لپ‌تاپ میت‌بوک 14 هوآوی، مخصوص حرفه‌ای‌ها

 اما به واقع برای هر نوع مختلف استفاده از لپ‌تاپ، نیازهای متفاوتی وجود که دارد که برای دستیابی به تمام آنها باید به دنبال پیدا کردن یک محصول حرفه‌ای بود.

نویسنده‌ها، مدیران، دانشجویان، برنامه‌نویس‌ها، ادیتورها و بسیاری افراد و مشاغل دیگر وجود دارند که انتظارات مختلفی از یک لپ‌تاپ دارند و همین تفاوت‌ها است که می‌تواند آنها را به سمت انتخاب یک محصول حرفه‌ای برای یک کاربری حرفه‌ای سوق دهد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی لپ‌تاپ هوآوی مدل میت‌بوک ۱۴ بپردازیم و مشاهده کنیم که این محصول در چه زمینه‌هایی یک لپ‌تاپ حرفه‌ای به شمار می‌رود و برای چه افرادی کاملا مناسب است.

طراحی و جنس بدنه

میت‌بوک ۱۴ هوآوی از یک بدنه تمام فلزی ساخته شده با آلیاژ الومینیوم در قسمت پشت صفحه‌نمایش، زیر بدنه و حتی فضای اطراف کیبورد بهره می‌برد. استفاده از این جنس باعث شده کیفیت ساخت بالا، دوام و جذابیت ظاهری همگی باهم در این محصول وجود داشته باشند.

با وجود بدنه تمام فلزی، میت‌ بوک ۱۴ تنها ۱.۴۹ کیلوگرم وزن و ۱۵.۹ میلی‌متر ضخامت دارد که آن را به یک گزینه ایدئال برای جابجایی و استفاده در شرایط مختلف تبدیل می‌کند. از این رو می‌توان میت بوک ۱۴ را از نظر طراحی و کیفیت ساخت یک لپ‌تاپ حرفه‌ای برای نویسنده‌ها، مدیران و دانشجویان دانست که مدام در حال جابجایی و حضور در جلسات مختلف هستند و علاوه بر کارایی و کیفیت، برای طراحی و جذابیت ظاهری هم اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

صفحه نمایش هواوی

صفحه‌نمایش فوق‌العاده

به جرأت می‌توان گفت میت‌بوک 14 یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌ها را در بین محصولات هم‌رده‌اش دارد؛ یک 14 اینچی با رزلوشن 2K و نسبت تصویر 3:2 از نوع لمسی. همچنین به دلیل تعبیه وب‌کم در داخل یکی از کلیدهای کیبورد، این صفحه نمایش به صورت یکپارچه و با لبه‌های بسیار باریک طراحی شده و از یک فریم شیشه‌ای باکیفیت نیز بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش میت بوک 14 می‌توان به گستره رنگ 100% sRGB با شدت روشنایی 300 نیت اشاره کرد که عملکرد کم‌نظیری را در نمایش رنگ‌ها دارد. با توجه به این ویژگی‌های صفحه‌نمایش، می‌توان میت بوک 14 را گزینه‌ای مناسب برای ادیتورها، گرافیست‌ها و تولید کنندگان محتواهای تصویری دانست و قابلیت لمسی بودن آن هم می‌تواند برای مدیران جذاب باشد.

سخت افزار

سخت‌افزار

به طور معمول در طراحی لپ‌تاپ‌های باریک یا همان اولترابوک‌ها از پردازنده‌های مرکزی و پردازنده‌های گرافیکی استفاده می‌شود که علاوه بر پاسخگو بودن تمام نیازهای روزمره، کمترین حرارت ممکن را تولید کنند. چراکه امکان تعبیه سیستم خنک‌کننده و فن‌های بزرگ در یک بدنه باریک امکان‌پذیر نیست.

اما میت‌بوک در این زمینه یک ترکیب فوق‌العاده است. به این ترتیب که در بدنه این لپ تاپ از سیستم خنک‌کننده ترکیبی اختصاصی Shark هوآوی استفاده شده که به هیچکدام از سخت‌افزارها اجازه داغ شدن بیش از حد را نمی‌دهد. سخت‌افزارهای به کار رفته در میت‌بوک 14 شامل پردازنده مرکزی Core i7 نسل یازدهم اینتل، پردازنده گرافیکی Iris Xe اینتل، 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD NVMe است.

این ترکیب سخت‌افزاری توان کافی برای اجرای تمام نرم‌افزارهای مناسب برای کاربری روزمره، نرم‌افزارهای مخصوص ادیت عکس، نرم‌افزارهای نقشه‌کشی و طراحی و حتی اجرای بازی‌های روز روی تنظیمات متوسط گرافیکی را دارد. به همین دلیل می‌توان میت‌بوک 14 را محصولی مناسب برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محتوای متنی و تصویری، مدیران، برنامه نویس‌ها، ادیتورها و دانشجویان دانست.

صفحه نمایش

امکانات جانبی

میت‌بوک 14 از ویژگی‌ها و امکانات کاملی برخوردار است. از کیبورد بسیار عالی برای تایپ‌های سریع و طولانی مدت و تاچ‌پد بزرگ با دقت بالا گرفته، تا پورت‌های متعدد و کامل در دو طرف لبه‌های لپ‌تاپ. این پورت‌ها شامل دو پورت USB استاندارد، یک پورت USB Type-C، پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌متری می‌شود.

همچنین میت‌بوک 14 از چیپ NFC Huawei Share بهره می‌برد که زیر تاچ‌پد تعبیه شده است. از این طریق می‌توان به قابلیت سوپر دیوایس هوآوی دست پید کرد و به راحتی گوشی‌های موبایل جدید هوآوی را به آن متصل کرد و مستقیما تمام اپلیکیشن‌های موبایل را روی لپ‌تاپ اجرا کرد.

باتری لیتیوم پلیمری 56 وات‌ساعتی با قابلیت شارژ سریع، این محصول را برای استفاده حداقل 10 ساعت با یک بار شارژ آماه کرده است. همچنین اسپیکرهای قدرتمند و سنسور تشخص اثرانگشت زیر کلید پاور، از دیگر امکانات کاربردی میت‌بوک 14 هستند.

امکانات

برای خرید این لپ‌تاپ حرفه‌ای و جذاب می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.