تولید گرانول نایلون از پلاستیک بازیافتی

شرکت ترکیه ای - ایرانی "نیک پلاست" با نام تجاری گارانتی پلاستیک، به عنوان یکی از فعالان صنعت بازیافت پلاستیک و تولید کننده گرانول فعالیت می کند.  

گارانتی پلاستیک با تکیه بربهترین تکنولوژی روز اروپا، از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در کشور ایران آغاز نموده است.

شرکت گارانتی پلاستیک، به عنوان یکی از معتبرترین تامین کنندگان مواد بازیافتی پلیمری صنایع پلاستیک، پیشگام ارتقا صنعت بازیافت پلاستیک کشور می باشد.

صادرات گرانول پلاستیک به اروپا و کشورهای آسیایی

 در این راستا، شرکت گارانتی پلاستیک توانسته با صادرات گرانول پلاستیک به اروپا و کشورهای همسایه آسیایی نه تنها با ارز آوری به کشور، بلکه با ممانعت خروج ارز، کمک شایانی در جهت ارتقا اقتصاد کشور انجام داده است. شرکت گارانتی پلاستیک با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و تکنولوژی روز اروپا، محصولات پلاستیکی با کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کارآفرینی در شرکت گارانتی پلاستیک

جناب آقای "الیاس کان" یکی از کارآفرینان از کشور ترکیه، به عنوان مالک اصلی شرکت گارانتی پلاستیک، به خوبی توانسته است تا به همراه شرکای خود از سال ۱۳۹۷ در راستای تولید گرانول پلاستیک بازیافتی ( انواع گرانول پلی اتیلن، انواع گرانول پلی پروپیلن و پودر جاذب) فعالیت میکند. 

با توجه به اینکه در این نوع فعالیت, عمده مشکل تولید کنندگان تامین ضایعات پلاستیک می باشد, این شرکت در وهله اول برای تامین مواد اولیه مورد استفاده, اقدام به مذاکره و توافق با کارخانه های متعدد نموده است. در این راستا حجم تولید این کارخانه ها نیز بررسی گردیده و تامین کنندگان با حجم تولید بالا انتخاب شده اند.

واحد صنعتی گارانتی پلاستیک  با استقرار نیروی کار خود در محل کارخانه فروشنده, اقدام به تفکیک و کاهش حجم ضایعات پلاستیک طی عمل پرسینگ می نماید. سپس ضایعات خریداری شده به صورت پرس شده به محل کارخانه ارسال می شود و  وارد چرخه بازیافت پلاستیک   از مرحله صفر تا صد کرده و  ضایعات پلاستیکی تبدیل به انواع گرانول پلی اتیلن مانند گرانول نایلون ، پلی پروپیلن تزریقی و سایر گرانول ها می گردد.

در ادامه به سراغ معرفی گرانول های بازیافتی تولیدی شرکت گارانتی پلاستیک می رویم.

گرانول پلی اتیلن:

گرانول پلی اتیلن یکی از پر مصرف ترین گرانول ها می باشد. بزرگترین گروه ضایعات پلاستیک متعلق به گرانول پلی اتیلن است که برای ساخت نایلون و نایلکس ، کیسه های نایلونی، دبه‌های پلی اتیلنی، قاشق‌های پلاستیکی و بطری‌های شیر و غیره به کار می رود. گرانول های اتیلن‌ها به دو صورت چگالی بالا و چگالی پایین ساخته می شوند که میتوانید با توجه به کاربرد گرانول پلی اتیلن، نوع مناسب را برگزینید. قیمت گرانول پلی اتیلن نیز به نوبه ی خود به روش ساخت و کیفیت آن ها بستگی دارد. دقت کنید که قبل از خرید گرانول پلی اتیلن، مشاوره ی لازم را دریافت نمایید.

گارانتی-پلاستیک

گرانول پلی پروپیلن:

گرانول پ پ یا گرانول پلی پروپیلن، دومین گرانول پر مصرف در صنایع ضایعات پلاستیک است. با توجه به ساختار متفاوت خود نام پلی پروپیلن را بر روی این پلیمر نهاده اند. از نظر ظاهری نمی توان تفاوت چندانی میان گرانول pe و گرانول pp قائل شد. اما بدیهی ست با توجه به ساختار متفاوتی که دارند، خواص و کارکردهای متفاوتی را نیزمنتهی شوند. شکل ظاهری گرانول پ پ، همانند سایر گرانول پلاستیک ها گلوله ای است. کاربرد گرانول پلی پروپیلن(pp) که با نام پ پ نساجی و یا پ پ شیمیایی نیز شناخته می شوند، متفاوت است. گرانول پلی پروپیلن در صنعت، برای تولید 6 دسته از محصولات پلاستیکی استفاده می شود که در ادامه اجمالا توضیحاتی داده می شود. 

از گرانول پ پ شیمیایی برای تولید الیاف یا فیبر، گرانول پلی پروپیلن بادی(تولید مخازن، قوطی ها و بطری های پلاستیکی)، تولید فیلم و یا شیت (شیت های بسته بندی و یا فیلم های گرافیکی)، پایپ(لوله‌های انتقال آب گرم و یا لوله‌های آب و فاضلاب) و روکش‌های پلاستیکی به کار می رود. فیمت گرانول پ پ نیز با توجه به نوع ساخت متفاوت است. 

نکات قابل توجه در خرید گرانول پلاستیک

یکی از نکات قابل توجه در خرید گرانول پلاستیک که می بایست به آن توجه کرد؛ ظاهر بیرونی یکنواخت و بدون ترک و یا بدون حفره به همراه رنگ شفاف است. چرا که شفاف بودن رنگ گرانول پلاستیک تایید کننده ی کیفیت بالا درفرایند تولید آن است. 

در این راستا، گارانتی پلاستیک به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر گرانول، بهترین قیمت گرانول پلاستیک و کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. برای خرید گرانول و اطلاع از بهترین قیمت گرانول پلی اتیلن و قیمت گرانول پ پ، میتوانید از طریق وب سایت  Garantiplasik اقدام نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.