدل خودرو را بررسی کنید و بهترین ماشین را برای بردن وسایل در نظر بگیرید. 

ماشین‌های بزرگ رو بسته یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل اثاثیه منازل و دفتر کار در مسیرهای طولانی و بین‌شهری هستند. برای حمل بارهای کم درون‌شهری مانند چند میز و صندلی هم می‌توانید وانت بارهای سبک یا سنگین را انتخاب کنید. در سفارش حمل بار آنلاین، مشتریان می‌توانند به راحتی نوع خودرو را بر اساس میزان باری که دارند انتخاب کرده و هزینه اسباب‌کشی را مقرون‌به‌صرفه تمام کنند.

https://snapp.ir/moving-services/

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.