بهترین سایت خرید بیمه

 از طریق سایت های اینترنتی می توان بلیط قطار یا اتوبوس رزرو کرد و یا محتاج روزانه خود را از فروشگاه های اینترنتی سفارش داد. خدمات بیمه ای هم از این قاعده مستثنی نیست و شاهد پیدایش سایت های متعددی هستیم که چنین خدماتی را به کاربران خود ارائه می دهند.

اما چرا باید خدمات بیمه ای مورد نیاز خود را اینترنتی سفارش دهیم؟ کدام سایت های بیمه ای بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند و امکان صدور چه نوع بیمه ای به صورت اینترنتی وجود دارد؟ در ادامه این مطلب، به تمامی این سوالات پاسخ داده و بهترین سایت خرید بیمه را به شما معرفی خواهیم کرد.

مزایای خرید آنلاین بیمه

در مقاله‌ای از سایت بیمه باما درباره خرید بیمه شخص ثالث می‌خوانیم: برای خرید بیمه شخص ثالث میتوانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین) اقدام کنید. از مزیتهای خرید غیر حضوری میتوان به امکان مقایسه قیمت و خدمات شرکتهای بیمه مختلف اشاره کرد. در خریدهای حضوری برای مقایسه شرکتهای مختلف باید کلی زمان صرف کنید.

همچنین در خرید اینترنتی و غیر حضوری محدودیت زمان و مکان ندارید. در ۲۴ ساعت شبانه روز و از هر مکانی میتوانید بیمه نامه خود را خرید و یا تمدید کنید. خرید اینترنتی این بیمه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما میشود. شما میتوانید به صورت اینترنتی بیمه شخص ثالث خود را از سایت بیمه با ما خریداری نمایید و در تمام مراحل خرید مشاوره تخصصی دریافت کنید.

سریع و آسان

با خرید اینترنتی خدمات بیمه ای، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. چون بیمه نامه مورد نیاز خود را پس از بررسی و مقایسه شرایط در چندین شرکت بیمه ای، به صورت آنلاین سفارش داده و هزینه آن را پرداخت می کنید. این یعنی صرفه جویی در زمان و رهایی از ترافیک های عذاب دهنده در روش حضوری خرید بیمه.

 امکان مقایسه بیمه نامه در شرکت های مختلف

در مراجعه حضوری به نمایندگی بیمه، شما تنها از قیمت ها و شرایط یک شرکت بیمه ای خاص مطلع خواهید شد. اما سایت های اینترنتی با اکثر شرکت ها بیمه ای قرارداد دارند و امکان مقایسه شرایط و قیمت را برای مشتریان خود فراهم می کنند. پس مشتری در روش اینترنتی، قدرت انتخاب بیشتری دارد.

خرید ارزانترین بیمه نامه

قیمت یک کالا یا خدمت، تاثیری مستقیم در نظر مشتری برای خرید دارد. چون مشتری همواره به دنبال کیفیت مطلوب با کمترین هزینه ممکن است. اما شرکت های بیمه ای، خدمات خود را با تعرفه های متفاوتی به مشتریان ارائه می دهند. پس هنگام سفارش خدمات از بهترین سایت خرید بیمه، می توان قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزانترین آنها را برای خرید انتخاب کنید.

 استفاده از پشتیبانی سایت

شرایط صدور و استفاده از بعضی بیمه نامه ها پیچیده است. پس شاید مشتری اطلاع کاملی از جزئیات و شرایط بیمه نامه های مختلف نداشته باشد. اما اکثر سایت های اینترنتی بخش پشتیبانی دارند و کارشناسان متخصص در این زمینه، شما را در خرید بهترین بیمه نامه راهنمایی می کنند.

حذف کاغذ بازی

خرید حضوری بیمه، دردسرهای خاص خود را دارد. باید از بعضی مدارک کپی تهیه کرد و آن را به نمایندگی بیمه تحویل داد. اما با خرید بیمه از سایت های اینترنتی، دیگر نیازی به این کاغذ بازی ها نیست و تصویر مدارک را می توان در این سایت ها آپلود کرد.

یادآوری تمدید بیمه نامه

بعضی خدمات بیمه ای مانند بیمه شخص ثالث خودرو اجباری هستند. پس مالک خودرو باید قبل از تاریخ سررسید این بیمه نامه، آن را تمدید کند. اما مشغله های فکری بسیار زیاد است و شاید این موضوع فراموش شود. پس مالک خودرو مجبور به پرداخت جریمه دیرکرد خواهد بود. امکان جالبی که در روش اینترنتی وجود دارد، یادآوری تمدید بیمه نامه توسط بهترین سایت های بیمه ای است.

