سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال

 زیرا با خرید یک ویلای مناسب و نگهداری آن  پس از گذشت چند ماه یا حتی چند سال می‌توان ملک مورد نظر را با قیمتی بیشتر به فروش رساند. همچنین خرید یک ویلا آن هم در مناطق توریستی شمال کشور مانند شهر نور، چمستان و...کمک زیادی به یک سرمایه‌گذاری پر سود خواهد کرد. به طور کلی خرید ویلا یکی از موارد کم ریسک برای انجام سرمایه‌گذاری است.

افرادی که کم و بیش از بحث اقتصادی و سرمایه گذاری مطلع هستند همیشه می خواهند که سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای را انجام دهند و دائما به دنبال موقعیت های بهتری برای زیاد کردن سرمایه خود می باشند.  در خیلی از مباحث و حوزه ها می توان سرمایه گذاری انجام داد ولی دائما باید با توجه به شرایط هر زمان در هر بخشی فعالیت اقتصادی را انجام داد که نتیجه مطلوبی را به شما می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری از طریق ویلا در شمال می توانید از نظرات کارشناسان خبره در املاک موسوی با خبر بشوید تا بتوانید با دیدی کاملا باز نسبت به خرید ویلا و سرمایه گذاری در آن اقدام کنید.

معمولا در هنگام سرمایه‌گذاری و خرید ملک سوالات زیادی در ذهن افراد ایجاد می‌شود که برای هریک پاسخ های مناسبی وجود دارد. اما در این میان، شاید برای شما هم این سوال مطرح شود که اصلا چرا باید خرید ویلا در شمال را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال می‌توان موارد زیادی را مطرح نمود که یکی از ایده‌آل ترین آن ها دلایل اقتصادی و تورم سال های اخیر می‌باشد.

در سال های اخیر به علت تورم بالا، قیمت تمامی کالا ها و اجناس به طرز چشمگیری افزایش یافته است. همچنین بخش املاک از این قاعده مستثنی نبوده و این تورم بی سابقه موجب افزایش قیمت ملک در تمامی نقاط کشور شده است. این امر سبب شده تا خرید ویلا به یکی از بهترین گزینه های موجود‌ جهت سرمایه‌گذاری تبدیل شود. زیرا با خرید ویلا می‌توان ارزش سرمایه خود را در بلند مدت حفظ نمود.

آیا خرید ویلا در شمال به صرفه است؟

شما با اقدام به خرید ویلا در شمال، وارد یک فعالیت اقتصادی بزرگ می شوید و یقینا مطلع هستید، زمانی یک معامله اقتصادی برای شما مطمئن و به صرفه خواهد بود که با دقت کامل و توجه به تمام عوامل تاثیر گذار در آن انجام شود. مطلوب است که حتما قبل از چنین معامله بزرگی تحت عنوان خرید ویلا در شمال، تمامی امور را با مشورت یک فرد متخصص و امین و با تجربه انجام دهید و اطلاعات دقیق و مورد نیاز را دریافت کنید.

در این مقاله قصد داریم با اشاره به مواردی به صرفه بودن خرید ویلا در شمال را برایتان بیان کنیم.       

قیمت ویلا مناسب

پایین و مناسب بودن قیمت ویلا و زمین در شمال، نسبت به کلان شهرها و زمین‌های اطرافشان، یکی از دلایلی است که معمولا برای افرادی که سرمایه ای در دست دارند و میل به سرمایه‌گذاری در شمال را دارند  قابل قبول است. و همینطور  هزینه‌های جانبی دیگر هم در کنار قیمت زمین و ویلا در شمال کشور که ناگزیر به خربد انها هم هستیم، از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار می باشد.

بهترین و گویاترین مثال میتواند هزینه مصالح مورد نیاز برای ساخت ویلا در شمال باشد که نسبت به کلانشهر ها و اطراف با هزینه کمتری می توان تهیه شود و نتیجه مطلوب را گرفت، و همینطور باقی هزینه های جانبی همچون هزینه وسایل ایاب و ذهاب مصالح و دستمزد استادکاران ساختمانی و ...

با توجه و در نظر گرفتن موارد بالا که بیان شد و همچنین چند فاکتور و امتیاز دیگر، سرمایه‌گذاری در زمین و ملک شمال کشور، یک انتخاب خوب اقتصادی جهت سرمایه‌گذاری می باشد.

طبیعت بکر

طبیعت خوب و آب و هوای پاکیزه شمال یکی از امتیاز هایی است که افراد سرمایه‌دار را به خصوص ساکنین کلان شهرهای بزرگ را برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا به سوی شهرهای شمال ایران دعوت می کند. هوای تمیز و پاکیزه، مناظر طبیعی ناب و همچنین داشتن محیطی پر آرامش و دلچسب در یک ویلای شخصی چیزهایی است که داشتنشان در زندگی روزمره در کلان شهر ها  چیزی شبیه به یک رویای شده است. اما همه اینها با سرمایه گذاری و خرید ویلا در منطقه شمال کشور ایران قابل دسترسی و تصاحب است.

