چطور با هزینه کم لاستیک مناسب خودرویمان را تهیه کنیم؟

همانطور که می دانیم انتخاب لاستیک مناسب برای وسیله نقلیه یک تصمیم بسیار مهم است، چرا که آن ها تقریبا بر همه جنبه های خودرو تاثیر چشمگیری می گذارند و ایمنی، راحتی و لذت رانندگی را نیز فراهم می آورند.

لاستیک ها کالاهایی هستند که بارها و بارها خریداری می کنیم و برای امنیت و عملکرد مناسب در رانندگی میبایستی به تعویض آن ها در زمان معین بپردازیم، اما متاسفانه از آن جایی که در چند سال اخیر گاه و بی گاه شاهد گرانی بی موقع و توجیه نشده لاستیک هستیم، بسیاری از رانندگان توان خرید تایرهای خارجی و روز دنیا را ندارند و حتی دیرتر از زمان موعد برای تعویض لاستیک خود اقدام می کنند.

در اینجاست این سوال را از خود میپرسیم که چگونه می توان برای تعویض تایر جدید هزینه کمتری پرداخت کرد و یا چگونه ممکن است تایرهای ارزان با کیفیت مناسب خریداری نماییم. 

خرید لاستیک خودرو کار آسانی است ولی اگر کوچک ترین اشتباهی صورت بگیرد ممکن است عملکرد و توانایی آن ها در مواجه با شرایط آب و هوایی و جاده ای مختلف کاهش یابد و خطرات اجتناب ناپذیری را بوجود بیاورد. همه ما می خواهیم که هنگام خرید و تعویض تایر، ایمنی را در راس اولویت هایمان قرار دهیم و با کیفیت ترین تایر را انتخاب کنیم، اما گاهی ممکن است با وسوسه شدن در یک معامله ارزان، ایمنی و سلامت را به خطر بیاندازیم.

امروزه با گران شدن لاستیک، کلاهبرداران سودای لاستیک های ارزان را در سر افراد و رانندگان می پرورانند و با جایگزینی لاستیک کارکرده به جای تایرهای نو از افراد کم تجربه و ساده لوح سوء استفاده می کنند و خریداران ناآگاه، به‌ویژه آنهایی که بیشتر به‌دنبال معامله فوری هستند، به طرف خرید لاستیک‌های تقلبی، سوق داده می شوند.

به طور مشخص با گران شدن لاستیک، بستری برای کلاهبرداران و دلالان صنعت تایر فراهم شده است و از آن جا که جلب شدن به سوی یک معامله ارزان به خصوص در زمانی که لاستیک ها در شکل ظاهری خوبی قرار دارند و به نظر می رسد از یک سازنده معتبر تولید شده اند، به آسانی انجام پذیر است و باید این روزها خیلی بیشتر مراقب بود و برای تهیه لاستیک ایمن و مطمئن باید دقت و توجه بیشتری را صرف کرد. 

• لاستیک ایمن و مطمئن چیست؟

اگر در حال تجزیه و تحلیل انتخاب لاستیک جدید و مناسب برای وسیله نقلیه خود می باشید بهتر است تعریف لاستیک ایمن را برای خود یادآوری کنید. لاستیک‌های ایمن باید بتوانند وزن یک وسیله نقلیه را تحمل کنند، آن ها در واقع وزن وسیله نقلیه به اضافه حداکثر وزن ظرفیت بار را تحمل می کنند. همه سازندگان خودرو حداقل باری را که هر تایر باید برای حمل آن تحمل کنند را مشخص می‌کنند. بنابراین، یک تایر «ایمن» مساوی با وزن لاستیک اصلی کارخانه است و همان نیازهای بار و سرعت را برآورده می کند. 

لاستیک ماشین

• خرید لاستیک دولتی با قیمت مناسب

همه ما می دانیم لاستیک ها با هم برابر نیستند و از نظر کیفیت و عملکرد متفاوت هستند و حتی برخی از آن ها در حرکت بهتر از بقیه تایرها و برندها عمل می کنند اما این بدان معنا نمی باشد که لاستیکی با  برچسب قیمت بالاتر، مواد با کیفیت تر و طول عمر بیشتری نیز دارد و لاستیک‌های ارزان‌تر هرگز نمی‌توانند عملکرد عالی و سطح ایمنی مطلوبی را ارائه دهند.

لاستیک دولتی به عنوان ناجی در روزهای گرانی، یکی راههای دستیابی به تایر با کیفیت بالا و مقرون به صرفه می باشد. لاستیک دولتی همانطور که از اسمش پیداست لاستیکی است که با نرخ مصوب همراه بوده و توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت کشور قیمت گذاری می شود. فروش لاستیک دولتی به منظور رفاه حال مردم و کنترل قیمت ها در بازار و جلوگیری از افراد سود جو در این صنعت، ارائه شده است. 

• خرید آنلاین لاستیک دولتی 

در سال های گذشته رانندگان و مصرف کنندگان برای خرید لاستیک دولتی خود می بایستی به نمایندگی های فروش لاستیک مراجعه می کردند و برای گرفتن لاستیک دولتی مجبور بودند مدت زیادی را در صف های مملو از جمعیت سپری کنند. اما امروزه با کمک فروشگاه های اینترنتی و تحول خرید بصورت آنلاین، تهیه لاستیک دولتی بسیار آسان تر شده است.

با توجه به آنچه درباره لاستیک های تقلبی و هنرمندی کلاهبرداران در نو سازی تایرهای دست دوم و افزایش غیر منطقی قیمت لاستیک گفته شد، در این روزها اکثر قریب به اتفاق مردم ترجیح می دهند لاستیک دولتی را از فروشگاه های معتبر و مطمئن و به عنوان نماینده تولیدکننده ها، خریداری نمایند.

از همین رو امروزه رانندگان و مصرف کنندگان می توانند براحتی با در نظر گرفتن نیازها و خواسته های خود با استفاده از اطلاعات و راهنمایی های یک مجموعه معتبر لاستیک مورد نظرشان را مورد بررسی قرار دهند و با آگاهی کامل برای خرید اقدام کنند. 

بارز

• یک پیشنهاد جذاب برای خرید لاستیک می توانید به لینک زیر مراجعه کنید 

https://hypertire.com/

فروشگاه اینترنتی هایپرتایر بعنوان نماینده بسیاری از برندهای تایرهای خارجی و ایرانی و همچنین یکی از مراکز فروش لاستیک دولتی با هدف شناخت درست و انتخاب صحیح مصرف کننده و تامین نیازهای رانندگان، بستری را فراهم آورده است تا بدون ایجاد مشکل و اتلاف وقت، مصرف کنندگان با استعلام قیمت لاستیک دولتی، خرید خود را انجام نمایند. 

گفتنی است؛ مجموعه هایپرتایر با ارائه خدمات نصب ، بالانس سیار لاستیک در محل ، سرعت بخشیدن به امور مشتریان و بازدهی مناسب توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین رقبا و فروشگاه های آنلاین برای خود ایجاد کند و اطمینان خاطرمشتریان خود را جلب نماید. هایپرتایر فروشگاهی مناسب برای انتخاب و خرید بهترین تایرهای ایرانی و خارجی می باشد که می توان با پرداخت هزینه ای کمتر خرید لاستیک بارز، ایران تایر، کویرتایر و غیره و همچنین خرید تایر های خارجی درجه یک را با بالاترین کیفیت با خیال آسوده و اطمینان خاطر انجام داد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.