خرید بهتر و با کیفیت تر بیمه

در شیوه حضوری فروش بیمه، خدمات از طریق بازاریابی و با هدف بهره مندی از پورسانت، به مشتری ارائه می شود. پس شاید برای جلب رضایت مشتری، توضیح زیادی در خصوص جزئیات بیمه نامه داده نشود. اما در خریدهای اینترنتی کلیه شرایط و قیمت ها شفاف است و فرد با اطلاعات کاملتری می تواند بیمه نامه خود را انتخاب کند. این موضوع به کیفیت بیمه نامه خریداری شده کمک می کند.

چه بیمه هایی را می توان به صورت آنلاین خرید؟

معمولا از طریق سایت های اینترنتی، می توان به اکثر خدمات بیمه ای دسترسی داشت. اما با این وجود، به تعدادی از بیمه نامه هایی که امکان صدور آنلاین برای آنها وجود دارد، اشاره خواهیم کرد.

بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث یکی از رایج ترین نوع بیمه است که استفاده از آن برای مالکین وسایل نقلیه اجباری است. این بیمه نامه می تواند خسارت های مالی و جانی شخص ثالث در یک سانحه رانندگی را پوشش دهد. شخص ثالث می تواند یکی از سرنشینان هر دو خودرو و یا مالک خودرو غیر مقصر در سانحه رانندگی باشد.

بیمه بدنه

بیمه بدنه خودرو

خرید بدنه بدنه در اصل مکملی برای بیمه شخص ثالث است که برای جبران خسارت های مالی مربوط به خودرو فرد مقصر در سانحه رانندگی استفاده می شود. البته استفاده از این بیمه نامه اختیاری است؛ اما می توان از پوشش های بیمه ای آن، برای جبران خسارت های احتمالی خودرو استفاده کرد.

بیمه عمر، بیمه حوادث، بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی، بیمه حمل و نقل کالا و غیره نمونه هایی از دیگر خدمات بیمه ای هستند که امکان خرید آنلاین آنها از طریق بهترین سایت های بیمه ای وجود دارد.

بهترین سایت های خرید آنلاین بیمه

به تدریج و با گسترش استفاده از فضای مجازی، بر تعداد سایت های آنلاین خرید بیمه افزوده شد. اما در این مقاله، تعدادی از این سایت های معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد. تمامی این سایت ها از بیمه مرکزی مجوز دارند و با ارائه خدماتی متنوع، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

سایت بیمه باما

سایت بیمه باما bimebama، یکی از پلتفرم های معتبر اینترنتی برای خرید آنلاین بیمه است. این سایت انواع خدمات بیمه ای را با قیمت مناسب و ارائه کدهای تخفیفی به مشتریان خود ارائه می دهد. با استفاده از امکانات پیشرفته این سایت، می توان قیمت بیمه نامه ها را در شرکت های مختلف بیمه ای با یکدیگر مقایسه کرده و ارزانترین آنها را برای خرید انتخاب کرد. صدور آنی بیمه نامه، بهره گیری از کارشناسان متخصص در بخش پشتیبانی و یادآوری تمدید بیمه نامه از طریق پیامک یا ایمیل، از دیگر خدمات این سایت اینترنتی برای خرید آنلاین بیمه است.

بیمه باما

بیمه بازار

بیمه بازار، یکی دیگر از بهترین سایت های اینترنتی برای خرید بیمه است. این سایت فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده و به مشتریان خود امکان مقایسه قیمت و شرایط بیمه در شرکت های مختلف بیمه ای را می دهد. بیمه بازار با اکثر شرکت های بیمه ای قرارداد دارد و خدمات خود را با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان ارائه می دهد.

بیمیتو

بیمیتو، یکی دیگر از سایت های معتبر برای خرید آنلاین خدمات بیمه ای است. این سایت برای راحتی بیشتر مشتریان خود، امکان خرید و سفارش بیمه از طریق اپلیکیشن موبایلی را فراهم کرده است. این سایت با تمامی شرکت های بیمه ای قرارداد دارد و انواع بیمه عمر، مسئولیت، شخص ثالث و غیره را می توان از طریق آن سفارش داد. در ادامه، به معرفی تعدادی از بهترین سایت های خرید بیمه اکتفا خواهیم کرد.

4 - ازکی

5 - بیمه دات کام

6 - بیمه تایم

7 - بیمیلاین

8 - بیمه شو

کلام آخر

در اینکه خرید اینترنتی بیمه بسیار بهتر از روش حضوری است، اصلا شکی نیست. اما این بستگی به نظر و خواسته شما دارد که کدام یکی از این سایت ها را برای خرید آنلاین بیمه انتخاب کنید. ما بر اساس تجربه و تخصص خود، استفاده از سایت بیمه باما را به شما پیشنهاد می کنیم. چون با استفاده از کدهای تخفیفی ارائه شده توسط این سایت، می توان خدمات بیمه ای را با کمترین قیمت ممکن سفارش داد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.