این است که افراد تشخیص میدهند با سرمایه‌گذاری‌شان از طریق خرید ویلا در شمال، این فرصت را نیز برای خودشان ایجاد کنند که گاهی با سفرهای کوتاه از شلوغی و هوای آلوده و ناپاک شهرهای بزرگ و صنعتی به محیطی آرام و باصفا و در طبیعتی شگفت انگیز و دلربا  و لحظاتی خوش را با خانواده و دوستان بگذرانند.

پیشنهاد میکنم لیست ویلا های جنگلی را اینجا تماشا کنید : ویلا جنگلی

رقابت در ساخت و ساز در شمال و تراکم کم جمعیت

فرض میکنیم  شما یک فردی هستید که ساکن یک شهر بزرگ و شلوغ هستید و حالا فرصتی ایجاد شده و سرمایه‌ای در دست دارید و تمایل دارید آن در بازار مسکن سرمایه گذاری کنید. شما برای خرید ملک، یک واحد آپارتمان در همان کلان شهر شلوغ خود را انتخاب می کنید و یا اینکه خرید ویلا در شمال کشور گزینه شما خواهد بود؟

البته مسلم است که هر انتخابی متوجه به سلیقه و تمایل شما در سرمایه‌گذاری خواهد بود، اما پیشنهاد ما با در نظر به بازار داغ سرمایه‌گذاری در شمال ایران، سرمای گذاری در این منطقه با خرید ویلا می باشد. برای اینکه بهتر بتوانیم این گزاره خرید ویلا در شمال اقدامی به صرفه‌تر و پر سود‌تر خواهد بود را به شما برسانیم به مطالب زیر با دقت توجه کنید.

اولا اینکه با سرمایه‌ای که در اختیار شما قرار دارد حتما در شمال کشور یک  ملک و یا ویلای قابل توجه‌تر و بزرگتری می توانید تصاحب کنید، چون قیمت ملک و زمین در کلان شهرها به هیچ وجه با شهرهای کوچک تر به خصوص  شهرهای شمال کشور یکسان و اصلا قابل مقایسه نیست. 

دوما مد نظر داشته باشید که خرید و فروش در شهرهای بزرگ و شلوغ خیلی  سخت تر  است  به این معنی که با  مقدار سرمایه‌ای که برای خرید  یک ویلا در شمال  با امکانات مناسب کنار گذاشته‌اید، به سختی می‌توانید ملکی با استانداردهای دلخواه خودتان در کلان شهرها خریداری کنید.

از طرفی به هر میزان بودجه‌ای هم که داشته باشید و آن را تبدیل به مسکن کنید، باز هم در کنار ملک شما  ملک دیگری با سرمایه‌ای بیشتر و ظاهری مدرن تر  ساخته خواهد شد که ارزش ملک شما با توجه به تراکم زیاد خانه ها  و سرمایه‌گذاران فراوان روز به روز  کم و کمتر خواهدد شد. اما در شمال کشور این تراکم به طرز چشمگیری کم  است  ضمن اینکه موقعیت جغرافیایی آن مناطق ملک شما به عنوان سرمایه‌ای گرانبها  تا  سالها بعد  برای شما  باقی خواهد ماند .

با توجه به مطالب ارائه شده در بالا  خرید ویلا در شمال  سرمایه گذاری بسیار  امن و پرسودی است.

بیشتر بخوانید : بهترین زمان برای خرید ویلا در شمال

خرید ویلای شهرکی بهتر است یا مستقل؟

در حال حاضر ویلاهای موجود در شمال کشور به دو صورت شهرکی و مستقل طراحی می‌شوند که هر یک از مزایای قابل توجهی برخوردار هستند. جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید ویلاهای شهرکی به ویلاهایی گفته شده که چندین ویلا در کنار یکدیگر بر روی یک زمین بنا می‌شوند. اما ویلای مستقل به نمونه دیگری از ویلا گفته شده که طراحی و احداث آن ها بر روی یک زمین مستقل انجام می‌شود.

ویلاهای شهرکی به علت این که طراحی آن ها توسط یک شرکت پیمانکاری صورت می‌گیرد از قیمت خرید کمتری برخوردار هستند. به همین منظور می‌توان ویلای شهرکی را برای خرید انتخاب نمود. اما در مقابل ویلاهای مستقل با قیمتی بیشتر از ویلاهای شهرکی به فروش می‌رسند که دلیل آن هم مجزا بودن ویلا است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.