اهمیت استفاده از "لوله فولادی با کیفیت" در داربست:

انتخاب لوله فولادی با کیفیت بالا که از ورق فولادی درجه یک تولید شده باشد مزایای زیادی برای شما از جمله سهولت و سرعت کار به همراه می آورد. در این زمینه استفاده از محصولات "یک تولید کننده با سابقه و متعهد" به شما توصیه می شود.

در غیر اینصورت هنگام کار بر روی داربست، کارگران شما با خطرات و حوادثی مواجه می شوند که در نهایت هزینه های پیش بینی نشده بسیاری برایتان به همراه خواهد آورد. 

  تجهیزات داربستی با کیفیت و مرغوب خطاب می شوند که بتوانند وزنی در حدود ۴ برابر وزنی که در واقع تصور می شود را بتوانند تحمل کنند. از طرفی  نباید بیش از ظرفیت معین از آنها استفاده کرد که موجب بوجود آمدن حادثه و اتفاقات ناگوار باشد. 

چرا قرار دادن داربست در پروژه ساخت و ساز اهمیت دارد؟ شاید بتوان با قرار دادن نردبان دسترسی به ارتفاع را مقدور کرد اما این یک پلتفرم ناپایدار و غیر ایمن است و به همین دلیل داربست فلزی با ایجاد یک پلتفرم ثابت به حفظ تعادل و سهولت دسترسی کارگران کمک می کند. حال استفاده از لوله فولادی با کیفیت، تردد کارگران شما را بر روی داربست پایدار و ایمن می سازد.

  حقایق ذکر شده در بالا بیان میکند اگر می خواهید جان کارگران خود را به خطر نیندازید از لوله فولادی کم کیفیت در داربست استفاده نکنید.

ایمنی

   شما با استفاده از لوله داربست تولیدی "شرکت لوله و قوطی اصفهان" در سایت ساخت، ایمنی را برای کارگرانتان تضمین می کنید. اگر از لوله فولادی با کیفیت و نصب ایمن بهره ببرید، خطر سقوط و آسیب به کارگران و رهگذران را کاهش می دهید.

دسترسی آسان 

   داربست قابل اعتماد ساده ترین راه برای دسترسی به نقاط صعب العبور و دور از دسترس  می باشد که از طرفی این نصب داربست باعث افزایش سرعت روند پروژه نیز خواهد شد و باعث می شود که با ایجاد سهولت در فضای کار پیشرفت پروژه نیز سریعتر انجام بگیرد.

لوله داربست را بهتر بشناسیم

   در صورتی که میخواهید از این لوله ها استفاده کنید باید اطلاعات کافی در رابطه با جنس، ضخامت و طول آنها داشته باشید. جنس لوله های داربستی معمولا از ورق گرم نوردیده یا همان ورق سیاه با کیفیت St.37 می باشد.

لوله داربست

   قطر رایج لوله داربستی1 و ½  اینچ  است که به آن لوله 5 سانت یا 48 میل هم گفته می شود. طول این لوله ها 6 متر می باشد.  ضخامت لوله داربست 2، 2.5 ویا 3 میلیمتر می باشد که بیشتر ضخامت 2.5 میلی متر به کار برده می شود. دراصطلاح عامه به لوله داربست با ضخامت 2 میلیمتر لوله سبک یا لوله داربست 14 کیلویی و به لوله داربست با ضخامت 2.5 میلیمتر لوله سنگین یا لوله داربست 17.5 کیلویی گفته می شود.

سرمایه ماندگار

لوله-داربست

استفاده از لوله داربست تولید شده در شرکت لوله و قوطی اصفهان هزینه شما را تبدیل به سرمایه ای ماندگار می کند. پس اگر تمایل به بهره مندی مزایای ذکر شده دارید با ما از طریق شماره تلفن 20 20 60 36 031 تماس بگیرید. شرکت لوله و قوطی اصفهان به شما دوام، ایمنی و کیفیت هدیه می دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.